ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien vind je dit een gek idee, maar je zou ook even met een vinger inwendig de slijmpjes weg kunnen halen.... Als het goed is zou het dan een poosje langer weg moeten blijven :)

2. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Mijn verloskundige zegt tegen mij schaam je nergens voor ik heb alles al eens gezien. Ik sta nergens meer van te kijken ;)

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Haha. Wel herkenbaar hoor. Zo wil ik ook bij elke controle en elke fysio-afspraak vooraf douchenen alles schoon, zodat ik zo fris mogelijk bij die afspraak ben.

Eerste keer inwendig onderzoek vond ik ook vreselijk bij mijn eerste. Ik liep toen een week over tijd en zou gestript worden, maar lag daar zo verkrampt dat ze niks kon doen. Later inwendig onderzoek gehad tijdens de bevalling en toen boeide het me allemaal helemaal niks meer :p

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ohja... Bijna vergeten.

Thauma GEFELICITEERD!!!!:D

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Zie het nu pas: Gefeliciteerd Thauma! Eindelijk je mannetje in je armen :)

Brr, ik verkramp alleen al bij de gedachte aan inwendig onderzoek :/ Lijkt me helemaal niets! Mja, er moet ook een hele baby doorheen dus ik neem aan dat het wel mee zal vallen.

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Zo de vlos is vanmorgen nog geweest. kon alleen niet strippen, mijn baarmoeder ligt wat hoog en ze kon er niet bij hihi :) helaas, maandag komt ze nog eens proberen....maar misschien dat het gepot wel wat extra prikkelt....heb sindsdien wel weer wat harde buiken...

was trouwens voor mij ook eerste ker inwendig onderzoek. maar vond het meevallen. geprobeerd goed te ontspannen en idd bedacht dat ze vlos al wel meer heeft gezien...dat hielp wel ;) ml was er ook bij, dat was wel fijn :)

verder nog visite gehad van nichtje met d'r zoontje...gaf gelijk wel de nodige afleiding.

@Bolkje: fijn dat het bij jou wel gelukt is hoor! Hopelijk zet het wat in gang ;)

@Mienemuisje: idd spannend voor jou zeg. echt de laatste dingetjes doen vandaag en dan morgen inleiden....ben erg benieuwd! alvast heel veel succes!

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Heb tot nu toe een keer een inwendig onderzoek gehad, met 36 weken, vond het helemaal niet vervelend... Weel ff ongemakkelijk als je zo voor het eerst met je benen wijd moet voor een "vreemde". Maar er zullen zeker (hopelijk snel :D) heel wat keren gaan volgen hahahah!

8. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ziijn jullie er eigenlijk al helemaal uit met de naam? Biij ons heeft t wel een tijdje geduurt maar uiteindelijk zijin we er uit. Nu moet ik alleen uitkijken dat ik me niet verspreek omdat mijn man en ik de baby wel al bij zijn naam noemen.

9. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Dankjewel Jill1984 & Misty75.

Zal proberen jullie op de hoogte te houden morgen!

En wat jammer dat je niet gestript kon worden Misty75 :(

Ik vind inwendig onderzoek ook niet erg. Wel akward :p
    De eerste keer was bij de huisartsenpost toen ik een blaasontsteking had en de arts toch nog even wou kijken of ik geen ontsluiting had.

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ach het is wat het is mienemuisje.

enne denk morgen eerst maar om jezelf, je man en je kindje...na de bevalling eerst maar eens genieten van elkaar! ;)

11. Nou, ik merk dat het strippen me alleen maar nerveuzer heeft gemaakt. :p Ben er alleen maar ongeduldiger van geworden :p

12. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet toch ontsluiting hebben voor het strippen?...

Hier nog geen 1 mm :(

13. Ja klopt, zonder ontsluiting kunnen ze er niet bij.... Hier had ik 1 a 2 cm

14. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ga ik zeker doen Misty75

Weetje wat ik zo raar vind... Ik had me helemaal ingesteld op een oktober kindje. Nu is het officieel dat ik een november kindje ga krijgen :p

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt om een inwendig onderzoek. Ga dan idd gewoon zorgen dat ik vlak voordat ik naar binnen ga een nieuw inlegkruisje heb en alles goed heb schoongepoetst op het toilet. Meer kan ik niet doen denk ik :)

Mienemuisje, alvast veel plezier en succes gewenst voor morgen! Hopelijk gaat alles van een leien dakje :D

Bolkje, kan me goed voorstellen dat je nu nog ongeduldiger bent! Voel je al wat 'anders dan anders'...?

16. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    haha ja dat zelfde gevoel had ik ook....wel gek eigenlijk he dat ons kindje nu in een andere maand geboren gaat worden dan dat we uitgerekend zijn....

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Even een rare vraag misschien, maar hebben jullie ook dat je in de laatste 2 weken (voor de uitgerekende datum dan ;)) veel gevoeligere borsten en tepels kregen? Die van mij lijken ook ineens weer gegroeid te zijn en regelmatig ben ik een beetje aan het "lekken"... Is dit gewoon weer een van de wonderen van het vrouwelijke lichaam en is dit voorbereiding op de borstvoeding?

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik had/heb hier geen last van, maar zou natuurlijk goed kunnen. heb er wel meer over gelezen die er last van hebben. niet zo fijn voor jezelf denk ik :)

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @thauma gefeliciteerd met jullie zoontje

@misty over 4 weken 28 nov is de dag maar ik twijfel of ik het redt.

@siertje dat is idd de voorbereiding op de bv. lekken kan voorkomen. zelf bij mijn 2 jongens niet gehad. maar wel het groeien op het einde.

20. @tralala op wat kleine krampjes na wein verschil...

Deel Deze Pagina