Ik had er nog nooit van gehoord, dus ging ff googlen. Kwam ik oa deze tegen. Dan vind ik die van TS nog wel redelijk neutraal
Whaha, ik zag ze laatst bij Primark hangen en druk dat het daar bij die pakken was ... Nee doe mij dan maar gewoon mijn ouderwetse pyama
ik heb er ook een, maar dan helemaal grijs met wat donkergrijze accenten. zonder oortjes en andere gekke dingen en ik vind hem heeeeerlijk, ik draag er een shirtje onder zodat ik niet halfnaakt op de wc zit.. haha ik vind hem vooral perfect voor hele koude nachten, dan slaap ik erin lekker knus bij mij zit ie trouwens ook niet zo wijd dus mn vriend vind het wel sexy staan (hij wil er oook een )
Oke ik als huispak verslaafde ga daar toch ECHT niet in lopen. Mijn man zou me serieus de hele avond uit lachen *overigens 1 die wat strakker zit en een egale kleur heeft zou ik dan weer wel kopen*
Hihi ik zit dit met veel lachen te lezen, leuk topic! En ja ik lees het in mijn Oncy hihi Die had ik speciaal gekocht we elk jaar eind december een pyjama party hebben met de kinderen (althans voordat de vakantie begint). Een kerst ontbijt in pyjama ipv brunch in pak. Echt super leuk mijn man vind 'm ook leuk, hij vind mij net een teddybeer. Het wordt nu wel steeds moeilijker om 'm aan te krijgen met uitstekende buik en twee ontstoken armen.
Ik beken... Ik heb dezelfde... *soort van schamte, haha*, maar zit serieus zooow lekker en is zo zacht! Mijn man vindt me inderdaad niet echt sexy in dat pak! Maar ik heb echt wel eens avonden dat ik ook helemaal niet sexy gevonden wil worden Voor mijn dochter heb ik er éém gekregen ook van de Primark. Is heel schattig zo'n klein kalfje, haha
Je zou maar diarree moeten hebben hahaha. Ik vind ze echt lelijk, alhoewel ze me warm lijken. Mijn kleine heeft ook zulke pakjes
ik zit nu in mijn primark onesie lichtroze met franse bulldogs erop hahaha man vind het verschrikkelijk maar hij had wel snel door dat ik niet meer zat te klagen dat t koud was dus hij houd zn mond maar
Hahahaha zit met een big smile op m'n gezicht! Nooit geweten dat t ook een soort van huispakken kunnen zijn, ik kom nu meer in de carnavalstemming
Hahaaha...mijn oudste dochter heeft er ook 1...gekocht in Engeland. Echt een fluoriserende kleur rose met koeieletters NERD erop. Ze is net een Teletubbie in dat pak
Klinkt een beetje alsof je het nog normaal vindt ook? Sorry maar als ik een volwassen vent in een kinderstoel van 3 meter hoog zie zitten met een rammelaar zo groot als een tennisracket denk ik niet: ach,het is maar een lifestyle..
misschien zelf fan van luiers en rammelaars ontopic: jeetje echt te lelijk. wil er dood nog niet in gevonden worden