Hele zwangerschap nog geen rare dingen gehad qua voedsel. Ben ook nog niet zoveel aangekomen (5 kg bij de laatste weging). Maar nu heb ik zo'n zin in botercréme Ik heb echt visioenen van een grote bak botercreme die ik in mijn uppie leeglepel Nu heb ik dat niet in huis, dus heb net een lepel chocopasta op Mijn zelfdiscipline was even weg geloof ik Nog meer zwangeren met vreemde lusten (qua eten!! ) ??
Ja radler bier. Zonder alcohol uiteraard. Echt liters gaan er door heen. Alhoewel botercreme ook niet verkeerd klinkt!
Nou,ben bijna 37 weken en kan hele dag eten vreselijk waar ik echt altijd trek in heb zure sinas appels mmmm En ergste is,red bull terwijl best slecht is
Hier drink ik liters verse sap en een verslaving aan kauwgom( vooral doorslikken ) het laatste mee opgehouden omdat dat vast niet goed kan zijn maar heb het er best moeilijk mee. Eet ook veel zoetigheden bijv, chocolade
Slagroom. Als ik er aan denk loopt t water me in mijn mond haha. Morgen maar eens een bakje halen En verder zoet eten in t algemeen
Klinkt wel heel lekker ja botercreme... Ik zou elke dag wel een broodje brie kunnen eten en ik MOET elke dag chocolade...
Bij mij is 1 ding vaste craving gedurende de hele zwangerschap: sinaasappelsap en brood! Brood maakt niet uit wat voor soort alle brood is goed! Verder heb ik fasen: dan ineens mergpijpjes, dan weer beschuit met muisjes, dan weer melk
hahah euhm... ik zit nu aan de stokbrood kruidenboter (was om 19:55 in de winkel) en spinazie a la creme... mmmhhhhh als avond eten eet ik dan alleen een grote doos daarvan in mijn eentje
Mijn grootste craving was toch echt speculoos.....op brood, beschuit, cracker, gewoon een lepeltje.... 😜 Als ik nu een potje zie staan, pfff ga ik zowat al over mijn nek 😂
Boterhammen met pure chocoladehagelslag, heeeeerlijk! Niks geks in ieder geval... Bij mijn dochter dronk ik zo een anderhalve liter melk per dag weg en at ik vooral veel drop (wat gelukkig geen invloed had op bloeddruk dus kon lekker dooreten).
Ik heb sinds een week de hele dag door zin in radijsjes! Hier gaaat alles in fases. Eerst fristi, toen appelsap, toen water, toen worstenbrodjes van beckers, toen icetea green en nu radijsjes
Gebakken aardappels met sla (lievelingskorsje nu) Fernandes pink melon (ofzoiets iig de roze ) daar kan ik wel een hele fles van op elke dag.. Zo lekker! En verder niet echt snacks, gewoon brood of n chipje eigenlijk geen specifieke dingetjes als he tmaar vult of soms gewoon dagen geen trek in wat extras
Ik gaf me volledig over aan m'n cravings... Haha ik woog 100 kg toen 41 weken was Ik woog 60 kg toen ik zwanger werd...
Hahaha, wat leuk om te lezen allemaal Nahla had je kapsalon cravings of zo? Mijn botercreme craving is rustig voorbij gegaan. Niks meer gegeten gister na avondeten. Tijdens zwangerschap zoontje had ik een kroketten (kalfsvlees) craving. Maar die duurde ook de halve zwangerschap. Totdat de melk craving kwam. Zoon is nu dol op kroketten, toeval? Had ook bonbons craving en hij is ook gek van chocolade. Maar gelukkig ook van fruit Nu heb ik echt geen extreme cravings. De eerste maanden kotsmisselijk, dus was eten sowieso niet mijn hobby. Ja, chips om de misselijkheid weg te eten Laatst wel een liter sinaasappelsap op bij ontbijt, maar dat was eenmalig