Is dat te vertrouwen? Lees zulke slechte reviews over groupon.. Maar ben wel op zoek naar zo'n tang.. Twijfel twijfel..
Groupon zou ik persoonlijk niets bestellen. En bovendien heb je vergelijkbare kwaliteit voor minder geld. Zou dus gewoon ff verder zoeken. Evt andere aanbiedingen afwachten.
Ik heb echt nog nooit problemen gehad hoor met groupon? Wat zou er niet goed zijn dan? Ik heb er zelf al één hoor, maar las hier een tijdje terug dat er dames op zoek waren vandaar dat ik deze even met jullie wou delen.
Heb opzich goede ervaringen met groupon maar in deze 'advertentie' zie ik al meerdere spelfouten staan en dan vertrouw ik het direct al niet, maar dat ligt vast aan mij..
Aha Oké. Ik bestel ook niet vaak op internet hoor, maar het merendeel volgens mij wel tegenwoordig. Ik heb wel meerdere malen iets via groupon besteld en nooit problemen, dus hoop dan voor degene die hem bestellen dat het goed is. Lijkt me dat groupon zelf toch ook niet met oplichters werkt?
ik heb hem besteld! bedankt topic starter had hem gisteren bijna gekocht voor de volle prijs. ben blij dat ik nog even gewacht heb.
Graag gedaan! Scheelt een hoop geld zo. Naam even kwijt, , sorry! Maar ik zie zo snel geen spelfouten of ben ik nu scheel? Hihi
Ik heb eerst ff aan een chi medewerkster advies gevraagd. Ze raadde mij af deze te kopen. Het betreft een eerste generatie chi styltang. Er zit stof aan de buitenkant en hierdoor kun je deze niet gebruiken om krullen te maken. En de krultang van deze aanbieding is zeer onhandig.
Waarom is chi eigenlijk zo goed dan? Heb er namelijk nog nooooooit van gehoord! En ja... logisch dat het een oud model is wat met zo'n aanbieding weg gaat. PS: ik kende groupon ook niet nu ben ik aan het kijken en zie een goedkope zwangerschaps- of babyfotoshoot in Amsterdam. Hoe kan ik zoeken of dat ook bij mij in de buurt is.... krijg niets gevonden!
gelukkig maar dat ik geen krullen wil maken. zie wel dat hij op heel veel plaatsen echt nog 199 euro is. als hi echt zo slecht is zou hij er waarschijnlijk allang al uitzijn maar ja over een paar weken kan ik het uitproberen .
Heb ook een chi stijltang, ik vind 'm goed. Ik heb er ook 1 van carmen, en die vind ik ook prima hoor. Daarom heb ik geen krultang gekocht van Chi, maar gewoon 1 van Carmen.