Hallo! Allereerst gefeliciteerd met jullie spruiten! Ik wil via deze weg even laten weten dat ik ongebruikte kraamspullen uit het door de verzekering verstrekte kraampakket inzamel. Je kunt hierbij denken aan wondgaasjes, kraamverbanden etc. Ik zamel deze spullen in voor stichting Babyhope zodat ze naar arme landen verscheept worden en zo de babysterfte tegen gaan. En heel goed doel dus! Ik ben inzamelpunt geworden in Leerdam, dus voor diegene die in de buurt wonen en spullen over hebben... Laat het me weten! Veel plezier met jullie kleintjes!
ik heb ook behoorlijk wat over uit het pakket. ik wil dit graag aan een goed doel geven , je woont alleen helaas te ver weg,. heel goed van je dat je dit doet, succes
Hoi! Jammer dat je ver weg woont, maar als je op de site van babyhope kijkt zul je zien dat er heel veel inzamelingspunten zijn dus wellicht ook eentje bij jou in de buurt! De site is www.stichtingbabyhope.org. Groetjes!
bij mij heeft de kraamverzorgster het meegenomen, die gaf het af bij zo'n inzamelpunt. ideaal!!! (ook onze vlos heeft een noodkast voor mensen die het niet kunnen betalen, waar je je spullen kwijt kan)