ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is weer spannend hier met de dames die gestript zijn. duimen draaien voor jullie dat het gaat helpen vandaag nog.

2. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Dank je tweety dat hoop ik ook, niet alleen voor mezelf maar ook voor de anderen ;)

hier net echt flinke klodder slijm op toiletpapier met oud bloed....oude bloed kan van strippen zijn vanmorgen, maar denk dat ik nu ook eindelijk mijn hele slijmprop kwijt ben...

zou er misschien nog iets gaan komen vandaag? verder is het namelijk op wat harde buiken na vrij rustig gebleven tot nu toe...wat menstruatiekrampen maar dat was volgens de vk normaal...

dus ja wat moet ik er verder van verwachten nu he? misschien wel helemaal niets?

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat van het strippen is misty! Zowel het bloed als de slijmprop. Ach, hij moet er toch uit. :)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ga voor duimen Misty!!!! Hoop zoooooooo voor je dat het bij je gaat werken!!!!

Hier na het strippen ook wel wat krampen, maar nu stil, ook wat harde buiken betreft.

5. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    pffff balen he....ml en ik zijn net rondje met de auto gaan rijden en hobbelweg gekozen...leverde toch weer 2 harde buiken op haha....dacht we prikkelen de boel eens even ;) verder zien we wel vandaag en morgen...

jij ook succes siertje....hopen dat er bij jou weer wat op gang gaat komen ook!

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Zou dat helpen, autorijden over hobbelwegen? Dan weet ik wat ik vanaf nu elke avond ga doen hahaha

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Haha geen idee of het helpt maar voor harde buiken vandaag dus wel haha. Nu ook af en toe weer harde buiken...

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    misschien een potje .... met ml. hihi zo is onze jongste zoon geboren. 6 uurtjes later was ie er hihi.

9. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, mag ik met jullie meekletsen? Begin nu ook ongeduldig te worden ;) Laat maar komen!

10. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Meekletsen mag altijd!
    Benieuwd of er iemand deze nacht iets anders heeft gedaan dan (slecht) slapen in zn bedje..

Deze week wordt ik echt platgevraagd hoe lang ik nog moet.. wou dat het al zover was!:p
    Gister is mn vader trouwens langsgekomen en heeft de echt supermooie (uberdure) lamp voor de babykamer opgehangen! Echt een prachtding!

11. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Nou gister geloof ik alles gedaan wat er op internet te vinden was.. ananas gekocht en gegeten.. lekker potje... met vriendlief :p ben stuk met hond gaan lopen en zelfs nog de trap genomen hier in de flat.. vl heeft me voeten gemasseerd.. maar alleen wat harde buiken gehad vanacht..

Achja.. geduld is een schone zaak zeggen ze :D maar me geduld raakt op!!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Whahahahaha!!! Goed bezig mezmerized!!! :D

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @misty: hoe gaat het bij jou? Hoop dat het balletje is gaan rollen bij je. Anders moest je vandaag weer naar de vk toch?

@hier: prima geslapen. Begin van de nacht een uur lang pittige krampen weg moeten puffen, maar daar is het bij gebleven. Weer een cm erbij denk ik dan maar ;) :p. Vandaag maar weer lekker wat gaan lopen en als het lukt even naar den haag.

Fijne dag vandaag!!!!

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Nou hier gisteren avond wat harde buiken en wat krampen...en vannacht ruim een uur wakker geweest vanwege wat harde buiken en krampen, maar hoefde ze niet weg te puffen ;)

hier is het ook bij gebleven...heb nog steeds krampen in onderbuik en net weer een harde buik, maar daar blijft het vooralsnog bij...wel heb ik nog steeds wat oud bloed bij afvegen als ik naar wc ben geweest en vraag me af of dit nog steeds van strippen geweest kan zijn? vk had wel gezegd dat dat gisteren nog kon gedurende de dag, maar vandaag nog?

hopelijk zet het vandaag nog door, alhoewel ik er een hard hoofd in heb eerlijk gezegd....vandaag geen afspraak bij vk, maar wel morgen ochtend controle afspraak bij gynaecoloog in ziekenhuis. bij 41+ verwijzen onze vk's altijd door voor controle bij gyn. dus ben benieuwd....dan is het dus ook ctg etc. en wil dan ook inleiden wel bespreekbaar gaan maken, want wil echt heel graag dat de kleine er voor het weekend is....of is dat erg egotistisch van mij?

