Zouden jullie willen kijken naar onderstaand? Ik vraag me af of het lekker loopt? Die laatste zin..... Ons hart sloeg even over toen dat van jou begon We konden het niet geloven niet geloven dat het nogmaals kon Jij bent van ons samen van allebei de helft En je lijkt op ons maar nog het meeste op jezelf
leuk als zou ik niet 2 keer niet geloven gebruiken. dus allen als einde van de zin en niet in de nieuwe zin nog een keer. verder wel een leuk gedichtje. zegt wel precies wat jullie denken geloof ik.
Ik zou het ook bij 1x geloven houden Ik zou bij de laatste 2 zinnen het woordje EN weg laten Dus; Je lijkt op ons maar nog het meeste op jezelf
Ons hart sloeg even over, toen dat van jou begon. We konden niet geloven dat het nog een keertje kon. Jij ben van ons samen, van allebei de helft. Je lijkt heel veel op ons, maar nog het meeste op jezelf.
Je bent van ons samen Van allebei een deel Je lijkt op beide van ons Maar toch vooral op jezelf heel veel Is dat beter?
ik vind het niet hinderlijk dat helft en jezelf niet rijmt eigenlijk. vind de tekst gewoon erg mooi en dan zou het van mij niet hoeven te rijmen. maar dat is persoonlijke mening natuurlijk.