hihi geen problemen mee. Geen knellende kleding, makkelijk zitten heerlijk.. en ik zou er ook zo mee de hond uitlaten, maar dat doet de helft van het dorp hier rustig in ochtendjas of pyama/jogging broek op zondagochtend. haha.. sommige staan zelfs rustig in de tuin te werken in pyama en we lopen ook rustig in bikini met alleen een handdoekje om of over de schouders over straat. HEERLIJK gewoon niet zo veel nadenken en geen mens die je raar aankijkt hier.
Oh ik vind ze zo fijn, heb er al 4! zeker nu ik zwanger ben ben ik er niet uit weg te slaan. Met een blazer erop ook prima om even snel de hond in uit te laten. Ik heb ze hier besteld, vind fleece niet fijn en dit is een heerlijk stofje! OnePiece® Jumpsuits - The Norwegian Original Onesie
4! echt waar de goedkoopste daar kost 70,- ik geef net aan 70 euro uit voor een winterjas... hoeveel verschil kan je hebben.. haha
Heb de eerste 2 uit Amerika, dat scheelde wel iets. De andere heb ik gekocht toen ik pas echt een buik begon te krijgen, ik vind ze nu gewoon zo fijn n heb dan weer weinig positiekleding gekocht (vooral gewoon nog eigen kleren aan) dus vond dat het best een keertje mocht. Ze zijn best leuk ook, heel strak en ze zitten gewoon heerlijk. Ook prima pyjama, haha. Ik ben fan!
lekker toch..ben blij dat je er zo blij mee bent.. moet ook vaak om mezelf lachen hoor met mijn al snel te duur vinden van iets. uit amerika zal zeker schelen. en natuurlijk mag dat. Meid als heb je er 20. haha.. met 35 weken nu zal het zeker heerlijk zitten
Ik heb er ook 3 en I Love It ze zitten heerlijk ..lekker S'avonds na het douchen onesie aan en bankhangen ideaal zelfs mijn man heeft er 1 en vind hem heerlijk zitten ..
Ik vind ze hilarisch maar zou er zelf geen kopen... Maar die olifantensloffen van je....die koop ik meteen hihi
Heb een roze met chihuahua's erop. Lekker zacht en warm. Doe het weleens aan als ik het koud heb. Sexy is het niet, maar dat hoeft toch ook niet altijd? En dat zit trouwens bij de mijne toch wel goed.. Al loop ik in een vuilniszak vind hij het nog leuk Lijkt me niet leuk om er thuis altijd maar sexy bij te moeten lopen voor je vent..
Whahahaha, mijn gedachten Bezoek komt hier altijd onverwachts, ik moet er niet aan denken dat ik dan zo'n ding aanheb, sterker nog ik denk dat mijn man het meteen in de fik steekt als ik er 1 heb
Daar wil ik nog wel even aan toevoegen dat ik me wel kan voorstellen dat het heeeeerlijk zit als je zwanger bent!
Dit! Als mn vent me al niet meer zou moeten als ik er niet hele dagen sexy bij loop, ben ik met de verkeerde getrouwd hoor
Lijkt me heerlijk zo'n pak. Ik zie ze ook vaak bij geordie shore voorbij komen. Alleen zo koud als die uit moet tijdens een wc bezoek... brrrrr
O nee dat zou ik nooit aantrekken haha.. Mijn man zou het ook niet charmant vinden maar ik mezelf ook niet .
Ge-wel-dig Suuuuuper cute! Waar heb je dat gekocht? Ik wil er ook eentje, mijn vent zou er smakelijk om kunnen lachen en hij zou me nog steeds sexy vinden