eerst bruin/roze verlies en nu witverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotteke82, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    hey

even mijn situatie uit de doeken doen:

in sept en oktober heb ik mijn pil onregelmatig genomen en heb dus onveilig gevreeen, waarond ook op 20okt. Ik had toen de doorzichtige eiwit-achtige afscheiding waarvan me zegt dat het vruchtbaar is.
    Op 21 oktober werd ik ongesteld, een week vroeger dan anders. Maar dat kwam waarschlijk doordat ik de pil onregelmatig genomen had (alhoewel ik dat de cyclus daarvoor had gedaan)
    (sinds 20 oktober gebruiken we een condoom)

14dagen later verlies ik precies klonters witverlies, maar eerder bruinachtig, met soms een sliert roze erdoor.
    tis heel raar en heb ik nog nooit meegemaakt (of toch niet dat ik me herinner)
    meest als ik naar het groot toilet ga -Sorry !- :)
    Ik weet nog dat ik toen dacht dat ik alweer ongesteld zou worden en dat het pas 14 dagen geleden was.. Dat heeft een dag of 3-4 aangehouden.
    sindsdien heb ik contstant wit verlies (niet meer bruin of roze), tis echt wit en precies een klodder wit-achtig slijm ofzo.

nu zijn we weer 14 dagen (ongeveer) later en heb ik pijnlijke borsten en sinds een week echt héél moe...
    Kheb er zonet een digitale test tegenaan gegooid (geen ochtendurine) en die was negatief.

de test zal waarschlk wel correct zijn hé, gezien het ondertussen een 35 dagen geleden is dat we onveilig waren?
    en dat het ook al dikke 2 weken geleden is dat ik dat bruin/roze verlies had ?

enfin, ik weet niet goed wat ervan te denken en wou eens jullie mening weten.
    ondanks het feit dat het nog niet voor nu op de planning staat, zou het desondanks wel méga zijn :)

bedankt

Deel Deze Pagina