Je zal maar lekker knus zitten te wezen in dat ding en zeer acuut een geval van schijterij krijgen.... Ik ga maar voor de praktische 2 delige pakkies
Ik heb een onesie van een giraf (inclusief staart). Vriendlief lacht zich rot maar ik heb het tenminste lekker warm. Ik loop hier overigens niet mee op straat maar puur comfy kleding voor s avonds achter de tv.
TS, ik vind het gewéldig! En dan ook nog een foto op ZP, stoer hoor! Als we in de Primark lopen probeer ik manlief er steeds één aan te smeren, maar hij wil nooit. Hmm.. Ik dácht altijd dat dat was omdat het me simpelweg hilarisch leek om hem in zo'n ding te zien, maar misschien betekent het dat mijn kinderwens een beetje uit de hand begint te lopen en ik psychisch niet helemaal in orde meer ben.. Ai.
Zie 't al voor me.... Zit je in zo'n pak op de bank op een luie zondagmiddag, staat in eens de halve familie op de stoep.... Verassing
Ik had werkelijk geen idee wat een onesie was. Na wat googleen kwam ik deze site tegen. Weet ik gelijk wat ik mijn man aan kan geven met de kerst: Novelty Christmas Pudding Onesie | Onesies kopen
ik heb deze: Flo Fluorescent Love Heart Hooded Onesie at boohoo.com zit erg lekker. deze draag ik voornamelijk op een thuis blijf zondag of als het erg koud is ook snachts.
Ik heb deze.. http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/small/2013/08/13/3222284_LookBook_8.jpg?1376415687 Hij staat me niet zo hip als dit meisje hoor. En ik draag er ook geen hakken onder Wanneer gaan we een topic maken over foute kersttruien?
One Direction toch? TS, ik vind 'm verschrikkelijk maar ik heb nu ook een knalroze badjas aan met hartjes. Het lijkt me wel heel erg fijn. Misschien toch maar eens aanschaffen
Leuk! Ik heb er ook één! En juist als ik niet in thé mood ben, trek ik 'm aan, maar juist dan wil meneer knuffelen en zegt dan, 'effe kijken wat je eronder aan hebt'. De jouwe vindt ik echt leuk, ik wil er nog een. Lekker warm! En ik trek 'm dus ook niet naar buiten aan, maar voor een luilekker zondag ofzo, niemand die me ermee ziet lopen, behalve mn man maar die vind alles ok, want aan het eind van de dag, gaat die toch uit.