Ga ik snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kayl, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    hallo allemaal,

Ik ben vandaag 35+3 en heb de laatste dagen enorm last van harde buiken/menstruatie gevoel/steken in de vagina. Ben ook erg veel aan de diarree.. (sorry!) rust houden doe ik al zins 22 weken ( voor hoever het kan met een dochter van 1,5 ) zwangerschap ivm bloedverlies en heftige buikpijn.

Bij mijn dochter ben ik ingeleid met 37 weken. Toen had ik 2cm. Maar ik weet dus niet hoe het is om uit jezelf te bevallen. Heeft iemand er ervaringen mee?

Groetjes

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik heb dezelfde klachten, gisteren nog op controle geweest bij de vk en dit besproken. Je klachten zouden kunnen komen door het indalen, zegt dus helaas niks over of je al gaat bevallen.

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Klinkt als indalen.... had ik rond dat termijn ook namelijk!

4. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik heb dit ook gehad vorige week, had te maken met indalen. Kindje lag al redelijk ingedaald maar ligt nu helemaal ingedaald en vast. Ben trouwens 37 weken.

5. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Die harde buiken heb ik overigens nog steeds best veel

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Rond de 35 weken had ik een dag dat ik elke 2 minuten een harde buik had. Ze deden geen pijn en ik maakte me niet echt zorgen. Daarna was het kindje iets ingedaald... week later weer met scherpe steken onderin zeg maar en toen blerk het kindje volledig ingedaald

7. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Bij mij betekende dit dat ik bijna ging bevallen. Al mag die van jou nog heel even blijven zitten wat betreft je termijn. Succes nog even!

Deel Deze Pagina