ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Operatie zelf zou ik niet bang voor zijn, ben 3 keer geopereerd en vond onder narcose gaan niet erg...ruggenprik daarentegen lijkt me vreselijk!

Ga straks toch ook even naar de uitzending kijken ;)

@Thauma, kan me voorstellen dat je zit te wachten op iets wat pijn doet, hoe gek het ook klinkt, want je kijkt uit naar je kindje hihi....hopelijk komen de weeën snel...is het nog een beetje vol te houden? Zie dat je vandaag precies 42 weken bent....

Hier na douchen harde buiken en een druk kindje en kramp....voelde niet echt fijn...krampjes blijven wel beetje hangen in mijn buik...wil van alles doen, maar nergens zin in....

2. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve zwangere vrouwen :)
    Ik heb nooit wat gekregen van de gynaecoloog want maagzuur hoort er bij volgens hem. En eigenlijk dacht ik met 37-38 weken al bevallen te zijn dus ook geen medicijnen nodig te hebben. Maar babymeisje zwemt nog al te graag als een visje in mijn buik.

Heel leuk om te lezen hoe iedereen de tijd zo een beetje hetzelfde doorbrengt. Ik heb al weken zitten schoonmaken, honderden taakjes kunnen doorstrepen en terwijl ik vandaag weer achter de naaimachine zit bedenk ik hoe we de keuken wat handiger kunnen maken. Of hoe we de wcrollen anders kunnen opbergen en hoe het wat leuker kan daar in het hokje.:D Of dat we pepernoten moeten bakken vanavond met ml aangezien ze die hier niet hebben. Ik blijf maar wat bijverzinnen en verveel ik me dus helemaal niet. ;)

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

Ben bang van niet misty :( is weer erg rustig in m'n buik... Hopelijk wel een voorteken dat het niet al te lang meer kan duren :D

4. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Pfff balen meis....:(

Hier net operatie live zitten kijken, erg leuk met al die hormonen deze week....bleef ook al snel niet meer droog ;) erg bijzonder om te zien een keizersnede...

5. Hoe zijn jullie mannen eigenlijk onder de bevalling-op-komst?? :)

Mijn man gaf net aan dat ie blij is dat hij nu werkt, zodat ie een beetje afleiding heeft. Hij kijkt op tegen het weekend, omdat ie dan extra veel tijd heeft om nerveus te zijn... :p

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Mijn man ziet er naar uit! Vooral om de kleine in zijn armen te houden, maar hij is ook wel nerveus hoor....vervelendste vindt ie om mij pijn te moeten zien lijden zegt ie...lief he...Hij hoopt in ieder geval dat ze vandaag geboren wordt haha...

7. Mijn man zegt al weken 5 november... En dan word ik bozig, want ik wil eerder :p

als ik voorweeën heb vraagt ie echt steevast: als het zoveel pijn zou doen, zou je het dan trekken, of wil je dan toch een ruggeprik? Hij wil zó graag dat ik pijnbestrijding neem, inderdaad ook omdat ie me geen pijn wil zien hebben...

Tegelijkertijd geeft ie mij alle ruimte en dringt zijn mening totaal niet op.

En vorige week had ie een bad-dekentje helemaal zo gevouwen zoals wanneer er een baby in zou zitten en zat ie daarmee op schoot.... Keek ie zo heel lief naar me... 'kan je jezelf al voorstellen dat we straks echt een baby in onze armen hebben?' vroeg ie... Nou, dan kan je mij opvegen :)

8. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ahhhh wat lief!!! zou ook smelten ja....

wij lopen ook regelmatig samen de babykamer in en dan aan allerlei spulletjes zitten enzow....manlief had van zijn baas een ooievaar voor in de tuin gekregen van plastic voor als de kleine er is, heeft ie een heel nest gebouwd op een verhoging waar de ooievaar nu op staat inclusief naambordje...echt zo gaaf! die staat te wachten in de garage hihi....ook de easyfix en maxicosi zijn in de auto al uitgeprobeerd....hij weet wanneer we moeten bellen etc etc....

wat hebben we toch schatten he :D

9. Zeker wel :D

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Nu al vanaf een uur of 13 regelmatig harde buiken....zo om de 10 minuten haha....begint ook een klein beetje te zeuren in mijn onderrug....wellicht weer wat voorwerk ;)

vandaag kwam de man van mijn moeder een doos brengen met een houten ooievaar met rosé doek en allemaal cadeautjes...mogen mijn man en ik vanavond gaan uitpakken om het wachten door te komen tot de bevalling hihi lief he :D

dus wij hebben wat te doen vanavond...

