ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Geniet ervan.

Hier weer een slechte nacht. Ik werd rond een uur of twee wakker met krampen en die kwamen steeds om de 10 minuten en hielden dan ongeveer een halve minuut aan. Na een uurtje leek het zelfs wat heviger te worden, maar heb toch wat proberen te slapen. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was er weer geen kramp te bekennen. Zoooo vervelend! Ruim 2,5 uur die krampen gehad en t zet gewoon niet door...... :(

2. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Friesland!! Super, lekker genieten nu. :)

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las dat er iemand bevallen was Gefeliciteerd! Ik kan niet wachten totdat ik dat ook eindelijk mag gaan zeggen haha

Ik heb een (vies) vraagje. Vorige week maandag ben ik voor de eerste keer gestript. Vanaf de dag erna verlies ik stukken slijm maar de echte slijmprop is volgens mij nog niet geweest en het is al zondag.... Kan dat zolang duren (ik verlies echt gedurende de dagen elke keer propjes)?

Morgen voor de 3e keer strippen hopen dat het helpt! Wel een mooie datum 11-11 :) niet voor de carnaval maar gewoon omdat het wel leuk staat lol. Mocht ik morgen bevallen (wat ik echt niet denk maar heeeeeel hard hoop) dan heb ik het huis in ieder geval goed schoon. Vandaag een schoonmaakaanval gehad :)

4. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hier sinds gister paar taaie slierten slijm verloren.. maar dat zegt volgens mij nog niks :p we wachten maar weer af.. Geen gerommel verder nog hier.. hoe ver ben jij maggie?

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt je slijmprop idd in stukken verliezen. Ik ben drie keer gestript en de eerste twee keer kwam er ook wat van de slijmprop uit later op de dag

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou misschien dat ik het morgen na de derde keer de daadwerkelijke prop verlies lol we gaan het zien :) ik ben nu 40 + 6 weken zwanger. Veeel te lang dus lol gister flink schoongemaakt maar met resultaat dat het onderib erg pijn doet. Soms voelt het net alsof de kleine eruit valt zo veel druk daaronder. Ik lig nu weer eens wakker zo maar even eruit om wat te gaan drinken....
    Ik las ergens anders dat Siertje aan het bevallen is/ was. Klopt dat spannend spannend! Succes!

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goede morgen dames!

Zo zag het er ook naar uit Maggie! Weeën kwamen op een gegeven moment een uur lang om de 4 min, ging best snel eigenlijk. Nog even gewacht met bellen van de vk, want wilde haar niet te vroeg bellen. Toen 2 uur om de 6 min en daarna zakte het in. 4 uur lang echt weeën gehad en flink moeten puffen, maar daarna helemaal stil.....
    Kan gebeuren volgens de vk, al had ze het niet verwacht aangezien het zo snel ging en ze al goed dicht op elkaar kwamen.

Straks naar het ziekenhuis voor m'n afspraak bij de gyn. Ben benieuwd hoeveel cm ik heb en of ze wat gaan doen. Anders vanmiddag strippen door vk...

Wat heb ik een raar lijf zeg....

8. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Friesland: Proficiat! En zo rap dat jullie naar huis mogen. Hier in België is het standaard 4 nachtjes blijven... Niet dat ik dat erg vind, word hier goed bediend, verzorgd, lekker eten en als ik hulp nodig heb moet ik maar op het belletje duwen:p

Siertje: Wat jammer na al dat werk dat het niet doorzette. Wat kan een lichaam raar doen he. Veel succes!

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    friesland, gefeliciteerd met jullie zoon!

Natasja, jammer dat het niet doorgezet heeft.

maggie, succes vandaag. Hoop dat het strippen aanslaat.

siertje, wat jammer dat je na al dat werk toch niet bent bevallen. wie weet is het strippen net het laatste zetje wat je nodig hebt. Ik hoop het maar voor je.

Nou ik ben gisteren gestript Dat heeft niet het gewenste resultaat gehad. Mijn lichaam had ook eigenlijk nog niks gedaan, dus was er nog niet klaar voor. Mijn baarmoedermond was nog niet verweekt. De verloskundige zei dus al het is 50/50. Maar goed. zit hier nog steeds met een baby in mijn buik ipv eruit. Nou ja, kan ik iig sint maarten lopen met mijn dochter vanavond. Ik moet woensdag naar de gyn en de verloskundige gaat me donderdag proberen te strippen.

