ongeduldig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by francescak, Nov 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Stacey, ik denk dat het nog wat vroeg is en dat je beter even kunt wachten tot je NOD. Ik weet dat het heel erg moeilijk is... maaaaaar anders kun je een nega test krijgen terwijl je wel zwanger bent. :( En dat moet je natuurlijk niet hebben.

Liefs Debby

2. wendje

wendje Lid

Nov 17, 2008
    84
    0
    0
    studente
    arnhem
    oo ik ben ook al zo ongeduldig!
    We hebben het nog niet zo lang geleden besloten, maar kan nu al niet meer wachten:)
    Ik ga morge of overmorge testen.
    suc6 allemaal!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou het is al heel knap dat je kunt wachten met testen tot na je NOD! :D Goed hoor!

4. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Hier ook iemand die ongeduldig is, terwijl ik nog maar in mijn eerste ronde ben :)
    Heb al 2 dagen lichte steekjes in mijn onderbuik, emo buien en duizelingen, maar probeer dat te negeren.
    Als ik iets voel probeer ik het voor mezelf af te schuiven op "verkeerd" eten zodat ik mezelf niet helemaal gek maak:p

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je hebt wel 2 november pendels zie ik! ;)

Blijven duimen dus maar!

duim...duim...duim....duim....duim....duim....duim!

Succes met wachten!

Liefs Debby

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Ik moet nog steeds zooooooooo lang :(. Ik vind het echt spannend en ben zo bang voor een domper maar aan de andere kant, het kan gewoon zomaar raak zijn. Ach ja.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hope, Ik herken het wel hoor...Ik ga er maar vanuit dat het niet raak is. Gelukkig hebben we hier elkaar om te steunen...
    M'n mannetje begrijpt die zenuwen niet hoor! hihihi ;)

Liefs Debby

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Debby, daar ga ik ook uit van.. Maar toch stiekem ergens in je achterhoofd denk je toch het kan zomaar raak zijn haha. Mijn man die leeft zo mee (hij wil het echt heeeeel graag) dus kunnen we die zenuwen wel delen haha. Hij vindt alleen wel dat het zo lang duurt allemaal maar hij is nu wel thuis in de wereld van ovutesten, zw testen, ei, ongi enz enz enz haha

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh wat leuk Hope!
    Ik zou willen dat mijn ventje zo meegaant was. Hij houdt wel een beetje bij wanneer we aan de klus moeten maar buiten dat zegt hij ik hoor het wel wanneer het zover is! :)

Gister begon het bij mij te kriebelen van misschien is het toch wel raak... hihihi Maar probeer voor ogen te houden dat het vast niet raak is. ;) Best moeilijk jezelf niet gek maken! Whahaha :)

Liefs

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Debby, een ieder gaat er op een andere manier mee om haha en zolang ze maar mee willen klussen is dat het minste wat we kunnen vragen toch haha..

Het is echt heel moeilijk. Ik heb sinds na mijn ei plotseling last van duizeligheid (in de winkel moest ik me gewoon vasthouden aan een rek dat voor me stond anders was ik gevallen) en nu een steek in mijn buik maar dat zegt gewoon helemaal niets.

11. little angel

Nov 12, 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Yep, :) hier is er nog eentje!
    Kheb net mijn eerste ronde achter de rug en beginnen nu aan ronde 2 en ik hoop dat we onze familie met kerst en nieuwjaar meededelen dat we een kindje verwachten.
    Mijn :evil: zijn nog maar net voorbij en ik ben al aan het aftellen naar volgende maand om te weten of ik zwanger zal zijn of niet.
    Ik hoop echt dat het snel raak zal zijn want ik denk dat ik anders nog zot zal draaien, echt hoedje af voor de mensen die er iets langer moeten op wachten.
    We hebben zo weinig geduld en kijken er zo hard naar uit dat iedereen op de hoogte als is dat we gestopt zijn met de pil.
    Kijk er al naar uit om zwanger te mogen zijn...

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat weet ik ook wel hoor... Tis ook niet erg! Maar vind t leuk voor jou dat je zo gesupport wordt. :)

Duizeligheid is erg vervelend... T zegt niets, maar ik hoop het wel voor jou!

Liefs

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hey Debby, tis helemaal niet erg :D. Ik hoop voor jou dat het snel raak zal zijn. Jij mag een paar daagjes voor mij testen, spannend.. :D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is ook ons plan... 1e kerstdag komt mijn kant van de fam alleemaal bij mij thuis. Ik zou het geweldig vinden om dan mede te kunnen delen dat we zwanger zijn! Ik hoop het zo ik hoop hget zo ik hoop het zo! :)

Liefs

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik hoop testen indd... en niet dat ik ongi word. :(

Nogmaals... duim duim duim duim duim duim voor ons allemaal! Ook voor jou Littl Angel! hihihi

16. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    ik heb er ook vreselijk veel last van! maar helaas...we moeten nog even geduld hebben.

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zie mijn topic: slimme actie!?

Nog niet getest dus.....word steeds zenuwachtiger! Morgenvroeg ga ik testen.......Ben enorm nerveus......Gelukkig is mijn vent erbij om te ondersteunen, al vind hij het net zo spannend als mij.......Word gek van mijzelf....Vandaag dagje vrij van werk, werkt niet echt mee....Loop constant langs die test.......Hou jullie op de hoogte

18. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Wat spannend!
    En goed van je dat je kan wachten met testen, hoop voor je dat het een positieve test is.

19. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Wat leuk om te zien dat er meerdere het idee hebben om het bij het kerstdiner te gaan vertellen,dat is ook mijn idee,als ik positief test natuurlijk,ik heb al een buikband laten maken met de tekst erop ik ben zwanger die doe ik die dag aan en dan maar afwachten wie het het eerst ziet,tenzij het te lang duurt dan vertel ik het alsnog.

Ik moet voor mijn gevoel nog zoooo lang wachten voor ik kan testen,volgens een van de pendelaars zou ik zat positief testen,is alleen nog wel vroeg weet nog niet goed wat ik zal doen pfffff

Lastig hoor aan de ene kant il ik elke dag wel testen en aan de andere kant durf ik nog niet,ben zo bang voor een teleurstelling.

Liefs melissa

20. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hoi debby ik zie dat we tegelijk mogen testen spannend hoor,

liefs melissa

Share This Page