Hoe vaak/ veel beweegt jullie kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zoe2008, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Onze kleine spruit lijkt een erg beweeglijk ding te zijn.. ik voel hem/haar namelijk elk uur wel een aantal keer flink bewegen.

Gisteren had ik een flinke autorit van ongeveer een uur en toen was die kleine echt heel de tijd (zonder pauze) flink aan het bewegen.. :) Toen een uurtje rust (tijdens avondeten) en daarna was ons kleintje weer wakker.. het is natuurlijk wel heerlijk om die kleine te voelen!

Het lijkt me alleen best veel of valt het wel mee? Ik ben benieuwd hoe vaak en hoe lang jullie je kleintje voelen bewegen?

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik voel de mijne al 2 weken de hele dag zowat! hahaha is erg druk......mijn dochter was dat toen ook...

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bij mij s'ochtends als ik wakker word en nog even snooze... in de loop van de ochtend af en toe een trapje. s,middags bijna niet. en dan s'avonds weer. vooral als ik net op bed lig. en s,nachts als ik er uit ga om te plassen ook wel.

4. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    @mamakitty: en was je dochtertje toen ze geboren was ook druk? Of is dat maar een fabeltje?

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik voelde haar tot een week geleden inderdaad heel erg vaak gedurende de dag, maar nu merk ik dat dat iets minder vaak gaat worden en meer met een vast ritme.

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik voel de baby elke dag bewegen, verschillende momenten van de dag.

7. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    oeps er ging even wat mis op de pc...

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    uhm ze is druk en hyper......zou me niets verbazen als ze zelf snog adhd zou hebben, maar zo niet; tis een overdruk meiske ;)

9. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik voel de kleine ook elk moment van de dag
    soms een uurtje niet,
    maar dan ligt ze weer rond te draaien
    nu heeft ze niet meer zo veel plek als toen eerst en dat voel je heel erg
    ik voel nu aan bijde kanten van me zij schopjes haha echt heel lief

meestal na het eten is ze rustig

10. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik voel de baby vooral 's avonds en 's nachts als ik even wakker ben. Overdag valt het erg mee, maar dat komt denk ik omdat ik dan veel beweeg en het kindje lekker meewiegt!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Minstens elk uur, volgens verschillende vk's hebben we een pittig kindje :)

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Alleen 's avonds voel ik de kleine veel bewegen.
    M'n placenta ligt aan de voorkant, dus misschien ligt het daar wel aan en ben overdag vaak druk in de weer en 's avonds ben ik pas rustig.

13. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik voelde mijn beebje ook erg veel bewegen, maar nu is ie ingedaald en kan die gewoon niet meer zo veel bewegen. Nu mis ik het al wel een beetje.
    Maar die kleine handjes helemaal onder in mijn buik zijn ook leuk!

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ook hier iemand die de kleine de hele dag door voelt, alleen met het avond eten is die even rustig maar zodra ik het op heb begint hij weer, zelfs onder het lopen voel ik hem soms haha.

ben wel echt blij dat ik me ventje zo vaak voel zolang hij nog niet tegen me ribben aan zit ;) heel soms maar het meeste zit tie in me zij te trappen ;)

ik hou het er nu maar op dat hij nu al ze energie opmaakt en straks heel lief en rustig is :D haha ;)

Liefs xx

Deel Deze Pagina