Pfizer Provera (bij geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frass, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frass

Frass Lid

13 apr 2014
    47
    0
    6
    Utrecht
    Hallo,

Omdat mijn ongesteldheid niet op gang kwam, langer dan een maand overtijd en niet zwanger, heeft mijn dokter Provera voorgeschreven. Ik slik nu 3 dagen en de kuur duurt totaal 10 dagen. Op internet las ik allemaal enge dingen bij de bijwerkingen. Ik en mijn vriend hebben een grote kinderwens en ik vroeg me af of iemand van jullie daar ervaring mee hebben.

2. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ja, ik heb toevallig vandaag het eerste pilletje geslikt van de tien.
    De afgelopen jaren heb ik het vaak gebruikt, toen ik probeerde om zwanger te raken van ons zoontje.
    Nooit bijwerkingen gehad, dus ik verwacht het nu ook niet.
    Hier nu ook al drie maanden geen menstruatie te bekennen, terwijl ik redelijk regelmatig was sinds de geboorte van mijn zoontje...tijd voor provera dus!

Succes ermee, en ik zou me niet teveel zorgen maken om de bijwerkingen...ik heb er tenminste nooit iets van gemerkt, terwijl ik wel vaak bijwerkingen had van andere medicatie om zwanger te worden!

3. Frass

Frass Lid

13 apr 2014
    47
    0
    6
    Utrecht
    Bedankt voor de reactie! Stelt me wel een beetje gerust!

4. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb het gehad toen wij bezig waren om zwanger te worden. Ik had bijna geen cyclus. Heb er totaal geen bijwerkingen van gehad gelukkig. Succes, hoop voor je dat je lichaam hierna een eigen, regelmatige cyclus oppakt

Deel Deze Pagina