Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en lieve woorden! @giraffe 2013: het kan soms snel gaan inderdaad. Als je er nog niet de plaats voor hebt, kan dat misschien wel wat stress opleveren tijdens een eventuele zwangerschap. Dat zou ook niet prettig zijn! Het heeft ook veel voordelen om wat meer leeftijdsverschil te hebben tussen de kinderen. Geniet maar lekker van je kleine! @Sandana: je hebt gelijk. Ik was snel hersteld van de bevalling en sport vrij veel, waardoor ik me fit voel, maar een zwangerschap kan erg zwaar zijn inderdaad. Ben ook wel benieuwd wat de verloskundige zegt (daar ben ik nog niet geweest). @Blemma: dank je voor die bemoedigende woorden! @SDenise: heb al helemaal zin in zo'n gezellig gezinnetje !
Gefeliciteerd pluim! Echt leuk! Al een voorgevoel wat het wordt? Spannend hoor sandana! Voordeel van voor een tweede gaan vind ik dat je weet dat je zwanger kan worden. Dus als het niet meteen lukt is het minder stressvol dan bij de eerste zeker nu jullie zo vlot begonnen zijn. Wij waren toen we voor de eerste gingen meteen zwanger. Daar schrokken we wel van haha. Ik had mn man toen ook een beetje moeten ' overhalen' en gebruikte toen hrt argument dat het wel een jaar kan duren... daar ' trapte' hij gister niet meer in hihi.
@ sandana nog een keer hahaha. Ha goede tip. Ik zal anders babyboom opzetten op tv en de laptop in de hoek zetten met dat andere.... haha. @giraffe wij winen nu ook te klein. Gaan over 2.5 jaar groter wonen. Voor mij zou het niet uitmaken. Baby komt dan gewoon bij ons op de kamer.
Volgens mij moet mijn man hier maar is schrijven want hij is erg ongeduldig en zou willen dat ik allang zwanger zou zijn haha. Wij gaan toch nog even 3 a 4 maandjes wachten tot wij weer proberen voor een 2e begin het nu zo leuk te vinden met de kleine dat ik haar even alle aandacht wil geven.
Ik wil ook heel graag een tweede. Kan niet wachten en droom er elke dag al over maar mijn man wil nog eventjes wachten helaas. Nog maar een paar maandjes volhouden
Hier ook al veel kriebels, Ml eerst nog niet en toen heb ik gezegd; Als je er klaar voor ben hoor ik het wel. En een maand later was het zover haha. We zitten nu dus in de tweede ronde.. Aan de ene kant heb ik heel veel zin in een tweede, aan de andere kant twijfel ik enorm: ik hou zo veel van mijn meis, ga ik haar niet 'verwaarlozen' ofzo als er een kleintje bij is? Zo met ons 3 is het ook wel erg gezellig, en mocht het ons niet gegund zijn dan ga ik ook niet in de mmm ofzo. Maar ik gun mn dochter wel heel erg een broer of zus. Dus dan maar proberen lekker kort op elkaar. Ik denk dat als het raak is de twijfels wel verdwijnen.
Zo denk ik er ook over, als het niet op de natuurlijke weg lukt houden we het bij een. Maar hoop natuurlijk dat het lukt!
Oeeeeeeeeh ik zei het al eerder dat het wel een bak zou zijn als ik meteen weer zwanger zou zijn. Vanochtend een zwtest met een lichte streep. Morgen of overmorgen herhalen, ben zeer benieuwd! Had de test gedaan omdat ik gister en vanochtend wat steekjes voelde. Ml weet nog van niets... wil het in een kadootje pakken. Is toch wel echt geweldig hier, we matchen perfect. 3 pogingen en 3 x zwanger!
Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen! Maar goh, ik zou het echt niet willen. Dochter is nu 8 maand en met de reflux, KMA en het slechte slapen is het al een hele rit geweest. Maar zelfs als ze het rustigste kind ter wereld was geweest, zou ik nu toch nog niet aan een tweede willen beginnen. Eerst nog even flink genieten met ons drietjes
Ik wil ook zo graag een tweede, maar we hebben echt een heeeeel drukke en moeilijke periode gehad; Zomer 2011 moeder ziek Najaar 2011 ik in de malle molen ivm vermoeden pcos Voorjaar 2012 moeder overleden, broer vlak daarma trouwen, ik zwanger, aankoop bouwgrond Zomer 2012 veel op pad geweest voor het huis; badkamer, keuken, etc al uit gezocht, aannemer zoeken Najaar 2012 veel moeten regelen rondom hypotheek (niet normaal wat een papierwerk!) Begin 2013 start bouw huis en bevallen met ks Nu; huis wordt vd zomer casco opgeleverd en dan gaan we zelf het huis afwerken, in december willen we erin, dus is even flink aanpoten wat betekend dat ik grotendeels voor dochter ga zorgen en zorg dat koffie en broodjes e.d. Ter plaatse komt.. En in die tussentijd is vriendlief nog met een opleiding bezig en van baan geswitcht... Duss.. We riepen dat we in 2014 NIKS wilden doen.. Maar toch komen er weer kriebels... Ik voor een tweede, vl voor een nieuwe opleiding... Zucht...
Gisteren dochtertje precies 20 weken,... en ja ik zou best graag weer een 2e willen.... manlief wacht liever nog even, wat ik ook zeker snap.. Ik hoop zelf dat we misschien in het nieuwe jaar de pil weggooien of beter nog in december
Gefeliciteerd!!! Manlief en ik hebben het er ook weer over gehad hihi.... Hoewel ons mannetje pas bijna 5 maandjes is en we een vreselijk begin hadden (ks, reflux, kma) willen we toch allebei snel voor een tweede gaan... Misschien gaan we deze maand maar eens beginnen met klussen hihi
Sandana leuk!! Een steepje is een streepje idd.. wij waren ook werste ronde zwanger en 4 dagn voor nod teste ik al een heeel licht streepje. Ik hoop dat wij bij een tweede ook zo snel zijn. Maar goed moet dus nog ff wachten. En nee geen babyboom meer gekeken. Ik denk dat het hem eerder afschrikt haha 5 kinderen... Ons meisje is alweer 7 mnd. Roxy leukkkkkk!! Gewoon doen hoor. Hoe krijgen jullie die mannen toch zo ver. Ik was al lang blij dat hij aan de eerste wilde beginnen.
Hahaha... Manlief wil hier zelf ook heel graag... Ik moet wel zeggen manlief is al wat ouder dus jah we hebben ook niet alle tijd hahaha (natuurlijk weet ik dat manlief veel langer kindjes kan maken maar hij wil ook niet met 50 nog achter kinderwagen )
Mijn zoontje is 14 maanden en ik ben inmiddels 5 maanden zwanger van een meisje. Wij hebben er bewust voor gekozen om ze kort op elkaar te krijgen (we hebben het geluk dat ik ook deze keer gelijk zwanger was want dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend). Ik heb er heel veel zin in, wordt wel druk maar vind het hartstikke leuk!