ik ben op zoek naar: jongenskleding : maat 62 en 68 (voorjaar); jongensjas 68 zomer. meisjeskleding maat 80/86 -> rokjes, jurkjes, truitjes, jasje 86 (zomer) bij voorkeur zoveel mogelijk in 1 koop ivm verzendkosten...
oja, ik moet de kast van mijn dochter nog opruimen maar zal nog wel wat rokjes/jurkjes tegen komen. Maar is qua maat net wat groter denk ik.....
ik heb op marktplaats kleding staan in de maten die jij zoekt hierbij een link ernaar. Marktplaats.nl > paars t-shirt voor jongen maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl - Advertenties van lor uit Capelle aan den ijssel
Mijn Marktplaats - Marktplaats.nl ik heb wat pakketten te koop voor jongens kijk even bij mijn advertenties
Marktplaats.nl > doos maat 62 66 stuks dumpprijs - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 zo dan? als je bij mijn advertenties kijkt zie je het andere pakket ook
kan ik ook alleen broeken, truitjes, vesten nemen? rompers en sokken heb ik voldoende...zoja is het veel gevraagd om de kledingsstukken overzichtelijker op de foto te krijgen zodat ik het beter kan zien? groetjes
Helaas doe ik alles echt in 1 koop. daar is de prijs ook echt naar. de sokken zijn sowieso niet meegerekend. Ik heb ook geen andere foto's aangezien alles al op zolder ingebouwd en klaar om te verzenden staat.
ik kan wel kledingstukken los erbij zetten, heb net fotos gemaakt van de kledingstukken los voor jongen en zet ze dadelijk op markplaats
Ik heb heeeeel veel jongenskleding in maat 62 en 68, stoer, mooi, en veel zijn er nog nieuw! Als je interesse hebt stuur even een privebericht met je email dan mail ik je de fotos toe en hoor wel of er wat tussenzit en over de prijs komen we dan wel overeen. Echt mooie kledingstukken, nieuw en zo goed als nieuw!
maat 62, 9 longsleeves: Marktplaats.nl > Pakket: 9 longsleeves maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 maat 62, set van 4 broeken Marktplaats.nl > set broeken maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 maat 62, 3 andere longsleeves Marktplaats.nl > set van 3 longsleeves maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 maat 68, diverse kledingstukken Marktplaats.nl > Pakket kleding: Leuk trainingspakje, 1 vest, 4 broeken - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 pb me maar!
bedankt allemaal voor jullie reacties! Jongenskleding heb ik inmiddels genoeg, ik ben alleen nog op zoek naar meisjeskleding maat 86 (truitjes, vestjes, bollero's) en rokjes/jurkjes maar 80. maillots in maat 80/86 zijn ook nog welkom! Groetjes Dorianne
Hai Dorianne, Ik heb je zojuist nog even een mail gestuurd met de link naar mijn advertenties op MP. Misschien zit er nog wat voor je bij. Groetjes Petra
heb hele leuke jurkjes en nog meer maar moet dat eerst even opzoeken hierbij al paar foto`s Supergaaf zo goed als nieuw jurkje