de kluts kwijt, wie helpt ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bbibi, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames,

Ik ben helemaal de kluts kwijt en snap er niks meer van dus misschien weet iemand van jullie raad!

Ik ben 20 feb gestopt met de pil!
    Nog steeds niet ongesteld wat me nogal ''op'' begint te breken! ben helemaal gefrustreerd!
    Wel veel vitamine pillen tarwekiem etc etc!
    Maar helaas no results!

Nou ben ik wel aan de ovulatietesten gegaan omdat ik steeds steken voelde bij eierstokken! veel afscheiding veel acne weer terug etc !
    Dus dacht oke ga maar eens beginnen! Dokter wilde dat ik pas eind juli terug kwam voor verwijzing naar gyne als ik niet ongesteld werd!

Nou had ik getest paar weken terug en die was echt wit toen een licht streepje... toen 2 weken geleden echt een een duidelijke 2e streep! ik denk nou ik blijf testen dus stop er even mee...
    wel veel steken misselijk van allerlei kwaaltjes!
    Toen begin vorige week was hij maandag nog vrij donker, dinsdag lichter, woensdag niets! dus dacht ohh zou dan dat weekend misschien mijn eisprong zijn geweest?

Nou sinds het weekend weer steken dus dacht huh wat nu weer... weer een streepje maandag weer donker, gister net zo donker als controlestreep maar dan niet net zo breed! dus smaller en wat lichter!

En vandaag weer ietsje lichter!

Ik snap er niks meer van :(:(
    geen een keer echt DUIDELIJK positief met wel iedere keer er vlak tegenaan!!!

Zwangerschapstest was gister negatief!

Zou het ontpillen zijn... maar waarom wordt hij dan steeds opnieuw bijna positief gewoon en toch NETTTTT niet?

Ik begin me nu wel een beetje druk te maken... Ik heb zon vermoeden op PCO :(:(

Jaaaaaaren terug voor de pil had ik ook een vreemde menstruatie, ik werd het daarna een half jaar niet... daarna 2 volle weken ongi, daarna 6 weken niet... etc etc.. dus ook niet echt een mooie perfecte normale cyclus!

heb veel acne maar geen overgewicht! ben 165cm en zon 56/57kilo.

Ik heb vorig jaar bij de gyne een echo gehad (was toen nog niet met kinderen bezig ging voor iets anders..) maar iknwenidge echo zag er TOEN goed uit. Maar let op zat toen nog aan de pil...

Zou je ondanks de pil, PCO nog moeten kunnen zien op de echo, of alleen als je bent gestopt met de pil?

En dit kan toch niet ontpillen zijn want ik heb dus wel geregeld een ''lh piek'' maar niet helemaaaaal positief!

Oehhh wordt hier zooo gefrustreerd en zenuwachtig van! en vooral dat dok nog niks wil doen!

Wie kan er mij helpen :(:(:(
    sorry voor het lange verhaal dames!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je bent 20 februari gestopt met de pil en het is nu 23 mei, dat is net 2 maandjes en helemaal niet lang om nog niet ongesteld te zijn geweest. tuurlijk lijkt het voor jou heel erg lang ( had ik ook) maar in principe houden ze zelfs rond de 6 maanden aan voordat je cyclus weer normaal hoort te zijn

ik zou me proberen niet zo druk erom te maken. is makkelijk gezegd dat weet ik, maar 2 maandjes is echt nog niet lang meid. dikke knuf en het komt vast snel goed

die lichte 2e streepjes op een ovulatietest is normaal. zelfs mannen hebben LH in hun urine en dus een 2e lichte streep. hij kan dus de ene dag licht zijn, de andere dag iets donkerder, en de dag erop weer vrijwel weg

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Nou, dat is toch al 3 maanden hoor. En dat begint volgens mij toch wel aan de lange kant te worden.

Ik zou mijn temp ook bijhouden, zodat als je naar de dokter of gyn gaat dat je dat ook kunt ook voorleggen.
    Feritlity friend is hiervoor een super website en ik geloof dat er ook een app voor bestaat op je mobiel.

Ik zou me ook zorgen beginnen maken, vooral omdat je gewoon niet verder kan doen he met je zwangerschapswens...

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ daantje22 ja idd als je kan tellen is dat al meeeer dan 3 maanden ;) dus dan is het al wel lang! vooral omdat ik al vanaf januari wilde maar ik had zoiets van kan beter de strip afmaken!
    En hij is niet zo licht de streep! de ene keer niets! (dus het is niet dat de ovustrips niets doen!) soms idd een licht streepje maar nu echt donker ! zo goed als positief! zooo vreemd!:(
    Maar toch bedankt voor je reactie hihi :)

@ elance! jaaa vind het zooo vervelend! zit nu op dag 94 van mijn cuclus... als dat nou niet lang wachten is weet ik het ook niet :( en vooral gezien ik al vitaminepillen slik en ook de tarwekiem ben gaan nemen!
    en daarom is het zo raar! dat ik dus wel veel LH hormoon heb maar geen menstruatie!
    en aangezien ik dus zon wisselende menstruatie had vooor ik stopte wordt ik er zo ongerust op :( erg vervelend! vooral als je heeeeel graag een kindje wilt!

maar dat begrijpt iedereen hier op zwangerschapspagina wel vermoed ik hihi! :)
    wat betreft tempen heb ik een probleem! ik heb de ziekte ME dus heb enorm veel last van temp schommelingen1 tussen de 34graden en 38 zeg maar! dus dat heeft helaas geen zin bij mij :(

tjaa niks anders aan te doen dan wachten wachten wachten... :( hopelijk is het gauw juli !! dan wordt ik tenminste geholpen door gyne!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    ps @ daantje proficiat met je zwangerschap :)

Deel Deze Pagina