ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo dames,

hier iedereen die ongeduldig aan het wachten is op de kleintjes. success ermee.

ik moet officieel nog een week of 5 mar ben er eigenlijk wel klaar mee. ik weet iig wel al een einddatum ivm geplande kz maar hoop toch dat ze eerder komt net als d'r 2 grotere broers. die kwamen met 38,2 en 36,2. we hadden voor de grap gezegt als ze de trend maar niet door zet en met 34 weken komt maar gelukkig heft ze dat niet gedaan.

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    He lieve meiden! Om 18:49 is vanavond onze kleine man geboren. Het was best heftig, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.
    Morgen meer!

3. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Thauma, wat fijn!!

Ben erg benieuwd naar je verhaal.

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Gefeliciteerd Thauma!! Geniet er van!

Pff ik ben wakker geworden met een super vervelend gevoel in mijn blaas :( van die nare steken.. Hoop dat het zo weg trekt want slapen lukt zo niet! Hoop niet dat ik er nu op het allerlaatste moment ineens een blaasontsteking bij krijg :(

5. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed water drinken, 3 L per dag.

Hier ook weer wakker met maagzuur heb de was maar opgehangen. Wilde ook de vaatwasser uitruimen maar toch maar even liggen om ml niet wakker te maken. :)

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @Thauma: Gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen en genieten van jullie mannetje. Heel veel geluk met je gezinnetje :D

@Hier: gisteren dus hele dag iets van weeën gehad of oefenweeen ik weet het niet meer....harde buiken kwamen regelmatig en werden ook wel intenser gedurende dag tot elke 6 minuten toe gisteren avond...uiteindelijk naar bed gegaan en was zo moe dat ik rond 23 uur in slaap ben gevallen en best goed heb geslapen...alles is wel stil gevallen helaas...ben dus niet wakker geworden van weeën of gebroken vliezen helaas...

we gaan zien wat vandaag weer brengt....

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    welkom en succes met de laatste loodjes! spannend hoor geplande ks...wanneer staat ie als ik vragen mag?

8. Jeeeeeej, gefeliciteerd Thauma :D

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Gefeliciteerd!!!!!!

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Thauma, gefeliciteerd!!

Wat een leuk topic is dit, ik herken alles precies wat jullie allemaal zeggen :D Ben zelf echt enorm aan het aftellen, ben er echt wel klaar mee! Gelukkig gaat het lichamelijk nog best redelijk, wat dat betreft mag ik niet klagen, maar ik ben zooooo benieuwd naar ons manneke dat elke dag er één te veel is wat mij betreft!

Vannacht wat krampen gehad en ik hoopte natuurlijk enorm dat het door zou zetten, maar nee hoor, niks..... Dus maar weer afwachten!

11. Hi dames,

Ik was vanmorgen bij de vk en ze heeft even inwendig onderzoek gedaan en voelde dat ik al 1 á 2 cm ontsluiting had. Dus bood ze me aan om te strippen en dat heb ik dus aangenomen :D

Nu dus afwachten vandaag ;) Spannend hoor :D

Vond het strippen trouwens best wel meevallen... ;) Enne... ze zeiden dat als het strippen niet helpt, dat ze me dan volgende week ook nog de vliezen kunnen breken, maar ze zei dat alles er heel voorspoedig uitzag....

Heel spannend :D

12. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD THAUMA!!!! joehoe!!!
    Geniet er lekker van meissie!

Hier vandaag een rustig dagje voor de boeg, ook wel lekker. Heb al een wasmachinewas opgehangen,nu lekker op de bank met koffie!

X en fijne dag allemaal!

@misty: succes hoor, volgens mij kan dat NOOIT lang meer duren ;)

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bolkje wat fijn dat je gestript ben, hopelijk doet het iets! Mijn vk wil ook met +- 40 weken een inwendig onderzoek doen en als het dan mogelijk is ook meteen strippen. En ze zei dat dat om de 2 dagen kan, dus meerdere pogingen, mocht het niet helpen :) Maar hopelijk is dat bij jou niet nodig!

Heb ik nog even een persoonlijk vraagje he..... :) Ik zie (nu al....) best wel op tegen dat inwendige onderzoek... Ik heb heel veel last van afscheiding, kan echt niet zonder inlegkruisje, en het lijkt me daarom echt vervelend daar op die bank te liggen met m'n broek op m'n enkels en dat vieze inlegkruisje vol in het zicht en mijn vieze onderkantje op die bank.... :) Hoe ging dat bij jullie?

14. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    #214 jill1984, 1 nov 2013
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
    ;):);)

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Thauma: gefeliciteerd meis! Ik hoop dat het met jullie allebei goed gaat!

