ik moet nog 12 weken mis nog langer en heb zn zin om te bevallen ben zo nieuwgierig hoe ons kindje eruit ziet de dagen mogen nog wel sneller gaan word gewoon zenuwachtig ervan! blij dat we sint en kerst er tussen zit gaan de dagen gevoelsmatig sneller hihi maar mag eigenlijk niet zeuren want slaap als een roos en heb er nog geen nacht uit gehoeven voor de wc en heb verder eigenlijk ook geen klachten! zijn er meer van zulke ongeduldige dames?
Herken het helemaal, ik was met 28weken ook in eens zo ongeduldig! En toen sliep ik ook nog als een roos en geen klachten... had echt gedacht dat het tot het eind zo door zou gaan maar sinds een week pfffff, de klachten hebben volgens mij allemaal voor de deur gestaan en zijn nu binnen! hahaha. De tijd gaat zo langzaaaaam... ik kan ook niet wachten
Ik kan ook niet meer wachten! Zeker nu dat ik weet dat ons meisje in stuit ligt en dat ze ten laatste op 23 dec wordt gehaald met een keizersnede. Als ze in tussen niet nog draait. Het thuis zitten ben ik echt wel beu, ik zit al vanaf dag 1 thuis (werk in labo en mag daar nu niet werken). En ik heb ondertussen al 3 weken verplichte rust wat niet makkelijk is met een zoontje van 18 maand dat hier rond loopt.
ik heb met de tweede bekkeninstabeliteit gehad en toen duurden de weken ook verschrikkelijk lang ben nu gastouder en werk zolang mogelijk door dus ook genoeg afleiding. mijn meiden zijn al 6 en bijna 5 dus die gaan al aardig na het zelfstandige toe
Hier ook super ongeduldig. Wou dat ik de weken vooruit kon zetten haha Ben ook super benieuwd naar onze boefje
Hier ook heel ongeduldig en ikben bijna uitgerekent loop met een te hoge bloeddruk maar netop het randje we zijn al vanaf dinsdag aan het kijken of ik al inleidbaar ben maar helaas nog geen ontsluiting nu afwachten tot maandag en hopen dat ze dan groen licht geven of ik moet heel snel achteruit gaan