Hahahhaha ja hoor, hij vindt het grappig Gelukkig nemen wij onszelf niet zo serieus, zou een saaie bedoening worden.
Weet je, het hoeft allemaal niet zo serieus te worden, maar wat ik nou zo jammer vind. Ik zeg iets wat blijkbaar verkeerd is en waarom moet je me dan zo afblaffen? Ik vind het nogal denigrerend: 'verdiep je er aub in' Kom op zeg, ik ben geen hond die je kan commanderen. Als je er iets over kwijt wil kan dat ook vriendelijker. Ik bedoel het niet verkeerd/aanvallend en wil er al helemaal niemand mee beledigen.
O en ik heb ook geen obsessie dat ik graag baby wil zijn hoor.. Waar dat nou weer vandaan komt? Onesies zijn helemaal hip!
nee die sugggestie werd ook niet gewekt hoor. het was meer een algemene opmerking van mij. had ooit eens een programma gezien van volwassen mannen die in zo'n pakje in de box lagen. Maar daar moest ik dus aan denken. Maar niet dat jij dat doet hoor. Absoluut niet. Laat ik dat even rechtzetten
Haha wat een grappig pak, moet ik dit zien als een soort huis/joggingpak of als een pyjama? Ik had vroeger zo'n soort pyjama, vond het heerlijk!
Ik zat dus te denken om een huispak te vragen voor kerst, maar dit ziet er ook heerlijk uit. Dan moeten alleen wel de gordijnen dicht denk ik.
Hahaha ik vind ze wel grappig. Al denk ik dat ze mij absoluut niet gaan staan. Ik houd het dus wel bij mijn joggingbroek voor de luie zondagmiddag.
Haha ik moest daar ook aan denken hoor Als je hier al niet meer mag zeggen waar het je aan moet denken?? poeh... Maarre..ik laat het hier wel bij mijn joggingbroek denk ik. Ik zie mezelf al in zo'n pak de deur open doen voor iemand...naaaah toch niet haha
Waat gaat dat toch heen met de mode! Verschrikkelijk lelijk zeg haha Tis maar goed dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben. Denk dat ik mn lachen ni in zou kunnen houden zag ik iemand zo lopen hihi Maar vooral doen waar je je lekker in voelt hoor!
Oja net of ik er buiten mee ga lopen, als ik bankhang in het weekend ziet niemand me hoor. Inderdaad blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zo kan ik iemand met uggs absoluut niet serieus nemen. En die lopen wel gewoon over straat!
Zaaaalig die pakken! Ik heb er eentje van H&M grijs met zwarte stippen. Vorig jaar of het jaar daarvoor gekocht. Mijn man vindt het echt asexueel. Dikke pech voor hem whahaha