Voetreflexologie: mijn moeder heeft het een keer gedaan bij een vriendin die overtijd liep.. Ze geloofde er niks van, maar de volgende ochtend was ze toch echt bevallen :D

Aankomen: ik woog voor mijn zwangerschap 49/50 kilo. De laatste keer heb ik me gewogen met 36 weken. Ik woog toen 73 kilo :$ Durf me inmiddels niet meer te wegen! Houd ook enorm veel vocht vast..
    En heb ook een onderkin :)

Bolkje: wat fijn dat je al ontsluiting hebt en gestript bent!

@hier: gisteren wel een oke dagje gehad. In iedergeval geen last meer gehad van een zere buik/rug en harde buiken.
    Morgen is de grote dag! Of nouja, het begin er van haha
    Alles staat helemaal klaar, dalijk mezelf knippen&scheren en de laatste uren kinderloos en zwanger doorbrengen :p Word nu ook wel echt zenuwachtig en honderden vragen schieten door mijn hoofd. Voel me best schuldig dat ik mijn meisje er uit ga werken terwijl ze er misschien helemaal niet klaar voor is...
    Ook ben ik erg emotioneel omdat ik moet bevallen zonder mijn moeder (ze is vorig jaar overleden aan longkanker) :( Vriend is ook zenuwachtig, vooral om mij pijn te zien lijden :)
    Vanavond uiteten met mijn beste vriendin die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn, even alles doorspreken voor morgen en voor de laatste keer voorlopig er uit hihi

16. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MIENIEMUISJE: Spannend zeg, geniet er nog even lekker van!
    Das dan wel het voordeel van inleiden.. je kunt het een beetje plannen. zorgen dat alles mooi is bijgewerkt daaronder haha, nog even lekker douchen ;)

Succes in ieder geval!

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!!

@Thauma: Jeeeeeee!!!! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten van jullie wondertje!

@Inge: Heb je die steken tegelijk als de kleine beweegt? ik heb vaak dat die kleine iets met de handjes of zo aan het doen is en dat ik echt even verschiet van de pijn in m'n blaas (of iig daar in de buurt). Heb me al meerder keren laten testen op blaasontsteking, maar geen resultaat.

@mamamama: Hihihi! Wat lief dat je de vaatwasser toch maar even hebt gelaten voor wat het is ;)

@misty: het klonk zo veelbelovend gister :(. Hopelijk is heb je een korte stop en komt het als nog weer opzetten en zet het door :)

@bolkje: spannend meid!!! Ga voor je duimen dat het wat doet! Ik heb maandag weer een afspraak, dan met de leuke vk, dus ga dan echt vragen of ze even wilt kijken bij me!! Ben nu wel heel erg nieuwsgierig of al dit gerommel wat heeft gedaan.

@tralalala: goeie vraag, zat daar ook al aan te denken voor maandag :D

@mienemuisje: wat spannend!! Heel veel succes morgen. Geniet idd even lekker van deze dag.

@hier: heerlijk geslapen!!! Phoe, dat hadden ml en ik echt even nodig. Gister avond wel een paar gevoelige harde buiken gehad, was voor het eerst :). Vandaag al weer 39 weken! Stom hè? Maar ineens gaat het heel snel en komt alles toch wel heel erg dichtbij :D
    Nog niks op de planning vandaag. Misschien vanaaf met ml mee naar de turntraining, zit ik iig niet alleen thuis ;)

Fijne dag allemaal en hopelijk volgen er snel een aantal mooie novemberbaby's!!!

18. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai meiden,

Thauma gefeliciteerd wat super dat jullie eindelijk de kleine in je amren kunnen hebben. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is.

Voor de andere dames blijft het nog spannend jammer dat het niet heeft doorgezet misty.

Hier leek er vannacht ook eindelijk wat te gebeuren. Afscheiding is iets meer en heel waterig (sorry voor de details :) ) en ook af en toe krampen.

Die druk in de blaas heb ik ook en ja als de kleine dan beweegt met zijn handjes of hoofdje voelt dat niet echt fijn. Mij is verteld dat dat komt door dat hij dan goed is ingedaald.

Succes vandaag allemaal meiden ik hoop dat er snel weer babytjes geboren worden ;)

19. Ik vond dat dus ook best wel genant om eerlijk te zijn :) Maar ze is natuurlijk wel wat gewend, bedacht ik me.... Ik zal vast niet de eerste dame zijn die een inlegkruisje in heeft tijdens de laatste weken van de zwangerschap ;)

Maar misschien is het een idee om voor je eigen ontspanning om een inlegkruisje mee te nemen daarheen, en dan vlak voor je de afspraak hebt even op het toilet bij de vk te verschonen... :)

20. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja had ik ook al bedacht inderdaad, gewoon daar dan nog even snel naar het toilet.... Probleem is alleen dat je bij ons in de wachtruimte moet wachten (vk's hebben een kamertje in een groot algemeen gebouw) en dat ze ALTIJD uitlopen en je dus nooit weet wanneer je precies geroepen wordt.... Heel handig ;)

Ach ja ze zal inderdaad wel wat gewend zijn denk ik, dat probeer ik dan maar in m'n achterhoofd te houden.... :)

Deel Deze Pagina