antie wiegendood hoeslaken!

Discussion in 'Zwangerschap' started by mayby, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mayby

mayby Actief lid

Jul 23, 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Halloa ik heb van mijn tante een antie wiegendood hoeslaken gekregn maar nu weet ik niet precies waar ik die omheen moet doen en of ik eerst de gewone hoeslaken om de matras moet doen of eerst de antiewiegendood hoeslaken!
    Ik heb namelijk vandaag een bedje neergezet om te oefenen met het bedje opmaken! liefs

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

anti wiegendood laken? nooit van gehoord. ik ken zelf alleen de aerosleep en de bijbehorende hoeslakentjes. Is het laken een soort honingraad?

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Is nergens voor nodig. De meeste mensen worden er alleen maar panischer van maar zit er geen gebruiksaanwijzing bij? De kraamzorg kan je precies vertellen hoe je het beste het bedje kan opmaken.

4. avana1986

avana1986 Lid

Sep 10, 2007
    86
    0
    0
    Is dat hoeslakentje van het merk airosleep ?

5. mayby

mayby Actief lid

Jul 23, 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ja het is een soort honingraad inderdaad (mijn tante noemde het antie wiegendoodhoeslaken) maar waarom niet gebruiken als je het wel n huis hebt! ik wil alleen weten of je hem eerst om de matras moet doen of over de normale hoeslaken en of er mensen zijn die het gebruiken het lijkt mij wel oke om te gebruiken! liefs

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij hebben m ook hoor. Vond het wel een fijn idee toen Jesper nog klein was.
    Ik heb een dekje van aerosleep wat op het matras gelegd wordt. Daaroverheen moet je dan nog een hoeslaken doen. Wel een echte van aerosleep of een jerseyhoeslaken.

Share This Page