Wil iemand misschien even meekijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lies1994, May 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in november gestopt met de pil en zijn nu bezig met ronde 5.
    Ik heb elke keer mijn temperatuur opgemeten, maar kan er niet echt wijzer uit worden. Ik doe dit ook oraal en ben er net achter dat het beter rectaal kan, dit wil ik ook volgende ronde gaan doen (als dat nodig is natuurlijk!).

Vorige maand heb ik mijn slijm in de gaten gehouden en heb daardoor mijn eisprong aardig goed weten te vinden, mijn temperatuur daarin tegen past er niet bij.

Deze ronde dacht ik weer vruchtbaar slijm te hebben gehad (erg rekbaar en doorzichtig) en daarvan uitgaande had ik vrijdag mijn NOD. Echter nu nog steeds geen mentruatie gehad, maar wel een erge daling in temperatuur. Deze is nu wel weer gestegen zoals te zien is in mijn grafiekje. Ik dacht deze maand echt dingen gevoeld te hebben, maarja je lichaam houdt je erg voor de gek als je iets graag wil. Ook op de dag dat ik mijn innesteling dacht te hebben gehad erge krampen gevoeld en temperatuur met 0.1 gedaald. Ik heb eigenlijk na de eisprong plakkerig niet-rekbare slijm gehad en de afgelopen werken erg nat van onderen, maar ook niet rekbaar.

Wat denken jullie ervan?
    Alvast bedankt voor het meekijken!

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,004
    15,622
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie nog geen eisprong.

Even doortempen en kijken wat er gebeurd.
    Niet meer oraal maar rectaal gaan meten. Elke ochtend voor het opstaan op dezelfde tijd.

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je snelle reactie!
    Heeft dat nu wel zin? Omdat ik de rest van de maand oraal heb gedaan?

4. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik zou daar inderdaad volgende rond mee beginnen oraal meten is niet betrouwbaar vooral niet sochtends mischien heb je met je mond open geslape da zak de temp weer een stukje enz zo kun je er indd niets uithalen

Share This Page