Ongeduldig, wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Deebje, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    41+1 nu! Strippen hebben ze idd zondag met ctg naar gekeken, er kon een vinger in maar dat deed piiiiijn ! En ik ben normaal geen pussy daar beneden:p
    Morgen gaat gyn idd kijken of strippen nu wel gaat. Donderdag nog een ctg gepland maar dan wordt het toch echt inleiden... Ik moest al in het ziekenhuis bevallen,dat scheelt, maar een inleiding lijkt me zo waardeloos.

Maar bij jou dus nog echt potdicht dus zo te lezen. Termijn bepaling klopt wel voor jouw gevoel?

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Rest van de slijmprop verloren, weeën van savonds tot 12 elk kwartier. Vanaf 12 werd het regelmatig om de 6-8 minuten. Ik denk kom maar op! Vervolgens val ik in slaap en heb af en toe nog een wee maar het zet niet door:'(
    Zucht, vanmiddag gyn..

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ah balen meis! Maar er gebeurt iig wel iets bij je, dat is een goed teken. We lopen precies gelijk dus!

Ik mag straks om 12 uur weer voor ctg. En hopelijk kunnen ze dan strippen. Termijnbepaling klopt hier wel. Bij mn eerste ging t precies zo dus mn lijf start geen bevalling denk ik. Ik word donderdag ingeleid, ga niet nog langer wachten. Baby wordt ook weer heel groot geschat en mijn lijf is echt op.

Wil jij pas met 42 weken inleiden?

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ja als er dan ingeleid moet worden liefst zo laat mogelijk. Voel.me nog heel goed, baby doet het goed. En ik ben volgens mij iets te ver gezet, scheelt paar dagen maar toch, die paar dagen kunnen wel het verschil maken.
    Hoe heb jij inleiden ervaren? Ik zie daar echt tegenop, alle verhalen over weeenstormen en eindeloze bevallingen.

Hoop voor je dat ze kunnen strippen, dan weet je dat erbij jou ook iets gebeurt. Ik heb 14.15 afspraak, ik hoop zo dat ik al iets meer ontsluiting heb anders die hele nacht voor Jan doedel geweest:p

Succes met je afspraak!!

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Haha ik hoop t ook voor je meis!

T nadeel aan inleiden vond ik het vast zitten aan bed. Maar nu heb ik flinke last van mn bekken wat lang in een houding lastig maakt. Ja ik kwam in een weeën storm maar als je je concentreert en rustig blijft is dat nog best te doen. Ik heb uiteindelijk wel een ruggenprik gekregen omdat mijn ontsluiting niet wilde. En daarna ging t best vlot. We waren 's ochtends om 7 uur in t ziekenhuis en om 20.39 is mn zoontje geboren. Niet schokkend dus voor een eerste bevalling. Maar goed, ik heb geen vergelijking met een natuurlijke bevalling.

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Veel succes met je CTG!! En striptease natuurlijk;)

Qua tijd was je bevalling dan idd vrij normaal, kan me voorstellen dat aan het bed gekluisterd zijn zwaar is om alles goed op te vangen.

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Haha die striptease sla ik even over. Jij ook succes straks!

8. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    En , al nieuws?

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ctg was goed, bmm nog steeds niet verweekt. Dus op naar donderdag. En bij jou?

10. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Bmm verstreken, 2cm, door strippen nu waarschijnlijk drie dus dat is gelukt jeee. Donderdag CTG, zondag inleiding maar ze verwacht dat beeb er dan al is ook door de weeën en het gerommel. Ik hoop het!!

Balen bij jou nog geen verweking, kleine kans dat er nu nog spontaan iets gebeurt zeker? Voelt het wel ok?

11. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Hier hebben ze vandaag een ballonnetje geplaatst, als het goed is gaan ze morgen inleiden. Heb nu veel last van krampen :(

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh spannend pepper, zet m op!!!

Wauw 3cm al, die heb je alvast binnen! Dan gaat het vast snel gebeuren, hopelijk vannacht!

Hier geen reactie verder dus t heeft geen uitwerking denk ik.

13. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    De verloskundige is om 17 uur nog geweest. Strippen in de middag was dus wel gelukt en zij heeft me daarna nogmaals gestript. Nu toch wel krampen en de harde buiken zijn wat heftiger. Dus wie weet gaat er vanavond wel wat gebeuren!

14. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend dames, hoop dat het doorzet!

15. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook. Van mij mag het nu wel komen hoor.

Heb nu sinds half uur steken onderin mijn buik dat komt en gaat tot nu toe niet weg gegaan.

Zo was het bij mijn eerste ook gegaan.

Ik hooooop zo dat het doorzet. Zal vast niet zo zijn.

16. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik lig nu in ziekenhuis. Strippen hielp, had 2-3 cm vanmiddag. weeën zetten goed door en kwamen vanaf 17.00 uur regelmatig. Allemaal rugweeeen, nog in bad gegaan was beter te doen. Maar zo intensief. Bleef puffen. Hypnobirthing ademhaling hielp niks, dus de vk heeft geleerd hoe ik klassiek moet puffen. 1 uur gekeken hoeveel ontsluiting. 3-4 cm... Ofwel nauwelijks wat erbij,ze was volgens mij gewoon lief door die cm eraan te plakken.

Nu ruggenprik ,zaaaalig. Voelde echt als falen maar zodra het ging werken wat een zegen. Blijkt een sterrenkijkertje te zijn, vandaar waarschijnlijk rugweeen.

Dus ja, nog in afwachting van maar echt heel blij hoe nu gaat, vliezen doorgeprikt en afwachten!

17. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Spannend Fee90! Succes nog even.

Mijn ballonnetje is er rond kwart over 9 uit gevallen. Morgenvroeg (straks) gaan ze kijken of ik genoeg cm heb om in te leiden. Waarschijnlijk wel, anders was het ballonnetje er ook niet uit gekomen.

18. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Spannend dames. Succes...

19. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Edit, van 17.00-01.00 uur dus maar 1 cm.;) nu.nog heerlijk in bed. Ontsluiting schiet op. 1cm per uur.

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    #120 Jeszss, 3 feb 2016
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
    Ruggenprik is geen falen fee!!! Ben benieuwd hoe t nu bij jullie gaat dames, misschien al wel benieuwd!!!

Hier tot 2 uur weeën gehad, daarna is alles volledig stil gevallen helaas....

Edit zie nu tijdstip van je laatste bericht fee, op hoeveel cm zit je nu totaal?

Pepper hoe laat gaan ze bij jou voor vervolg kijken?

Deel Deze Pagina