Heeft die een klap van de molen gehad ofzo? Al zou ze saucijzen mee krijgen, dat is toch niet haar pakkie an.
Wat een raar mens zeg! Je mag toch zelf weten wat jij je kind meegeeft. Klinkt aardig gezond hoor, enne zo gezond is brood nou ook niet. Je hebt gelijk hoor TS.
Wat ongeschoolde troela zeg die overblijfjuf.. :x Laat haar lekker naar een andere leerkracht stappen. Als je zo ver wilt gaan kan kan altijd nog de voedingswaarden van een witte boterham met chocopasta naast jou heerlijk met groente gevulde pastasalade zetten, misschien dat ze het dan snapt.
Wat jij mee gaf was op zijn minst netzo gezond en het zag er zo leuk uit! Volgensmij heeft ze gewoon iets tegen jou ofzo. Hoe verzin je het anders....
Tss... Laat haar inderdaad naar de leerkracht stappen, ik denk dat die net zo verbaasd is als jij . Ik denk dat het onwetendheid is. Hier laatst zoiets vreemds met een overblijfjuf ook. Ze mogen hier ook alleen gezonde dingen meenemen, prima, ben ik alleen maar voorstander van. Maar zat er toch laatst een half aangebroken zakje chips in de trommel van mijn dochter van 4. Dus ik vroeg haar of een kindje had getrakteerd op school. Nee, was het antwoord, dat had de overblijfmoeder meegenomen want die had dat over van thuis. Nou ja zeg. Ik heb er maar niks van gezegd zo lang dit bij één keer blijft.
En het punt dat ze wilde maken was??? Komt op mij over alsof ze niet had verwacht dat je wat terug zou zeggen en uiteindelijk maar terugkrabbelt om het met de 'juf' te bespreken. Raar ding.
Hihi ik moest hier toch echt even heel goed mijn best doen om mijn kin weer van de grond te rapen. Ben zooooo benieuwd naar de reactie van de juf. Waar had zij last van zeg?
Hahaha, ik zou je dochter volgende week wentelteefjes met suiker of tosti's meegeven! Brood is brood, en brood is toch gezond?! (uiteraard doe je daarnaast wél wat gezonds in haar tas, als de juf het er wéér niet mee eens is, heb je een alternatief) Wat een weirdo...
Jee wat veel reacties Nee weet zeker dat het geen 1 april grap is..ze is niet echt van het type humor zeg maar Ben heel benieuwd naar de reactie van de meester morgen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vijf jaar geleden ook dacht dat brood super gezond was en je beter niets anders kon eten dus ik denk dat het puur ontwetenheid is van de juf. Ik zou dus haar een site geven met informatie over gezond eten anders dan brood
Nou ja zeg, wat een suffe opmerking. En los daarvan: waar bemoeit ze zich mee..? Wat heeft een overblijfmoeder er mee te maken wat jij voor lunch mee geeft? Zolang het idd geen stuk taart en een zak chips is lijkt me dit toch nog altijd jouw beslissing....
haha, ik ook. Waar men wel niet een probleem van maakt tegenwoordig Ik wou dat mijn mama me verse salade meegaf naar school Top moeder ben je Tuc!
Eh... Moet niet gekker worden met die overblijfjuffen.... Ik ben benieuwd of de leraar morgen nog wat te melden heeft, of stap je er sowieso zelf op af?