daarnet zo in half wakker half slapen nog een wat nare droom over dat ik in zkh moest bevallen en het een spoedkeizersnede moest worden en dat toen ik wakker was ons kindje overleden was...werd er helemaal verdrietig van even....maar ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeuren....

iedereen weer succes vandaag! Hopelijk gaan er vandaag wel wat lieve beebjes geboren worden....
    ik ga steeds meer geloven dat onze uk pas 8 november komt...de dag dat ml en ik precies 4 jaar samen zijn...;)

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @misty: mooie datum 8 november!!! ;) :p
    Dat soort dromen betekenen vaak het tegenovergestelde en maken duidelijk dat je al heel veel houd van dit kleine mensje! Gaat echt allemaal goed komen! Maar kan me voorstellen dat je met een rot gevoel wakker word.
    Vind het ook echt niet ego dat je dit graag voor het weekend wilt doen. Je wacht nu al zo lang! Ik zou dan ook lekker kiezen, als dat kan, voor voor het weekend.

Ik heb het hier ook met ml besproken. Hier mag je ook met 41 weken kiezen voor inleiden en ik ga zeker voor die optie mocht de kleine er dan nog niet zijn. Is bij mij op een vrijdag, geen idee hoe de protocollen hier in het ziekenhuis zijn, maar zit maandag weer bij de vk dus ga dat dan wel met haar bespreken.

Succes vandaag meid!! Dikke knuf!

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

mag ik hier met jullie mee kletsen? Ik begin nu ook wel erg ongeduldig te worden en vind het wel leuk om met jullie mee af te tellen.

Misty wat een nare droom zeg!! Bah.... maar idd er van uitgaan dat het niet gebeurd. Zou best leuk zijn toch als de meid geboren wordt op jullie jubileum?

Ha ha, mezmerized het hele riedeltje van internet dat ken ik wel. Hier ook al een aantal keer geprobeerd, behalve dat tonic. Misschien dat ik straks naar de super ga en een fles haal ;). Mijn man begon gisteren alweer over een potje seks. Nou ik heb hem bedankt. Geen zin in en het helpt toch geen meter.

Siertje, bij jou flink wat gerommel geweest dus vannacht? Hoop dat het door gaat zetten.

Het enige waar ik vannacht wakker van was was van mijn dochter die aan het overgeven was. Zo zielig. Vanmorgen zelf ook verkouden en met keelpijn wakker geworden. lekker nu.

Slecht slapen heb ik hier ook veel last van. Word er soms echt weemoedig van. Zo een pijn in mijn bekken en heupen. Pfffff, ben er zo klaar mee. Wil mijn lichaam weer terug. Mijn verloskundige wil pas na 41 weken strippen. Donderdag heb ik afspraak en dan proberen om voor maandag een strip afspraak te maken.

Nou meiden, succes vandaag. Hoop op bevallingen.

17. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hihi ja zag dat 8 november voor jou ook een bijzondere dag is Siertje...

vorig jaar zijn wij ook op 8 november in ondertrouw gegaan ;) hihi...

zondag 10 november ben ik zelf jarig...maar hoop stiekum dan een geweldig cadeau in mijn armen te hebben ;)

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Zeker! klets gezellig mee!

19. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Welkom hier hoor en klets gezellig mee :D

ja 8 november zou een mooie dag zijn, maar heb toch liever dat ze vandaag al komt...ben het nu met 41+1 toch wel behoorlijk zat....;)

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misty he jammer niks door gezet nog. 8 nov is wel een mooie datum snap dat je liever nu de kleine wil haha. maar als het dan nog ff wachten wordt laat het dan op die datum komen toch?

jammer dat het potje ... niet geholpen heeft voor sommige. ik ga het toch zeker vanaf volgende week proberen hihi. bij onze jongste heeft het wel wat gedaan iig. maar dat was al met 36.2 weken en dat wil ik liever nu ff uitstellen dus wacht wel tot min 37 weken om weer een potje ... nu maar ff niks haha.

Deel Deze Pagina