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siertje wat jamer zeg! Menselijk lichaam is soms maar een raar iets ;)

Hier vanmorgen dit keer hardhandig gestript. Blijkt dat ik bijna 4 cm ontdluiting heb. Volgens verloskundige kn het haast niet lang meer duren en is het echt wachten op weeeen. Het voelde allemaal erg soepel en ze kon het hoofdje al strak tegen de vliezen voelen. Ze kon ook voelen dat mn darmen erg vol zaten. Ze gaf me een tip om medicijnen bij apotheek op te halen zodat de darmen flink leegraken en misschoen daardoor een extra zetje geven voor starten van de weeen. Nou we gaan het zien. Ze vond het in ieder geval niet nodig om afspraak bij de gyn te maken omdat ze niet verwacht dat het nog lang zal duren....,, IK HOOP HET :)

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Woe gefeliciteerd Justxme en Friesland!

Jullie nu ook eindelijk je kindje in handen :D

wat gaaf is dat he...een hele mooie ervaring vind ik om zo'n prulleke in je armen te hebben.

Hier mochten we een dag eerder uit het ziekenhuis weg, dus zaterdag begin van de middag zijn we thuis gekomen. Heerlijk!
    Is wel ff wennen allemaal moet ik zeggen en met momenten erg pittig...eerste nacht thuis ook maar 1 uur of zo geslapen omdat de dame de rest van de tijd aan het huilen was en we haar niet stil kregen....
    maar afgelopen nacht is stuk beter gegaan....dus we hebben moed! daarbuiten is het alleen maar genieten van onze prinses hihi...;)

P.S. voor alle andere ongeduldigen, ik hoop dat het bij jullie ook snel zo ver is. kan echt zeggen, het moment dat je je kindje ziet is het mooiste moment dat kan meemaken dus geniet daar bewust van!!

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Aaawh siertje wat ontzettend balen dat het niet heeft doorgezet! Je zult wel even flink teleurgesteld zijn geweest denk ik :(

Maggie ik hoop voor je dat het bij jou snel begint, fijn dat je iig al 4 cm hebt, een goed begin!

Misty fijn dat jullie weer thuis zijn! Balen van die onrustige nacht, maarja dat schijnt er bij te horen ;)

Hier weer een prima nacht gehad zonder voorweeën of iets....... Dus we wachten gewoon weer af!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Haai dames!

Vanochtend afspraak in zh gehad ivm m'n bloeddruk. Was weer wat hoog, maar bloed en urine waren prima in orde.
    Nu net gestript. Mocht dat niks doen, komt de vk woensdag weer langs voor m'n bloeddruk (willen ze wel in de daten houden) en word ik nog een keer gestript. Mocht dit ook niet helpen, dan worden vrijdag m'n vliezen gebroken (afspraak word morgen al gemaakt). Dus nog max 4 dagen!!!!
    Zo fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Nu afwachten of het strippen wat gaat doen.

Fijne avond!!!

14. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    @ maggie hopen dat je snel je baby hebt :)

@ siertje wat fijn dat je weet waar je aan toe bent nu maar hopen dat het eerder komt dan die 4 dagen.

Hier is er ook nog weinig verschil. Overdag is het rustig en snachts een paar uur voorweeen maar of dat echt iets zegt geen idee. Woensdag vragen of ik gestript kan worden.

@ de andere wachtende dames ik hoop dat het wachten snel voorbij is :)

Ps wat doen jullie allemaal om de tijd te doden? Ik ben een beetje inspiratieloos geworden :(

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @dag doorkomen:

-rustig wakker worden. Beetje rommelen op de iPad.
    -douchen
    -boodschappen doen en rondje winkelcentrum. (Bakkie doen op werk of bij oud collega)
    -afhankelijk hoe laat ik thuis ben, serie op Netflix kijken of iets wat ik heb opgenomen, daarna een tukkie.
    -einde van de middag wat rommelen in huis, of tv kijken.
    -koken.
    -avond breng ik door met ml.

Niet echt boeiende activiteiten, maar kom zo m'n dagen door. Hopelijk snel met wat anders :D;);

16. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag is onze zoon geboren Kyan! Weeen begonnen om 11 uur en 16.00 is hij geboren. Gelukkig snel gegaan maar was erg pijnlijk! Schoudertje zat vast dus moest extra geholpen worden pfff geen pretje. Hij doet het hartstikke goed en ligt heerlijk te slapen. Nu moeders nog :)

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Gefeliciteerd maggie!!!!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054