Onze hond neemt ook geen genoegen met een uurtje aandacht (beweging minimaal half uur per keer) met minder is ie echt niet te vreden die blijft echt rondjes om je heen lopen van halloooo Maar idd.. tis echt sneu voor de hond van TS, verdient zoveel beter
Vind jij! Ik moet er echt niet aan denken om een hond in huis te hebben. Ik ben echt niet bang voor honden hoor, maar in mijn huis blief ik ze echt niet.
Denk er net zo over hoor en echt, alle honden stinken. Nou misschien die van @GossipGirlxoxo haar buurvrouw niet, maar verder ja, allemaal..
klopt. Een vrouw had haar puppy meegenomen in de winkel. In een wagentje. Ze kwam bij mij afrekenen. Nou dat beestje stonk vreselijk. Waarschijnlijk was ‘ie ook beetje nat wat nog meer ruikt. En als ik bij mijn moeder kom of bij wie dan ook met hond, word ik gelijk onpasselijk van die lucht. ik ben opgegroeid met honden, maar ik vind honden niks. Ik word altijd zat van dat gehijg om je heen om aandacht en het soort van verplicht moeten aaien. Tijden het uitlaten eten ze drollen en dan moet ik ze zeker gaan aaien enzo.. nee bedankt.
Het gaat toch niet over of we wel of niet van honden houden? Laten we het gewoon bij het onderwerp houden
Ja echt! Misschien is stinken niet het juiste woord maar een hond die niet geparfumeerd word ruikt naar hond en een huis waar honden wonen ruikt naar honden. Nu kan de een die geur beter hebben dan de ander. En zal het in het ene huis minder overheersend zijn omdat de baas goed en vaak schoonmaakt maar ik vind die hondengeur ook vies en het snel stinken in een huis waar hond(en) wonen. Ik ruik het in ieder geval meteen als ik ergens binnen kom waar een hond is hoe goed en vaak er ook word schoongemaakt, en dat zou ik in mijn eigen huis nooit willen. Edit. Dat geld ook voor mensen met katten die de kattenbak niet na elk bezoek (plas of poep) van de kat schoonscheppen maar dat bijv. 1x per dag of nog minder doen. Ken zelfs mensen die dus niet tussendoor scheppen maar maar 1x per week de kattenbak geheel verschonen. Dan ruik ik ook bij de eerste stap die ik binnen zet dat er een kattenbak in huis is. Zo ruik ik ook bij de eerste stap die ik ergens binnen zet dat er een hond in huis woont
Dat vind ik heel lastig om te zeggen. Hier zijn er verschillende die roepen: als mijn man geen hond had gewild, dan was ik niet eens aan een relatie begonnen. Daar kan ik me dus werkelijk niks bij voorstellen. Dat je een hond boven een man plaatst. Want dat doe je dan in mijn ogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je in de eerste instantie instemt met de hond. Want ja die ander is toch wel erg leuk. Dus neem je de hond op de koop toe. Hopend dat je hem net zo leuk gaat vinden. Maar de praktijk kan anders blijken. En dan wordt die hond dus een struikelblok in je relatie....
Het gaat hier niet om een pot pindakaas he? Natuurlijk kan een hond tegenvallen, maar dan heb je al toegezegd. En een levend wezen doe je niet weg omdat het tegenvalt. Dan probeer je er wat van te maken vind ik. Waarom zou degene die de hond wel wil aan het kortste eind trekken? Het wordt ook een struikelblok als de hond er niet meer is denk ik.. Namelijk het kwalijk nemen vd partner die de hond weg wil hebben.
Dat denk ik ook. Klinkt misschien heel gek, maar ik zie een hond niet als meer dan een pot pindakaas. Zonder iemand te beledigen of te kwetsen. Ik heb niks met die hijgende, stinkende, verharende beesten Dus voor mij is het moeilijk om me in te leven in TS. Ik snap haar man daarentegen weer wel. We kunnen er hier eindeloos over discussiëren, maar er zijn er maar twee die voor dit probleem een oplossing moeten zien te vinden...
Juist omdat het geen pot pindakaas is die je niet in een keukenkastje weg kunt zetten zodat je er niets van merkt of ziet. Juist omdat het een levend wezen is waar je niet omheen kunt. Wie weet zegt die man dit wel allemaal omdat hij weet dat het voor de hond niet meer leefbaar is in die bench. Misschien ziet hij ook in dat die hond is gaan slopen uit verveling doordat hij zoveel in de bench zit en vind hij het nu ook zielig en weet hij dat de hond elders beter af is. Omdat hij niet kan leven met de hond de hele dag los loopt omdat hij niets met honden heeft. Dit zijn allemaal aannames natuurlijk, maar dat geld ook voor 90% van alle andere reacties hier. Allemaal aannames op basis van een 1 zijdig verhaal.
En allemaal zeggen ze: maar mijn hond niet hoor! (Zelfde met katten hoor, die stinken -zij het in mindere mate- net zo) Ik denk dat het een beetje zoals met roken is, rokers ruiken het niet maar voor anderen stinken ze. Voor mij stinkt echt iedere hond en ieder huis waar een hond woont.
Iedereen zijn huis ruikt ergens naar, of het nu hond of cavia is....of chloor ... of sterke kruiden. Elk huis heeft een geur.
Ook mee eens! Wat ik lekker vind ruiken aan bleek (wc ruik je als je binnen komt) geurstokjes, geurverdamper en in de avond geurkaarsen kan een ander ook vinden stinken!!