Goeiemorgen dames! Ik ben er nog hoor, en er is nog niks hahaha We hebben een druk weekend gehad, dus ben nauwelijk op de computer geweest! ik ben der wel echt klaar mee ( alweer...NOGSTEEDS!!) ik kan het niet blijven zeggen. Vanacht ook een onrustige nacht gehad, met een gevoelige buik en harde buiken. Elke keer hoop ik dat dit dan een teken is, dat het er aan zit te komen, maar elke keer als ik dan sochtends wakker word denk ik..."weer een bevalloze nacht voorbij"haha
Goedemorgen! @jill: hier ook een bevallingsloze nacht... Zo rot hè, als het zo rommelt, het niet doorzet en je zo graag wilt!! @hier: mega goed geslapen. Voor het eerst in weken maar 2 keer eruit geweest en gelijk weer in slaap gekomen. Ml helaas een andere nacht, die is om half 3 naar de bank verhuisd, ik lag extreem hard te snurken . Zo hem maar even verwennen met vers geperste jus en een dikke knuffel...
Goedemorgen, hier ook een bevallingsloze nacht helaas ml is maar weer gaan werken.....als t goed is komt de vk nog langs vandaag voor nieuwe poging om mij te strippen....dus ben benieuwd....vandaag precies 41 weken zwanger en wil de kleine nu wel eens vast houden in mijn armen! en.....niet meer mijn mond hoeven houden over de naam, want dat is toch wel erg lastig haha Oja mijn buik voelt beurs, bekken voelt beurs....tis tijd om te bevallen denk ik haha... @Siertje: hier ook gesnurk van mij 's nachts sinds de laatste weken van de zwangerschap, dus ml heeft hier een luchtbed op andere kamer boven om uit te wijken hihi.....
Dit had echt precies mijn tekst kunnen zijn..... Ik ben er ook wel klaar mee en wil echt het liefste NU METEEN bevallen!
hier ook nog niet bevallen en zelfs nog geen gerommel... behalve nu en dan een harde buik... afwachten dan maar vanavond terug op controle ben benieuwd
Had weer een controle deze ochtend bij mijn gynaecoloog. 40 weken + 4 dagen zwanger, CTG was goed en geen ontsluiting. Wat deed dat zeer! Ik voelde echt dat iets van binnen werd aangeraakt. Is dit normaal? Het kan toch geen strippen zijn geweest? Aangezien mijn arts volgende week maandag weer dienst heeft mag ik op de geboorteafdeling langskomen. En dat donderdag, geen idee wat dan gaat gebeuren?
Hai dames, hier ook weer niks aan de hand. Heb een goede nacht gehad gelukkig heb goed geslapen, maar twee keer eruit :d. Verder af en toe krampjes maar die komen en gaan. Gister met mijn man een stukje wezen autorjden dat is dus geen goed idee want krijg er direct harde buiken van. @ misty ik hoop zo voor je dat de vk iets kan doen. 41 weken jeetje lijkt me echt sper zwaar. Ik ga voor je duimen meis @ alle andere soon to be mama's nog heel eventjes volhouden en dan hebben we allemaal ons wondertje ! Fijne dag allemaal!!!
Nou vk is hier net weg. strippen dit keer wel gelukt...zelfs nu 2 cm ontsluiting en zachte baarmoedermond...dus was goed teken! vrijdag kon de andere vk (zitten er 3 in de praktijk) er niet bij en nu de ander dus wel met goed resultaat. gerommel van het weekend doet dus zeker al wat....en ze was positief. ook omdat ik het toch wel goed voelde dat ze bezig was en klein beetje bloedverlies had. jammer genoeg kon ze niet beloven of ik nu ook snel zou bevallen haha....maar de voortekenen waren nu wel goed....we wachten af of mijn lichaam er nu vandaag ook op reageert....spannend!
had ik vrijdag toen ze probeerden te strippen ook. ze raakte het hoofdje van de beeb en dat voel je dus ook.... vandaag verschil gemerkt met strippen....voelt eigenlijk ver hetzelfde, alleen met strippen duurde dat gevoel wat langer... tot zover mijn ervaring...maare als je zeker wilt weten gewoon bellen en vragen hoor wat ie heeft gedaan!
Spannend misty! Strippen doet dus best een beetje pijn als ik het goed begrijp...?? Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak staan bij de vk, dan ben ik 40.1, en als het lichamelijk mogelijk is wordt ik dan gestript. Normaal wachten ze tot 41 weken maar omdat ik zó graag wil wilden ze wel een uitzondering maken
mja pijn wil ik het niet noemen...meer een vervelend drukkend gevoel....op gegeven moment net alsof je moet plassen hihi....drukkende gevoel leek beetje alsof je een veel te volle blaas hebt en niet naar de wc kan. zoiets...mja kan moeilijk uitleggen, maar pijn had ik er niet van in ieder geval succes hoor volgende week vrijdag!
Ok thanks! Ik ben echt heel benieuwd, zou willen dat ik de tijd wat vooruit kon spoelen hihi. Hopelijk gaat het strippen bij jou vandaag of morgen z'n werk doen!!
He Misty, fijn dat het strippen wel zin lijkt te hebben! Tralala, ik vond het strippen niet heel pijnlijk, maar een wat onprettig zeurderig gevoel in je buik, wat wat doortrekt naar boven. Je baarmoedermond is gewoon heel gevoelig. Let op je buikademhaling terwijl ze dat doen, dan kan je vast heel goed ontspannen en dan valt het reuze mee. Minimuis en Ka, wat heerlijk dat jullie kindjes er zijn!!! Gefeliciteerd! Jill, wat vervelend dat je bij 38 weken het al zo zat bent. Ik kan het me voorstellen als je allerlei klachten hebt. Ik had dat gelukkig niet en was het met 42 weken nog niet eens zat, hoewel die deadline toch wel erg onprettig aan voelde.
@Misty: Wat fijn dat het gerommel allemaal niet voor niks is geweest! Ga voor je duimen dat het strippen helpt!! @Hier: vanochtend bij de vk geweest. Bmm is goed aan het verweken en verstrijken en heb nu 1 cm ontsluiting. Ook hier heeft ze me gestript. Had er wel op gehoopt, denk, als ze dan toch daar binnen bezig is, maar niet gevraagd. Vond het niet pijnlijk, maar prettig is anders. Ben benieuwd of dit nou net dat ene zetje is wat mn lijf nodig heeft
Thanks lieve dames. Het deed zeer omdat ik me niet kon ontspannen. Gyn. merkte dit ook maar kon echt niet rustig gaan ademen via mijn buik. Denk dat het daarom pijn deed. En het was al twee keer eerder gedaan door de verpleegkundige waar het niet zo blj voelde. Ik voelde echt dat het eindstuk of nou ja iets werd aangeraakt. Kan dus het hoofdje zijn? Hoop dat het strippen werkt bij jou!!
Fijn siertje dat jij ook gestript bent! Hopelijk heeft het effect Wel vroeg, met 39.3 al! Maar alleen maar fijn, natuurlijk.