GPS horloge

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door sidmick, 27 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Wij zijn voor onze zoon op zoek naar een gps horloge, zo een waar hij ook mee kan bellen in geval van nood.
    Heeft iemand ervaring of een tip. Liefst 1 die ook niet super ingewikkeld is om in te stellen
     
  2. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Ik heb/had er twee van AliExpress. 12 euro per stuk ongeveer. Zij konden bellen en spraakberichtjes sturen. Ik kon ze bellen en korte berichten en ook spraakberichtjes sturen.
    En natuurlijk zien waar ze waren.
    Instellen was ook niet moeilijk.
     
  3. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Via deze verkoper heb ik ze toen gekocht:
    LSURT Store
    https://a.aliexpress.com/_dWF7WOL
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Helaas is ali op dit moment niet echt een optie, ik wil het graag met afzwemmen eind maart geven
     
  5. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik volg, ik wil er ook 1 voor onze dochter. Hoorde al wel van een goeie gewoon uit NL, maar een stuk duurder uiteraard, wat ik op zich niet erg vind maar als deze van 12E ook goed werkt..
     
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    sidmick vindt dit leuk.
  7. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Mijn dochter heeft deze ongeveer een jaartje nu. Destijds besteld via Ali.

    Pluspunten
    - berichtjes kunnen versturen
    - kunnen bellen naar je kind, zonder dat ze met een telefoon rond hoeven lopen
    - de alarmknop vind ik ook een fijn gevoel
    - GPS zodat je je kind niet 'kwijt' kan raken ;)
    - voor een Ali product echt wel degelijk. gaat niet zomaar kapot

    Nadelen
    - Het horloge is best groot, hoewel niet zo groot dat een kind er niet mee kan spelen
    - de app die erbij hoort vind ik echt verschrikkelijk: hele slechte vertalingen en onduidelijke interface
    - de batterij houdt het niet heel lang vol, na een dagje buiten spelen moet je hem echt wel opladen
    - de GPS is niet heel mega nauwkeurig, het geeft meer een straal aan waarbinnen je kind zich bevindt (ongeveer in die-of-die straat)

    Je hebt voor de werking van dit telefoon wel een SIM kaart nodig trouwens. Wij hebben bij Vodafone gewoon een prepaid kaartje gekocht.

    Al met al ben ik blij dat mijn dochter er eentje heeft. Vandaag is ze bijvoorbeeld in haar eentje naar het winkelcentrum gelopen om voor haar broertje een verjaardagskadootje te kopen (echt super lief trouwens!). En ze kan gewoon in tuinen bij de buurkinderen spelen en dan hoeven we niet schreeuwend heel de buurt door (dat voelt altijd zo genant) om haar naar huis te krijgen voor het eten.
     
  8. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28

    Ik lees even mee. Dochter wil nu steeds vaker zelf even weg, maar denk dat het ook handig is als mijn zoontje buiten speelt straks... @Adje de specificaties lijken mij wel positief. Ben benieuwd of er nog anderen zijn met (positieve) ervaringen.
     
  9. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier hebben we er van one2track een NL bedrijf. Als er iets is hebben ze ook een goede klantenservice.

    Verder hebben die een eigen beveiligd netwerk wat moeilijker te hacken is.

    De horloges waren duurder als bv via Ali.
    We hadden ze aangeschaft ivm disney.
     
  10. Nana01

    Nana01 Actief lid

    30 jul 2016
    218
    66
    28
    Hier ook een van one2track!
     

Deel Deze Pagina