(Ongeduldig) normale ZWtest doen 4dgn voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Witteroos84, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Die is positief!
    Weet je zeker dat je 7 dagen voor nod zit? Vind de streep erg mooi helemaal zoveel dagen voor nod.
    Gefeliciteerd:)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ts heb je nog getest vandaag?

3. Ncl

Ncl Lid

17 mei 2012
    31
    0
    0
    Ken mijn cyclus niet.zonder de pil ben er namelijk nog maar twee maanden van af!! Ben van de cyclus uit gegaan.die ik.altijd met de pil had dus hetkan maandag even na de dokter!! Want die had mij gezegt dat als ik zwanger was ik langs moest komen

4. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Ik doe al 4 rondes iets verkeerd want ik ben alweer ongesteld geworden. Voortaan ga ik elke dag lekker klussen. Ik geloof niks van dat je om de dag moet vrijen want een vriendin heeft elke dag geklust en was de eerste ronde al raak...

Down... :((

5. Ncl

Ncl Lid

17 mei 2012
    31
    0
    0
    Jippiee!! Ik ben zo blij!! Zie mijn album!!ZWANGER!!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@witteroos: balen dat je ongi bent meid.. maar om de dag klussen is toch echt het beste voor de zaadkwaliteit. dus ik raad je aan vooral niet elke dag te klussen. En iemand bij wie het de eerste ronde gelijk raak is heeft gewoon heel erg veel geluk..

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Poeh, ik snap je wel hoor, maar wat als het gaat zoals bij ons (48 rondes)... Ga je het dan om de 5 minuten doen??

Geef je lichaam de tijd meid! Niet iedereen is gelijk de 1e ronde zwanger

8. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Thanx meiden, en NCl gefeliciteer meid ik had het ook op je prive site geschreven!!! Echt leuk voor je!

@rogijuli; nee jOh het moet ook leuk blijven als je gepbsedeerd raakt wordt het er niet beter op ;))
    Maar dat is wel een goeie van je hoor, ik zou dat wel bijna gaan denken om het niet te missen dat ei..

Deze maand absoluut niet van predictor ovulatietesten maar van een ander merk dan maar..

Hebben jullie tips van welk merk ik het beste ovulatietesten kan doen??

Deel Deze Pagina