ongeduldig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetlakecity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik ben zo ongeduldig.
    Wanneer gebeurd er nou wat?
    Wat nou voorweeën en indalingspijnen. (ken ik zo goed als niet..uh zeg maar niet)
    Ik heb geen idee wat ik moet voelen en of t pijn doen enzo.
    Ik voel me goed, op moe na zijn en niet meer kunnen slapen op de raarste tijden. (zoals nu :oops: )

Ik wil zooo graag weten wie dat kleine poppeke in me buik is!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben me ook tot op het laatste goed blijven voelen met de zwangerschap van Roos. Meid geniet ervan, volgens mij zijn al die voorpijnen echt geen pretje.
    Ik ging er voor het gemak vanuit dat ik 2 weken overtijd zal lopen zodat het alleen maar mee kon vallen

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik wil je even succes wensen met het wachten. Nog eventjes en dan heb je je wondertje in je armen.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dank je.

Maar was jij ook twee weken overtijd?
    Ik heb dat gevoel langzamerhand ook.
    Ik kan volgens de telling van de vk uiterlijk op 2 april bevallen. WAAAAHHAHA dan zit ik echt aan de 42 weken. :-s

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je heoft echt geen voorweeen ed te hebben hoor. ik heb niks van dit al gehad bij ons meissie. en ze kwam op de uitgerekende dag ter wereld.
    ze was dan welliswaar nog niet echt ingedaald. was de dag ervoor nog bij de frauenarts geweest en die zei dat het nog wel ff duurde. nou niet dus de volgende morgen braken mijn vliezen en kwam ze er smiddags uit.

dus geen paniek hihi. je hoeft echt niet overtijd te gaan omdat je geen indaling of voorweeen hebt. als baby er klaar voor is dan komt het echt wel.

en denk dat je blij mag zijn zonder al die pijntjes. ken ook iemand die wel 3 of 4 wk lang met hefitge voorween zit. dat lijkt mij ook geen pretje. vond het wel best zo zonder al dat gedoe haha.

en ik heb er ook eht op gewacht hoor net als jij nu. maar niet iedereen krijgt ze dus. geniet er nog ff van.
    en sterkte met wachten.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben uiteindelijk 1 dag voor de uitgerekende datum bevallen

Deel Deze Pagina