Onenigheid met vriend om hond

Discussie in 'De lounge' gestart door Kyra77, 27 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Je weet het leuk te brengen :roflmao:

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113

Dit dus. Dat je niet van honden (of andere dieren) houd is helemaal prima. Maar als jij iemand tegenkomt die een hond heeft en jij wilt dat niet dan is dat al een fout begin want je wilt dan al je (toekomstig) partner gaan veranderen. Blijkbaar accepteer je waar die persoon van houd dan niet helemaal.
    Daarnaast... wat voor voorbeeld geef je aan je kinderen? Dat levende wezens dingen zijn die je maar weg kunt doen wanneer het je niet meer uitkomt? Lekker voorbeeld ben je dan. Het is een stuk verantwoording wat je meegeeft aan je kind(eren) ook.

Als je er niet van houd, moet je er niet aan beginnen. Is zo'n dier er al en besluit je het een kans te geven moet je achteraf ook niet zeuren maar maak dan de compromis dat er na overlijden gewoon geen nieuwe hond meer komt.

En wat luchtjes betreft is iedereen daar verschillend in. De een kan prima leven met een (lichte) honden of huisdieren lucht en de ander vind het verschrikkelijk. Prima, ieder zijn ding.
    Ik ben bij mensen thuis geweest waar de ammoniaklucht van de pis je tegemoet kwam met maar 1 hond of kat en bij mensen die er wel 8 hadden en daar rook je nagenoeg niets.
    Heel erg stinken stoor ik mij ook aan maar ik stoor mij ook aan mensen die 20 verschillende luchtjes van parfum, kaarsjes en stokjes in huis hebben of van die mensen die je tegenkomt in de winkel en die overduidelijk gezwommen hebben in hun giga meurende parfum.
    Zo hebben we allemaal wel wat.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nauw genoeg mensen ruiken nog erger als een hond :| mijn schoonvader stinkt erger als onze twee honden. :eek:

Nu heb ik een naakthond en een dalmatier x labrador die laatste verhaart super erg
    Stofzuig 3 x per dag en dweil elke dag. en elke week gaan alle honden spullen de was in.

Louise11110, Cindy1977 en Aszz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina