Ik ben morgen 39 weken. De ene dag voel ik van alles: Harde buiken/ voorweeen, Na tandenpoetsen spontaan overgeven, Moe, Niet lekker, Beetje kramp in liezen en bovenbenen, 3/4 keer voor een redelijk grote boodschap naar de wc Lage rugpijn.... Tja en dan weer zo'n dag als vandaag: Vol energie, Huisje lekker poetsen, Geen van bovengenoemde kwaaltjes... Haha! Ja ik weet ik moet geduld hebben... Kan nog 3 weken duren. Maar man man man, wat wil ik dat mannetje graag ontmoeten 😍 Zijn er meer dames in deze fase? Kan jullie wel gebruiken om m'n ongeduld te delen 😀👍
Jaaa! Al ben ik 'pas' 37+3, ben het zo beu! Veel kwalen deze zwangerschap. Van mij mag het snel gaan gebeuren hopelijk denkt de baby daar net zo over
Ik ben nu ook heel ongeduldig en de omgeving hier helpt niet mee... Steeds berichtjes dat het nu niet lang meer duurt en over hoe ik me voel Van mn vriend mag ze nu ook wel komen, we hebben nu wel lang genoeg gewacht
Vreselijk ongeduldig! 40+2 nu. 1 keer een valse start gehad van 3 uur en de afgelopen weken veel gerommel gehad. Had dus totaal niet verwacht om voorbij de uitgerekende datum te gaan
Ik ben ook al ongeduldig aan het worden en mijn andere kindjes ook. Ik ga er alleen van uit dat het nog wel even gaat duren.
Ohhhhhhhh we kunnen elkaar wel gebruiken of lekker gek maken 😉... Wat voelen jullie? Of juist niet?
Na, ik heb al die tijd meegelezen op het forum, nooit gedacht dat ik over die 40 weken zou komen! Twijfelde vaak om een berichtje te plaatsen hier! Na heb dr geen vertrouwen meer in af en toe hoor, vol ongeloof dat het zo spontaan kan gebeuren. Ik heb denk ik alles al gevoeld
Ik voel me vandaag vooral uitgeput Gisteren was mn vriend jarig en heb het dus te druk gehad... Verder nog niet echt voortekenen dat het zo spontaan kan gebeuren... Wel af en toe wat krampen gehad en een zeurderige gevoel in mn rug. De kleine vermaakt zich nog prima zo te voelen Celes gaan ze je ook strippen binnenkort?
Pepper nog gefeliciteerd! Inderdaad die krampen en pijn in mijn rug ook ja! De baby kan ook flink bewegen dat doet dan ook weer zeer Denk iedere keer van komt het dan nu? En dan realiseer ik me weer dat hij een feestje aan het houden is in mijn buik denk ik, vandaar de pijn Ja strippen staat op woensdag gepland, heb daar enigszins wel mijn hoop op gevestigd aangezien ik toch echt thuis wil bevallen. En bij jou?
Zo herkenbaar dames! Hier bijna 40 weken en mijn lijf is op na een pittige zwangerschap. Ondanks dat merk ik ook nog verschil en heb betere en slechtere dagen. Dinsdag gaan ze strippen en gelijk een afspraak inplannen voor inleiden. De eerste is ingeleid met 41+3 en woog 9 pond, dus wil dit X echt niet zo lang doorlopen. Ik zit vol
Oh spannend dinsdag al! Ik hoop voor je dat het wat doet Ja ik snap het, daar dacht ik vandaag nog wel aan, hoe langer het duurd hoe groter hij word. Daarbij heb ik ook nog zwangerschaps suiker, dus ben wel benieuwd.
Vandaag 37 weken precies en ik zit er klaar voor 😁 bij elk plopje denk ik daar gaaaaaan we, vol goede hoop de uitgestrekte pamper onder mijn kont terwijl ik op de bank zit. Maar nee... Op de 1e dag dat het zou mogen heeft baby besloten dat het nog geen tijd is. Nu al een dwarsligger 😝 Ik zelf ben er al enige tijd klaar mee... Vooral maagzuur en niet meer goed kunnen liggen. En die hormonen, Ai! Ik ben er gewn gezelliger mens op geworden.
Oh dan zal het bij jou ook geen kleintje worden celes. Is suiker geen reden tot inleiden met 40 weken of juist wat eerder?
Oeh anan, je beseft je hopelijk wel dat het 5 lange weken kunnen worden als je er nu al zo op zit te 'wachten'?
Dank je Celes! Dinsdag al strippen, spannend hoor Jeszss! En jij woensdag Celes! Mijn eerste poging om te strippen staat voor donderdag gepland, maar ben in staat morgen te bellen of het dan al kan Inleiden heb ik liever nog niet zo snel al
Dan gaan dat inderdaad nog hele lange weken worden zo ja! Ja klopt inleiden vanaf 38 weken toen ik nog onder de gynaecoloog viel. Ik denk dat ik het 'geluk' heb gehad dat we er erg vroeg achter zijn gekomen. Dus door middel van een heeel strikt dieet kon ik mijn waardes onder controle houden. Heb vroeg ontdekt waar ze omhoog van gingen. Behalve de laatste weken willen ze niet echt meer zakken na het avond eten. En zit al vanaf week 26 in de ziektewet, dus kan er net even wat meer tijd in steken en geen stress meer Ik heb met 32 weken en met 35 weken nog een groei echo en liggings echo en een placenta lokatie echo gehad, en met 39 weken nog 2 echo's vanwege zijn hartslag en verminderde vruchtwater. Mijn mannetje doet het nog goed en was nog geen reden om in te leiden
Ik snap het wel hoor Anan, ik hoopte er toen ook al op. Nooit verwacht dat ik overtijd zou gaan. Ging er zo van uit dat ze eerder zou komen! Zit vanaf 34 week thuis, wilde nog een week langer door, maar ik was op. Het ging toen echt niet meer. Wel heel vervelend dat mensen me nu gaan "controleren". Kijken wanneer ik voor het laatst op WhatsApp geweest ben (nu uitgezet net als de blauwe vinkjes). Zelfs al mail van mn werk of er al wat gebeurde omdat het "bijna zo ver is". Vertel daarom ook niemand wanneer ze gaan strippen en als ze gaan inleiden zeg ik het ook niet.
Zou het raar zijn om morgen te bellen of ze dan al kunnen strippen? Geduld is nu niet mijn sterkste punt....