Na hoelang voel je de eerste zwangerschaps verschijnselen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kiimmurd, Apr 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hallo dames ...
    Ik heb nu al 2 dagen raar gevoel in me buik maarjja .. kan dat misschiien iets zijnn wat wij willen of niet ..
    ik ben nu bijna 2 weken van me ongesteld heid af ..
    en nog maar 4 weken ongeveer gestopt met de pil gisteree ongelofelijke koppijn gehad en misselijk en nu tog nog niet me zelf maar het is zo anders als ziek zijn .. weet iemand wat het is ..? groetjes kim

2. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    meestal als je stopt me de pil kan het zijn dat het een tijdje duurt voordat je weer normaal ongesteld word ik zelf was 6 weken overtijd en had toen ook een paar symtomen van ene zwangerscahp zoals meer eten en geveoleige borsten en moe en meer puistjes (maar dat is bij iedereen verschillend) veel succes met het proberen hoop wel voor je dat het al wel raak mag zijn zal duimen :)

groetjes samantha

3. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    ik heb ook de eerste weken erg last gehad van rare kwaaltjes en zwangerschapssymptomen...
    denk dat je daar nog even niet aan moet denken en eerst moet ontpillen ;)
    sterkte meid ! en succes met zwanger worden !

liefs rissie

4. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Zie dat je je eisprong ook moet krijgen.
    Daarvan kun je best misselijk zijn en je minder lekker voelen...

Hoort er dan bij !

5. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo...

Er zijn vrouwen die meteen na de eisprong al symptomen hebben, maar er zijn ook vrouwen die bijna geen symptomen hebben en de symptomen die ze hebben verwarrren met ongi-symptomen.... hahahaha en dat was ik...

Ik had een paar dagen voor NOD ongi-krampjes in buik, zere borsten en erg moe.
    De vorige maanden dacht ik steeds dat het misschien wel raak kon zijn. Dat had ik nou juist de afgelopen ronde helemaal niet.
    Was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden...

Na 6 dagen overtijd, heb ik toch maar een test gedaan en die was super-positief!
    Zo zie je maar dat je de symptomen kunt missen of verkeerd kunt interpreteren... ;)

Ik hoop voor jullie dat de symptomen echte zwangerschapssymptomen zijn!

Liefs Elly.

Share This Page