Heej Natasja, zo bedoelde ik het ook niet hoor. Ben de laatste tijd alleen zoo snel op me teentjes getrapt. Sorry
ik ben afgelopen woensdag naar joss stone gweest en ga over 3 weekjes naar het concert van rihanna/..
Ik ga aankomende zaterdag ook naar een concert (hiphop/r&b). Ik vraag me ook wel af hoe het gaat. Maar als het niet gaat dan ga ik gewoon naar huis. Ik ga in ieder geval maar niet vlak voor een box staan haha want de laatste keer voelde ik de bass in mijn buik (toen was ik nog niet zwanger). Ik heb er wel zin in, zo vaak gaan we niet meer weg. groetjes
Ben toen ik een week of 16-18 was naar een concert geweest van Queens of the Stone Age. Het geluid stond echt megahard en ik voelde me er niet echt prettig bij. Alles trilde en volgens mij werd het zielige wurmpje echt helemaal gemilkshaked ... Maar goed, ze doet het verder prima, dus dat waren meer mijn stressgedachten. Hopelijk heb jij daar geen last van ... Nu niet meer naar concerten geweest, wel naar (moderne) dans voorstellingen en de klassieke muziek lijkt ze wel mooi te vinden (dus wij stellen ons maar vast in op een beroemde danseres als dochter )
QOTSA komt meer in de buurt van mijn concert dan Marco of Mika, ik denk dat ik hetzelfde gevoel als jij zal hebben Salapio, ik ga naar MachineHead. En zal het ook vreselijk zielig vinden ondanks dat ik nu weet dat hij/zij er niets van meekrijgt. Bedankt voor alle antwoorden!
Hallo, Ik ben gister dus naar het concert geweest (met hiphop en rap optredens). Ik moet zeggen dat ik me in het begin niet zo prettig voelde met de bass die echt in mijn buik doordreunde. Ik was bang dat de baby er last van zou hebben. Ik heb 'm verder niet gevoeld tijdens het concert. Maar af en toe aaide ik maar even over mijn buikje. Gelukkig kreeg ik toen ik uiteindelijk in bed lag wel een paar geruststellende trapjes. Tijdens het concert dacht ik: misschien word de baby er wel helemaal onrustig van want het lijkt me niet echt lekker slapen met die harde beats e.d. Ik heb ook nog even staan dansen enzo. Op zich vond ik het zelf wel even leuk maar ik merkte nu toch echt wel dat ik zwanger ben. Snel last van mijn onderrug en zere voeten. Ik droeg een klein hakje, dat wel. Ik moest op een gegeven moment echt gaan zitten. Nu was het een klein podium dus een bar vlakbij maar ik denk dat als je verder in de zwangerschap bent dat je wel moet zorgen dat je even ergens kunt rusten. Ik heb nog niet eens een erg dikke buik maar ik kreeg er dus wel last van. Dat wilde ik even delen. Verder heb ik me prima vermaakt en was mijn vriend erg lief voor me. Drinken halen, een kruk voor me regelen en hij ging zelfs voor me lopen als we even naar de bar gingen. Verder waren we met vrienden en mijn broers dus het was super gezellig. Ook leuk al die reacties op mijn buikje van mensen die me al een tijd niet gezien hadden. Na drie uurtjes was ik echt erg moe en zijn we naar huis gegaan. Toen was ik ook wel blij om van alle drukte en rook verlost te zijn liefs Nikkie
Ik ben toen ik zwanger was van mn dochter ook naar metaloptredens (oa my dying bride) geweest, mijn vriend zat toen ook nog in een band en daar ben ik ook naartoe geweest. Ze bewoog soms wel erg onrustig, als dit te erg werd ging ik even naar buiten. Het geluid is wel een pak minder binnenin je buik dus het kan normaal geen kwaad. Mijn dochter is nu 3 en gek op metal...
Haha gelijk goed opgevoed Nouky Dat zat ik gister ook al te grappen. Ik moet 'm wel even goede muzieksmaak bij brengen hihi. Ik ga zelf al jaren naar hiphop. Hou ook wel van andere muziek hoor. Ik ben breed georienteerd. Er kan bij mij skyradio opstaan maar net zo goed dus hiphop of rock. Geen heavy metal maar meer zoals Linkin Park e.d. Maar leuk dat je dochter dat nu ook leuk vind. Ik denk dat ze in je buik ook wel merken als je er plezier aan beleeft. Het was in ieder geval erg gezellig gister.
Ah cool, er zijn meer metalmama's hier! Ik ontwijk concerten ook een beetje op het moment, maar ik ben met 19 weken ofzo wel naar mijn vriend weesten kijken (ze spelen haast nooit met hun band in Zweden zelf, vaak alleen in het buitenland) en dat ging prima. Kreeg alleen last van het staan dus ik liep gewoon wat rondjes en ging af en toe buiten zitten, of backstage.. Binnenkort weer een concert en als het teveel wordt ga ik idd even buiten staan.. denk dat ik het vervelender vind met duwende mensen dan met het geluid maar ik heb het me ook al af lopen vragen of het geen kwaad kan. Maar ik zie dat meer (aanstaande) mama's hier naar concerten zijn geweest..
MariekeV: ja het ging wel maar ik vond het minder prettig dan anders. Die harde bass en ik kon gewoon nu al minder lang staan. Moest dus na een uur al zitten omdat ik last van mijn onderrug en zere voeten kreeg. Maar ja het is ook niet leuk om weken niks meer te doen en je merkt vanzelf wel of je er nog tegen kan. Ik was erg bang voor harde buiken maar het viel mee. De baby zelf voelde ik niet echt, of de muziek dreunde zo hard door (want het was echt hard!) dat ik het niet merkte. Bij thuiskomst maakte ik me dus best even zorgen. Gelukkig voelde ik m nog een paar keer toen ik eenmaal in bed lag. En vanochtend ook weer. dus niks aan de hand. Maar hij lijkt nu wel even drukker.
Ik was gister bij Afrika Afrika. Er dat was veel meer geluid dan ik verwacht had. Flink dreunende beats, en we zaten tegen het podium, dus elke sprong was oorverdovend hard. Wel erg leuk. Voor de rest het zelfde als Nikkie. De kleine liet niks van zich merken tijdens het gebeuren. Heb ook nu en dan mijn hand ter geruststelling op mijn buik gelegd, en voelde wel dat kleintje naar mijn hand toe kwam. Heeft volgens mij niet geslapen, nee. Toen we al een tidjje weg waren, bleek het speelkwartier toch gewoon om de normale tijd te beginnen. Vanavond gaan we dus naar Mika. En dan morgen weer lekker rustig aan .