ongeduldig en kindje nog niet ingedaald

Discussie in 'De bevalling' gestart door ingepinge, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Hmm :(
    Mijn beebie vindt het buiten gewoon nog te koud denk ik.
    Ik ben nu bijna aan het einde van mijn zwangerschap en zoals zovelen van jullie word ook ik best wel ongeduldig.
    Ik wil gewoon graag mijn kindje zien. :cry:
    Echter hij/zij was met 34 weken bibi (dus al een klein beetje ingedaald) maar sinds 2 weken ligt het weer gewoon met het hoofdje boven de bekkeningang.
    Hier kan ik me best wel een beetje zorgen om maken, want betekent dit dan dat ik naar het ziekenhuis moet?
    Volgens mij is het gewoonlijk dat je eerste kindje toch wel ingedaald is rond deze fase.
    Bij een tweede kindje kan dit langer duren heb ik begrepen.

Iemand meer ervaring hiermee :(:

2. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde. De verloskundig wilde toch nog een extra echo in het ziekenhuis te laten maken. De kleine is nog steeds niet ingedaald. Dat is overigens geen probleem, komt veel vaker voor. Ik maak me er in elk geval geen zorgen om. Groetjes lucky.

3. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier is het kindje wel ingedaald, maar ligt nog niet vast. Geen probleem volgens de vk alleen als de vliezen breken moet ik meteen bellen.

succes

4. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    Dat maakt niet veel uit of het kindje is ingedaald of niet.......Bij mijn eerste kindje ben ik op woensdag 21 dec 2005 naar de VKgeweest. Toen was ik 39W6D enn jamy was nog niet goed ingedaald dus ze zeiden al tegen mij dat het nog wel evenkon duren. dus ben daar van uit gegaan..
    Nou de volgende dag 2 dec 2005 is hij al geboren om 18.40. de bevalling is begonnen rond 14.00.

Dus ik vin dniet dat het veel zegt..

xxxx

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Volgens mij zegt het inderdaad niet veel, bij mij ligt mijn kindje al weken ingedaald en vast en er zijn echt nog geen tekenen van een bevalling :( Helaas!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier zat de kleine vanaf de 35 vrij boven de bekkeningang. Met 41wk0dg controle gehad, ietsjes lager dan de vorige keer, maar nog steeds niet ingedaald.. 's middags kiplekker wezen shoppen op de meubelboulevard. En in de nacht begon het.. Rond 2 uur de slijmprop, rond half 4 de eerste wee, rond 6 uur om de 4 minuten weeen, om 7 uur de vliezen. En uiteindelijk om half 1 de kleine in mijn armen.
    Voor mij ook de eerste, en helemaal geen last van voorweeen, voelde me echt goed tot het eind. Dus maak je nog maar geen zorgen.. Ze hebben hier wel een echo gemaakt om te kijken naar de grootte van het hoofd van de baby, maar ze konden daarvan alleen zeggen dat het binnen de normale waardes zat..

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    volgens mij moet je als je vliezen breken en je kindje is nog niet ingeldaald gaan liggen en zo min mogelijk rondlopen, anders kan de navelstreng in je bekken glijden en als dan het hoofdje gaat indalen dan kan je navelstreng klem komen te zitten tussen het hoofdje en je bekken en dan krijgt je kindje geen zuurstof meer

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn kereltje was nog steeds niet ingedaald tijdens de bevalling! Maar daar kunnen ze wel wat aan doen hoor! Maak je geen zorgen!

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca was ook nog niet ingedaald.
    Ik mocht wel thuis bevallen. (is uiteindelijk zh geworden, maar dat lag daar niet aan)

Deel Deze Pagina