Zojuist de juist gespelde naam groot uitgetypt in Word uitgeprint voor in trouwboekje voor als manlief aangifte moet gaan doen....en nog wat foto's uitgeprint voor in mijn zwangerschapsdagboek....ook zo maar verder bijwerken....

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha!!! Hier ook!!! Kon het niet laten, wilde toch even zien hoe en wat. Gelijk tranen :D

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Denk dat mijn man vanochtend toch ook wel een beetje zenuwachtig naar z'n werk ging hoor! Heb hem vanmiddag maar even laten weten dat alles rustig was :D
    Denk dat hij er ook wel zin in heeft. Geen idee wat hem, ons, te wachten staat.
    Grappige is dat als ik hem laat weten dat alles rustig is, zijn antwoord is: goed zo! :$ Niks goed zo, laat maar komen hahahaha!!!

Bij ons staat de koffer al ruim een week in de auto, maxicosi en isofix ook. Vond ie fijn, kan ie hem niet vergeten mee te nemen hahahah!

@misty: spannend!! Ga voor je duimen dat het doorzet!

13. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Wat een lieve mannen. Mijn man is er ook klaar voor hoor. Die kan ook niet wachten. Savonds in bed zegt ie vaak: ik ben zo benieuwd he de baby eruit gaat zien ;) en verder is hij niet echt zenuwachtig. De verloskundige heeft hem precies uitgelegd wat hij moet doen en wanneer hij moet bellen dus dat komt ook wel goed denk ik.

Is het verder bij alle dames nog rustig?

Hier heb ik nu pijn aan de linkerkant van mijn buik ter hoogte van mijn navel ongeveer.. Een heel naar en beurs gevoel van binnen. Met lopen voel ik het. Geen idee wat het is.

14. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ misty: oeeeee spannend die harde buiken, leuk wel om die cadautjes uit te pakken, echt lief!

@ live keizersnede: Nou ik heb geen traantje gelaten, maar echt onbeschaamd lopen huilen joh hahaha
    zo mooi vond ik het!

@ mijn mannetje: die vind het ook wel spannend, en vroeg net ook nog van nu kan het niet meer heel lang duren toch?! hij moet iedere keer ook lachen om mijn buik, hij vind hem zo lief!

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden

Aahh wat een lieve mannen allemaal! De mijne heeft er uiteraard ook zin in, maar voor ons is het natuurlijk al minder 'nieuw'. Hij zegt wel iedere avond tegen mijn buik dat ze er nu maar eens uit moet komen ;)

Live keizersnede vanmiddag ook even terug gekeken. Super mooi om te zien! En interessant :) al had ik graag ook het weer dicht maken e.d. Gezien!

Siertje: hier staat de tas idd ook kant en klaar. Alleen de family fix en de maxi cosi staan wel klaar maar nog niet in de auto! Dat doen we als we ook daadwerkelijk naar het zkh gaan. Er staat al een autostoel in de auto dus ik hou geen ruimte over als ik nu al rond ga rijden met de maxi cosi er bij haha! En dan heb ik nog wel een station ook... ;)

Misty idd erg lief!! En inmiddels druk aan het uitpakken??

Ik heb een rustig dagje gehad. Vandaag wel wat krampjes gehad maar weer geen echte actie helaas :( morgen controle bij de VK. Ben benieuwd wat daaruit komt!

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ben trouwens erg benieuwd hoe het met Thauma is!

17. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant

Denk dat thauma hard aan het bevallen is of inmiddels een kleine heeft ;)

Hier nog steeds harde buiken. Die verdacht regelmatig komen zo om de 7 minuten ;)

18. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Spannend misty ik hoop dat het doorzet :)

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Spannend!! Hoop dat het door gaat zetten! Mag nu wel eens hè ;) ik vind het voor mezelf ook tijd! :D;)

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    SPANNEND!!!!

Hier weer met vlagen krampen en de harde buiken worden gevoelig...
    Ben benieuwd wat de avond en nacht gaat brengen :D

Deel Deze Pagina