I am legend

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Manuela79, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Aanstaande vrijdag ga ik (sinds lange tijd) met mijn vriend naar de bios. Ik wil heel graag de nieuwe film van Will Smith, I am legend, zien.

Heeft iemand hem al gezien en wat vond je ervan?

Voor degene die niet weten welke film het is; hier vind je meer info: http://www.iamlegend.com

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben zondagavond gegaan, we hadden gelukkig de dag ervoor al kaartjes gekocht want het was echt superdruk (Pathe de Kuip).
    Vond het een goede film! Wel best wat schrikeffecten en ook redelijk wat horror wat ik eigenlijk niet verwacht had. Ik zal er verder niet teveel over zeggen maar het is zeker een goede film :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Thanx Meryem, ik ben heel benieuwd inderdaad. Hopelijk is het vrijdag wat minder druk, al ga ik in een dorpje naar de bios dus meestal valt het dan wel mee.

Nog meer ervaringen?

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij hebben die film eergisteren thuis gezien. Ik vond hem erg goed. Alleen hoe het geeindigd is, had ik niet verwacht...

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ben eergisteren ook gegaan, maar ik ben gewoon bij de helft weggegaan, want er waren echt van die schrikmomenten, waarbij ik dacht dat het niet goed was voor me beebje.

Maar ik ga het zeker nog na me bevalling kijken op dvd.

Het is een goede film, ik raad het aan.

Groetjes Nazli

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Alleen de schrikeffecten waren leuk! Het verhaal zelf vond ik superslecht.
    Als ik em niet gezien had had ik niks gemist!

Ik hoop dat jij hem wel heel leuk vind!

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hij was best leuk.
    Alleen snap ik de leeftijdsgrens van 12 jaar niet.
    Zou er niet blij mee zijn als ik een kind van 12 had wat die film keek.Liever 2 jaartjes wachten.
    Of ben ik nou zo'n flauwe muts?

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Crisje; die leeftijdsgrenzen zijn inderdaad heel raar... zo heeft een serie als friends een grens van 12 jaar terwijl een serie als charmed (waar veel monsters en demonen in voorkomen) een grens van 6 jaar. Het lijkt soms wel alsof ze maar willekeurig ergens een sticker opplakken ;)

Zo lezen vinden de meeste mensen hem dus wel goed. Dit verhaal is trouwens al 2 keer eerder verfilmd want het is van een boek uit 1954.

Ik laat vrijdag even weten hoe het geweest is!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    @ crisje: van mij mocht de grens ook wel 16 jaar zijn. Vond hem toch best eng.

@ Nazli: snap wel dat je bent weggegaan halverwege de film. Op de momenten dat mijn man dacht dat het eng zou worden zei die steeds: misschien moet je nu maar even niet kijken en werd mijn hoofd de andere kant op gedraaid.. :p

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    De leeftijdsgrens heeft meer te maken met taalgebruik volgens mij. In Friends gaat het alleen maar over sex en Charmed niet. Ik keek enge films sinds dat ik een jaar of 9 was. Ik vond het heeeerlijk! Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die daar niet goed tegen kunnen.

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Jaaaaaa, ik heb 'm ook gezien. Ik vond het een leuke boeiende spannende film.

In het begin vond ik het zo bijzonder dat hij in een toaal verlaten New York rijdt, waar de elanden over Times square lopen...

Meer ga ik niet verklappen.

Groet van Kiki

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wij hebben m ook gezien. Spannende film met veel schrikmomenten. Alleen het einde kwam een beetje onverwacht eigenlijk (en het einde is wel weer echt Amerikaans, maar dat mag de pret niet drukken)

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mwah.....
    De schrikeffecten waren inderdaad volop aanwezig, verder vond ik het niet echt een bijster goede film.

Maar goed, we waren weer een avondje van de straat :D

14. k heb de film gisteren thuis gekeken met me ventje en k moet zeggen dat het verhaal op zich wat beter had gekunnen, er zitten best veel schrikmomenten in en het einde was anders dan k verwacht had.

Veel plezier met filmkijken en laat jezelf ook nog ff weten wat jij er van vond?

15. mel1977

mel1977 Actief lid

Neem je kussen mee hahaha.
    In het begin een beetje een vage film, op zich wel aardig, einde behoorlijk suf.
    Wij gaan morgen naar moordwijven, ben benieuwd.

groetjes

16. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Ik vind het een slechte film, het boek is echt duizend keer beter!
    Het verhaal in het boek is veel beter en de 'slechte' worden ook spannender neergezet.
    Lees het boek! (tis ook maar een dun boekje dus makkelijk weg te lezen)

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou we zijn gisteren geweest en we vonden het allebei een hele heftige (en goede) film!

Het was zeker een erg verrassend einde, dit hadden we allebei niet gedacht.

Ik heb ook meerdere momenten gehad dat ik bijna zat te huilen hoor... pffff je leeft zo met hem mee!

Ik zal niet teveel verklappen voor de mensen die hem nog willen zien ;) maar wij vinden het dus een hele goede film.

18. Christinaa

29 dec 2007
    33
    0
    0
    Wij hebben deze film in Pathe gezien in de Imax zaal, een supergroot scherm en geweldig geluid. Ik had de trailer van deze film gezien en dacht leuke, spannende film met Will Smith. Maar toen de eerste schrikmoment kwam, vond ik het niet zo leuk meer met de bad guys. Ik hou niet van dit soort films. De film was wel goed gemaakt vond ik en het einde had ik ook niet verwacht, maar ja..

19. sim

sim Niet meer actief

ik vond het eens steengoede film!

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nou ik ga hem morgen kijken wel lekker op de bank! dus ik kan me wel achter ene kussen verschuilen ;)

Deel Deze Pagina