Ik ben in december uitgerekent van ons tweede kindje. nou is mijn nicht kraamverzorgende, en tegen die tijd net weer aan het werk als kraamverzorgende na haar eigen zwangerschapsverlof. Bij onze eerste hadden we geen contact meer, ze is wel op kraambezoek gekomen toen ons meisje geboren was, en toen liet ze vallen dat ze het zo jammer vond dat ons contact zo slecht was, want ze had graag willen kramen bij ons. Nu is ons contact weer als vanouds, dankzij haar bruiloft, en mijn zieke vader afgelopen oktober. En nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagt of ze misschien bij onze tweede wil komen kramen. En dat leek haar helemaal geweldig!! Ik ben helemaal blij, de familie weer helemaal bij elkaar, en geen vreemde die bij ons komt kramen, maar mijn eigen lieve nicht mijn zwangerschap kan voor mijn gevoel niet meer stuk!!!
Goh zou willen dat ik ook zoiets had! Heb n grote hekel aan kraamhulp (misschien nog geen goede getroffen?) Lijkt me echt fijn om n vertrouwt iemand te hebben als kraam verzorgende. Je boft Jolanda!
Jolanda gefeliciteerd trouwens! Ik lees niet alle dingen meer door, en ik had nog niet gezien dat je zwanger was.
Leuk hoor. En fijn dat alles weer goed is. Geniet maar lekker van het zwanger zijn en straks dubbel en dwars van de kraamtijd. (duurt nog wel ff ) Kwebbel
Selaam zo lekker!! Iemand die je vertrouwd en zeker niet schaamd voor bepaalde dingen, toch? Had ik ook wel gewild. Ik heb collega's die verzorgende zijn maar geen kraamverzorgende, helaas voor mij zit het er niet in. Geniet er lekker van, nog een leuke reden om te bevallen, toch?
Hihi ja ik zie het al helemaal zitten. Mijn vorige kraamhulp was wel goed hoor, maarja mijn nicht is natuurlijk heel wat anders Idd erg vertrouwd, maar ze is ook goeg vind ik. Ben benieuwd hoe het zal gaan tegen die tijd, maar idd dat is nog heel ver weg