ongeduldig met drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 2schatjes, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Mijn dochter is de laatste tijd erg ongeduldig met eten.
    Ze krijgt zo'n 4 voedingen per dag (incl snachts) maar de ochtendvoeding en nachtvoedign zijn de enige die lekker lopen.
    De andere voedingen overdag, dan probeert ze zich omhooog te trekken aan mijn trui en is heel snel afgeleid. Ze is nu 11 maanden.
    Boven op bed gaan liggen dan is ook geen optie, ze rolt dan gewoon van me weg, soms zuigt ze even maar net dan komt mijn tsr niet snel opgang en laat ze weer los. Ik kan haar ook niet voeden voor het slapen gaan savonds omdat ze dan nauwelijks eet. Ze zit tussen 2 en 3 slaapjes in nu en vaak leg ik haar om 6 uur half 7 erin, en haal haar om een uur of 8 er even uit voor een voeding. Dan eet ze wel goed en leg ik haar daarna terug. De tijd van lekker in slaap vallen aan mijn borst is er niet meer bij :(

Hebben jullie tips?? zou dit een fase zijn? of is het einde gewoon in zicht :(

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat het overdag niet lekker gaat herken ik wel. Mijn dochter is 10 maand en ook enorm snel afgeleid. Er is ook zoveel te doen en te zien om je heen... maar: mijn dochter haalt het 's nachts wel weer in (met een nachtvoeding of 4, 5). Dus ik maak me er niet echt druk om...

Hoe laat voedt je haar ongeveer door de dag heen? Hier krijgt ze rond 16.00 uur een voeding, dan rond 18.00 uur avondeten (ze eet rapley met ons mee) en dan 's avonds voor het slapen gaan (ergens tussen 19.00 en 20.00 uur) weer. Dan eet ze prima (in elk geval genoeg) en drinkt ze ook goed. Overigens, wat ze binnen krijgt qua avondeten maak ik me helemaal geen zorgen over, ze krijgt immers nog borstvoeding!

Deel Deze Pagina