Vragen jullie je wel eens af hoe de dames hier eruit zien. Ik beeld me vaak een gezicht voor bij de naam. Leek me leuk om te lezen welk gezicht jullie in je hoofd hebben voor een lid hier. Ik begin: zogezegend Slanke vrouw, normale lengte half lang blond haar. Geen makeup veelal vrolijke bloemen jurken en rokken enz. Blauwe ogen Rond de 30 plus Ben benieuwd hoe jullie mij "zien"
lennylenn: blond, vaak gebonden in een staart, 1,65, slank postuur, brilletje, grijs/blauwe ogen, houd van jurken en (niet al te korte) rokjes maar voelt zich ook prettig in skinny's, jaar of 28. Zit er vast helemaal naast
Dekilene, donker haar, 1.70 en slank postuur, brilletje, bruine ogen, houd van fashion en creatief bezig zijn (geen idee hoor, ik doe maar een gok omdat ik zelf ook mee wil doen, whahaha).
partyrocker: zwart haar, grijze trui, zo'n punt in je oor.... En natuurlijk elk weekend op een festival te vinden
Neeee, Ik ben een trutje hoor. Geen punt in mijn oor type. Wel wat piercings en een tattoo . Bekijk bijlage 340593
Maar nu doe ik jou ook gelijk. Is wel zo eerlijk. Donker kort haar, normaal postuur. Veel humor en op het ''schoolplein'' altijd wel in voor een praatje.
Qua uiterlijk: nope. Heb schouderlang blondachtig haar en ben een lange dame Qua humor en praatje: jep
Bolkje, blond haar, krullen, slank, vrolijk en recht voor zn raap. Dat is wat ik voor me heb als ik je posts lees