Mijn dochter heeft sinds gisteren de waterpokken. Ik heb nu spul van VSM in huis. Maar ik zie haar nog steeds heen en weer schudden van de jeuk... en krabben! Welk spul hielp bij jullie het beste? In bad gebruik ik zemelen... Of dat helpt
Heb je calendula lotion? gewoon lekker rijkelijk mee smeren En in bad met havermout, die doe je in een washandje en laat je lekker weken, smeer je kindje in met de 'melk' die eruit komt. Beterschap!
ik smeerde haar compleet in met menthol poeder...dat elke 3 uur...samen met die lotion van VSM op haar gezicht en pamper regio..want methol bijt daar te erg... Hielp hier goed genoeg...
Menthol mag toch nog helemaal niet bij die kleintjes?? Quinn ging 2x per dag in een zemelenbad, het helpt de waterpokken sneller uitdrogen. Dan moet je niet afdrogen, maar je kindje laten opdrogen. Ook belangrijk niet te warmen badderen, warmte zorgt voor jeuk Ik had ook een schuim, maar ohw hoe heet het ook al weer, ik ga het even voor je opzoeken
Gevonden!http://www.waterpokkenschuim.nl/Smeert heel goed uit, en het voeld ook wat koud, dus lekker tegen de jeuk
Heb menthol waarop staat vanaf half jaar....weet niet welke precies... Maar neem aan dat het dan wel mag.zal wel voornamelijk talkpoeder zijn...hij rook in ieders geval niet echt extreem menthol achtig (zoals poeder voor voeten enz...)
Kidsclin waterpokkenschuim werkte hier echt als een tierelier! Ze was er met twee dagen doorheen (en ze was er echt heel ziek van!). Na twee dagen zaten er korstjes op alle blaasjes.
Hier het zelfde ze is er echt heel ziek van geweest, ze zat helemaal onder. Het spul werkte wel goed, in combinatie met sudocreme en een aantal keer per dag een lauw bad.
bedankt dames. Mijn dochter was afgelopen weekend nog erg ziek (40 graden koorts erbij) Maar het badje met zemelen en de Kids clin werkte goed. Dat schuim was heerlijk verkoelend. Nu heeft ze alleen nog ingedroogde pokjes.