Ik heb in Oktober 2010 mijn laatste prikpil gehad (totaal maar 2x gehad). Nu is het vanaf September 2011 zo; 26 September Roodverlies 27 September Roodverlies 28 September Bruinverlies 11 Oktober Bruinverlies 22/23 Oktober Roodverlies 04 November Rozéverlies 05 November Bruinverlies 06 November Roodverlies 07 November Rood/bruinverlies 20 November Bruin/roodverlies 21 November Roodverlies 05 December Bruinverlies 06 December Roodverlies 07 December Bruin/roodverlies 22 December Bruinverlies 23 December Bruin/licht rood verlies Snap er helemaal niks meer van om mijn cyclus uitte rekenen en mijn vruchtbare dagen Kan iemand mij A.U.B helpen???
Om heel eerlijk te zijn zou ik met zo'n cyclus even naar de HA gaan. Lijkt me niet erg prettig om zou vaak bloedverlies te hebben. Gebruik je etos zwanger worden cap. dat wil wel eens helpen tegen die onregelmatigheden. Wens je veel succes verder.
Bedankt voor je reactie , ja ik denk dat ik ook maar gewoon een afspraak moet gaan maken met de HA. Bedankt voor je advies. En nee gebruik geen etos zwanger worden pillen heb ze wel in huis
Ik zelf heb 4 maal mijn menstruatie overgeslagen en moest van de HA etos zwanger worden caps pakken en toen werd ik wel ongi, maar vriendin van me werd weer regelmatig door die caps. die had ongeveer zo'n zelfde cyclus als jij. Zelf moet ik 9 januari naar de gyn omdat ik zo lang niet ongi werd.
Hoi Deniesje, Ik denk dat jouw cyclus inderdaad wat hulp kan gebruiken. Huisarts kan je zeker helpen. Succes!