Nou, ben vandaag voor de uitgangs echo geweest en ik zag dat dr. R. er weer was... Ik baalde natuurlijk als een stekker dat ik haar weer zou hebben... Maar daar was dr. D en die kwam mij halen om de meting bij mij te doen! Super niet? De echo was goed, heb weer veel follikels en ben vandaag begonnen met 150 ie puregon... We gaan er weer voor! Liefs Alice
Super zeg! Ben echt zo blij voor je dat ze je serieus nemen! Dat staat het UMCG goed! Ik moet donderdag heen....maar pas eind van de middag (oke...mag naar die afgrijselijke rechterkant van de poli). Wens je super veel succes Alice!
Thanks meiden! Ik was ook erg blij toen ik dr. D zag! pffff wat een opluchting. En maandag zal dr. de B. mij waarschijnlijk behandelen... Elmo, succes donderdag, jammer dat je niet in de ochtend moet komen.... Bricht, ik had je nog niet eens gefeliciteerd! Wat goed zeg! Kan je er een beetje van genieten?
Lieselot, Dank je wel meid. Ja kan er goed van genieten. Ben 95% van de dag erg positief. Wordt wat minder als ik kramp krijg, of steken voel enz. Liefs
O, gelukkig dat je lekker kan genieten en ik kan me voorstellen dat je bij elk krampje of steekje onzeker word!!!! Zou ik ook hebben... Maar ze zeggen dat het juist een goed teken is toch? Ik hoop dat ik het ook snel ga voelen.....
Thanks Elmo maar, ik moet maandag pas heen Maar ik neem aan dat je me daar ook wel succes voor wenst?
Daar was ik weer, ben vanmorgen weer naar het UMCG geweest en ik werd weer keurig door dr. de B eerder opgehaald om de meting te doen, echt super! En ik heb ongeveer 8 follikels die bijna groot genoeg zijn aan de ene kant en aan de ander kant zijn ze helaas niet groot genoeg.... Misschien dat ze nog bijtrekken.... pffffff gelukkig gaat het deze poging wel goed! Woensdag weer heen en ws vrijdag de punctie!!!!
Super goed zeg! Moet zeggen dat ik dr. De B. en P altijd erg leuk en goed vond. Dr. D was vrij nieuw toen wij voor de 2e gingen en heb haar alleen maar gezien bij de overstimulatie-controle (1x). Fijn dat alles goed gaat en onder controle is! Ik hoop dat je vrijdag verlost bent van alle fliekels! Elmo
Hoi hoi, Wat een goed nieuws Lieselot!!!! Dr. de B heeft de punctie bij mij gedaan, geen greintje pijn. Dus ben erg blij met haar. Dr. P heb ik nog nooit gehad. Dr. D vind ik ook helemaal geweldig!! Liefs
He Bright, Dr. de B en dr. D hebben beide punctie bij mij gedaan en die vielen gelukkig wel mee maar dit waren steeds maar puncties met 1 follikel, dus deze zal denk ik anders gaan.... Dr. P ken ik geloof ik niet, of het moet de mannelijke gyn. zijn, dan weet ik wie het is... Hoe gaat het met je?
He Elmo, Lief dat je aan me denkt! Het gaat hier super! We zijn sinds gisterende trotse ouders van 2 emmy's!!! Het ging niet zonder slag of stoot, we zijn erg blij dat het tot een tp is gekomen want, er zijn "maar" 6 follikels bij de punctie aangeprikt en er waren ook "maar" 2 eicellen gevonden... Maar wonder boven wonder waren ze allebei bevrucht (1 mooie 2 cellige en 1 minder mooie 9 cellige) en teruggeplaatst!!! Ik heb erg veel last van de punctie (we zijn elke dag voor controle in het zh geweest) maar, dat weegt totaal niet op tegen het geluksgevoel dat we nu hebben!!!! Hoe gaat het met jou?