Pff kan pas over 2 dagen testen.. Zou ik da nu mischien ook al kunnen zien?? Ben echt ongeduldig.. Heb last van pijnlijke tepels en heb het gevoel dat mijn borsten toch wat groter zijn..Mijn vriend vond zelfs dat mijn tepels groter waren als anders! Kweet echt niet wat ik moet denken..Zelf in mijn buik voel ik allerlei steekjes kzou het zo graag willen weten maar aan de andere kant ook weer niet uit schrik dat ik teleurgesteld ga zijn.. Ahja nog een vraagje mijn 1st dag van mijn laatste menstruatie was 27/07/06 Klopt mijn banner dan wel?? Sorry hoor hopelijk kunnen jullie me helpen?! Groetjes sara
oeh meid wat spannend!! Of je banner klopt weet ik niet... Dit is wat ik van een online berekening afhaal voor je Laatste menstruatie: 27 juli 2006 Cyclusduur: 29 Meest vruchtbare dag: 10 augustus 2006 Eisprong dag: 11 augustus 2006 Innesteldag: 16 augustus 2006 Positieve bloedtest mogelijk 21 augustus 2006 Positieve thuistest mogelijk 25 augustus 2006 In dat geval klopt je banner wel en zou je op 25 augustus 1 dag overtijd zijn... succes!
tja om teleurstellingen te voorkomen zou ik wachten. kon het zelf niet hoor en of je banner klopt weetik niet hoe lang is een cyclus bij jou?
je banner klopt. ik heb ook 3 dagen te vroeg getest en ik heb al een pos test. maar er is ook een kans dat hij neg is. gr chantal.
Als je cyclus 27 dagen is dan klopt ie wel geloof ik. En als je echt niet kan wachten met testen dan zou je een midstream test kunnen doen. Die kun je vanaf 4 dagen voor je verwachtte menstruatie gebruiken. Maar het beste is natuurlijk te wachten tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden of daarna. Veel succes in ieder geval. En ik hoop voor je dat het een dikke vette streep zal worden. Liefs, Gerrina
Heeeeeeeeeeeeee Chantal!!!! Wat zie ik nou!!! ZWANGER!! Super meid!! Had niet anders verwacht eigenlijk bij jou! Wauw wanneer heb je getest?? en gefeliciteerd natuurlijk!! Mirre
hoi mirre, ik heb vanmorgen getest. mijn temp was nog steeds hoog dus dacht probeer gewoon. liefs chantal.
Bedankt voor het reageren!! Jullie zijn schatjes Ja het is mischien beter dat ik nog eventjes wacht! maar zodra ik het weet zal het hier even neer pennen!! Meiden voor jullie ook veeel succes gewenst.. Groetjes sara
Sorry Passoatje dat ik ineens in jouw topic OFFtopic ging met Chantal. Was ff enthousiast en vergat dat dit niet de juiste plek ervoor was Ben benieuwd wanneer je gaat testen. Als je bang bent dan kun je beter nog ff wachten (maar of ik dat als ongeduldje zou volhouden Succes!
oooooooooooo ik krijg helemaal de kriebels ik moet eigelijk vrijdag ongi worden maar heb een goed gevoel dat het wel eens raak kan zijn. hele gevoelige borsten. mijn nichtje stoote net er tegen aan zachtjes en ik ging door de grond en mijn temp was nog 37.1 vanmorgen. ik ga morgen testen duimen jullie mee? chantal, gefeliciteerd sara, zullen we samen duimen voor ons haha groet marloes
Hihi Das een deal marloes Khoop het echt voor je!!! ik weet niet wat ik moet denken ik hoop zohard dat ik zwanger ben!! kheb wel gevoelige tepels maar niet zo hard het doet gewoon pijn als ik eraan kom en ik zie ook meer adertjes door mijn tepels lopen en normaal heb ik nooit puistjes op mijn rug en nu staat die heel vol!! Kweet niet wat te denken..Khoop gewoon dat ik binnen 2 dagen niet teleurgesteld ga zijn.. Groetjes sara
hoi allemaal helaas niet zwanger, ben nog niet ongesteld maar mijn temp is naar beneden gekelderd. ik zat na mijn eisprong op 37, 37.1 37.2 en 37.3 tot gister. vandaag gezakt naar 38.8 ik moet vrijdag ongesteld worden dus dat verklaard het wel. ik had thuis van die testen liggen die je al 4 dagen ervoor kan doen. eigelijk een beetje zinloos maar ik dacht, ik doe er 1 want dan is het een soort bevestiging, heb je rust en kan je weer verder naar volgende ronde. nou negatief dus. ik heb besloten te stoppen met temperaturen. ik weet namelijk nu wel hoe mijn cyclus loopt en als we dan regelmatig gemeenschap hebben moet dat voldoende zijn. ik ben wel met zwangerschap bezig, ben op het forum en temperatuur maar het is niet zo dat ik elke minuut van de dag ermee bezig ben, of mijn lijf elke ochtend inspecteer. maar misschien dat als je vaak op het forum komt en erover praat en ook je temperatuur bij houd je er onbewust toch te veel mee bezig ben. probeer daarom ook maar deze maand minder op het forum te komen, als dat lukt hahaha nou voor iedereen die het ook van de volgende maand moet hebben, let's hope dat het een vruchtbare maand gaat worden.
Jammer Loesloes, Het ziet er naar uit dat je ongi eraan komt he? Maar je weet het maar nooit.... Je bent er in elk geval goed mee bezig. Neem gewoon lekker even afstand, dat is voor jezelf soms ook beter... En ik hoop dat het snel raak is voor je....
Hoi Meiden.Over 1 dagje kan ik testen Kben echt benieuwd!! kzou nog liever vandaag testen dan morgen Maarja wie weet is die dan negatief en dan ben ik heeeel teleurgesteld seffens durf ik nog niet meer te testen hihi Zijn hier mischien nog meiden die morgen kunne testen? Dikke knuffel sara
Zoals jullie al weten mag ik morgen pas testen.. Maar kheb mij juist al een test gekocht!! Is het verstandig om nu te testen ..This geen ochtend meer enzo.. En euhm nja kben gewoon een beetje ongeduldig!! Wie heeft hier wat raad voor me Dikke Knuffel sara