ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    oh dan toch :) veel succes met de bevalling!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Spannend justxme!

Hier was de Ctg goed, alleen is m'n bloeddruk mega hoog (voor mijn doen dan.) was maandag nog 110 over 75, nu 155/95. Dat ding begon ervan te piepen :(. Net bloed geprikt en urine ingeleverd. Kleine beweegt trouwens weer prima. Zal hij me gewoon hebben gewaarschuwd??? :)

3. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wie weet heeft ie je wel gewaarschuwd ja....maare bloeddruk kan ook hoog zijn vanwege je stress omdat je de kleine niet voelde...wellicht meten ze nog wel eens....anders afwachten of je urine en bloed goed zijn ivm zwangerschapsvergiftiging?
    hoop niet dat dat het is in ieder geval...sterkte!!

4. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Gelukkig was alles goed siertje! Hopen dat de hoge bloeddruk gewoon kwam door de spanningen en verder niets.engs!

Hier.. Wachten duurt lang, ziekenhuisvoedsel is vies. En voel me alsof ik in vlagen mega ongesteld ben. Ben wel benieuwd naar hoe mijn kleintjr het zal doen na 'maar' 37weekjes in mijn buik!

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Spannend, veel succes!!!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb hier vaker gelegen en toen was bloeddruk ook goed. Hebben een uur lang om de 5 min gemeten en bleef zo hoog. En moet zegge, ben de rust zelve. Toen ik hier voor het eerst kwam ivm minder leven stonden de tranen in m'n ogen en vond ik het dood eng. Nu meer met zo een gevoel van: zal wel goed zijn, maar gaan voor de zekerheid toch even erheen. Dus denk niet van de stress. Maar goed, nu wachten op de uitslag. Wel lief warm eten gehad.

7. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh Siertje: ik hoop dat het meevalt en dat er geen zw-vergiftiging inzit, zou wel heel vervelend zijn! Sterkte in het ziekenhuis!

Justme: bleh ziekenhuis eten. ;) Succes!

Lirial: fijn dat alles goed was! :)

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Justxme, wat spannend, heel veel succes met de bevalling!!

Joan, nee geen jubileum met m'n man, volgens mij was dat iemand anders, eerder deze week??

Siertje, wat vervelend die bloeddruk, maar gelukkig was de ctg goed!

9. Linsi

Linsi Lid

6 nov 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een ongeduldige lotgenoot, zwanger van m'n eerste en was 4-11 uitgerekend. Hoop dat ie snel komt!

Hoop voor jullie dat ook alles voorspoedig gaat!

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    We zijn weer thuis. Bloed en urine was ok gelukkig. Wel al weer een cm meet ontsluiting :D.
    Vrijdag weer op controle. Dan weer bloed prikken, urine inleveren, ctg en bloeddruk meten. Mocht ie weer zo hoog zijn gaan ze misschien wel inleiden.

Nu languit op de bank want ben gesloopt :D

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Fijn dat je weer thuis bent en mooi dat alles goed was! Hopelijk blijft het zo...

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @friesland succes morgen.
    @misty jij ook succes morgen.
    @justxme o spannend. succes.

@siertje gelukkig alles goed. hopen dat je niet tot vrijdag hoeft te wachten en je kleine gewoon vanacht of morgen denkt oke ben het nu zat hier binnen.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lieve Misty en Friesland, heeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!!

Justxme: hoe gaat het met jou?

Dikke knuf!

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Nog geen ontsluiting dus de gel is ingebracht. Voel wel wat krampen en harde buiken maar nu naar afwachten. Ik moet een uur blijven liggen nu en daarna mag ik weer lopen, voor zover dat gaat want dat ging al moeizaam daarom ben ik hier natuurlijk.
    Spannend allemaal, hopelijk heb ik snel ontsluiting.

Justxme, ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
    En misty ook natuurlijk..

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Succes friesland!!! Denk aan je :)

Dikke knuf!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    succes dames die nu in het zh zijn voor het inleiden.

ml wilde vanmorgen gezellig doen. maar ik durfde niet goed haha. aangezien de jongste geboren is na een gezellig ochtendje en ik nog wat belangrijke dingen op de planning had staan voor vandaag en morgen heb ik maar even heel lief gepast hihi. hij kon er wel om lachen gelukkig.

17. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Succes dames die zijn ingeleid. Ik hoop dat er snel baby's geboren worden.

Hier was het toch weer als alarm. Baby zit nog veilig en warm in mijn buik :) heb welsinds gister pijn met lopen, die banden voel ik heel erg. Is dat normaal nog net ff in de laatste weken?

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Succes friesland!!

Natasja, dat had ik gisteren ineens ook weer, misschien hoort het dus inderdaad bij die beroemde laatste loodjes??

19. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Siertje: fijn dat alles goed was, en dat ze je nu goed in de gaten houden.

Friesland en Justmex: zet 'm op vandaag! Hopelijk verloopt het inleiden voorspoedig.

Tweety: haha, zou ook het zekere voor het onzekere hebben genomen! :D

Natasja: ja hier ook af en toe bandenpijn. Niet prettig.

Hier: weer slecht geslapen, en mijn buik voelt heel strak en trekkerig aan. Enkels beginnen ook echt op te zwellen. Zat gisteren nog even terug te lezen in een forum waar ik schreef toen ik zwanger was van mijn zoontje, en dan lijkt het alsof een hoop dingen nu een weekje eerder gebeuren (vocht vasthouden, steken etc.), maar ja, zegt natuurlijk weinig. ;)

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    natasja, was minderen met dropjes kan idd geen kwaad. Ha ha.

justxme, spannend. Hoop op een goede bevalling.

Siertje, goed dat je gebeld hebt en fijn dat alles goed was.

linsi, welkom.

friesland, spannend hoor. Hoop ook voor je dat je snel ontsluiting hebt.

ha ha, tweety, heel verstandig dan.

mcm, leuk is dat he om van je vorige zwangerschap terug te lezen. Ik heb dat ook even gedaan. Was toen totaal anders.

Hier ook bandenpijn en soms echt het idee dat mijn heupen uit elkaar vallen. Zo instabiel als wat. Straks afspraak bij de verloskundige. Voel verder eigenlijk weinig wat betreft voorwerk. Voor de moeders die al een kindje hebben. Hoe hebben jullie dat geregeld als jullie gaan bevallen. Ik heb op zich genoeg adresjes waar onze dochter terecht kan maar merk dat ik het toch wel spannend vind hoe dat straks gaat lopen als de weeën gaan beginnen. Komt vast goed maar ben er toch wel veel mee bezig. Waar ik haar het liefst zou willen hebben, zijn ouders, is toch 20 minuten rijden. Wil niet dat mijn man nog weg gaat als ik weeën heb (mijn dochter was er met 3, uur) maar het is niet zeker of ze haar kunnen halen omdat het ook kan dat de één werkt en de ander dus geen auto heeft. Dus dan zou ze naar mijn ouders moeten maar daar heeft ze nog nooit gelogeerd. dus weet niet of ik dat dan los kan laten. En als dat niet lukt kan ze naar vrienden, maar dat is hetzelfde verhaal, heeft ze ook nog nooit gelogeerd. Wel middagslaapjes. Sowieso lijkt het me gek je kind midden in de nacht weg te moeten brengen.

Deel Deze Pagina