ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd maggie!!

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    gefeliciteerd Maggie! Wat fijn dat jullie eindelijk jullie zoontje vast kunnen houden. Geniet ervan.

misty. lekker dat jullie eerder uit het ziekenhuis weg mochten. Lekker om weer thuis te zijn, lijkt mij.

Siertje, wordt wel spannend zo voor jou. Nog max 3 dagen. Fijn vooruitzicht.

dagen doorkomen. Tja, heb ook niet echt iets spannends. Het is gewoon ook een beetje klaar op een gegeven moment. ze duren iig lang en kijk erg uit naar de thuiskomst van mijn man. ha ha.

Nou hier nog steeds helemaal niks. morgen 9:00 bij de gyn een afspraak en dan hoor ik wanneer ze me willen gaan inleiden. Hoop zelf dan maar op vrijdag. ga ik ook wel voor pleiten. En donderdag nog een keer strippen. wie weet dat het dan wel helpt. Ben er gewoon echt wel erg klaar mee.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @maggie: Jeeeeeej!!!! Gefeliciteerd!! Ga lekker genieten van jullie kleine mannetje en rust goed uit!

@joan: hier zelfde schuitje. Strippen van gister heeft (tot nu toe) niks anders gedaan dan harde buiken. Lijkt ook wel of ie anders aanvoelt, heel vreemd. Ik word morgen weer gestript en heb donderdag ochtend een afspraak in het ziekenhuis om de inleiding te bespreken. Hoop ook op vrijdag of zaterdag, maar de vk kon niks beloven (die van gister was een stuk zekerder van vrijdag ;)) maar goed, er is licht aan het einde van de tunnel hihihi!

4. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Maggie gefeliciteerd!!!! Fijn dat het zo snel is gegaan!

Ja zo breng ik de dagen ook een beetje door. Beetje hier en daar rommelen en er ook erg naar uitkijken dat ml weer thuis komt. Alleen is hij dan moe van t werk en ik wil juist wat doen. Haha maar ja nog maar eventjes hoop ik

Vannacht heb ik gewoon de hele nacht doorgeslapen. Geen pijntjes gehad en zelfs niet eruit om te plassen dit pas om 6 uur.... stilte voor de storm misschien. ;)

Fijne dag weer vandaag dames en dat er maar snel babys mogen komen :)

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    dus wij kunnen handen schudden siertje. Of heeft het inmiddels wel doorgezet? Wat fijn dat ze zo snel al weer gaan strippen bij je! Hopen dat je lichaam het dan wel op pakt. Ik ben het wachten iig zo ontzettend zat. Hoop echt dat ik morgen te horen krijg dat ze me niet over 42 weken laten lopen. Ik heb vandaag echt pijn met lopen. Heb het een beetje geforceerd met achter mijn dochter aan rennen denk ik. Maar goed ze luistert niet altijd even goed.

natasja, herkenbaar dat van een man thuis hebben die dan moe is. Ha ha, en wij vol energie, wat gaan we doen. Arme mannen. Idd gelukkig niet heel lang meer als het goed is. Mijn man is er ook wel echt klaar mee hoor dat wachten. Wel fijn dat je goed geslapen hebt vannacht. HIer eigenlijk ook wel.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @joan: heeft niet doorgezet, idd hopen dat morgen wel effect heeft.
    Hier gaan ze vanaf 41 weken inleiden en is aan mij of ik dat wil of niet. Ik kies er idd niet voor om door te lopen tot de 42 weken. Heb jij daar ook niet een keuze in dan? Ga voor je duimen dat je morgen goed nieuws krijgt en je snel je kleine in je armen kan sluiten!!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @siertje vanavons nog ff gezellig doen met je man wie weet zet het dan door. success hoop dat de kleine snel mag komen nu.

8. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Ben benieuwd morgen of het strippen wat gaat doen.. heb wel sinds vandaag wat krampjes en onrustige darmen dus het begint wel eindelijk een beeetje te rommelen hier :)
    Succes morgen siertje.. is het trouwens pijnlijk dat strippen?

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jij ook mezmerized! Ik vond het niet pijnlijk. Begrijp me niet verkeerd, is geen pretje, maar vond het best meevallen. Hopelijk is dat bij jou ook zo.
    Weet je al hoe laat jij gestript word? Bij mij bellen ze nog. Gok in de middag. Hopelijk kan ml erbij zijn. Collega van hem is van de week vrij snel bevallen na de tweede keer strippen dus heb een soort van goede hoop ;)

10. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Siertje: licht aan het einde van de tunnel, nog heel even! Hou vol ;)

Joan: poeh, ze laten je wel lang wachten dan zeg. Hopelijk zet het snel door!

Mezmerized: succes met strippen!

Hier had ik vannacht best wel wat pijn, ongikrampen zeg maar. En volgens mij was dat omdat de baby zich om haar as heeft gedraaid. Ze ligt nu volgens mij ineens met haar rug links (lag de hele tijd met haar rug rechts). Best raar om na weken beweging op bepaalde plekken gevoeld te hebben, nu ineens andere dingen te voelen, haha. Nou ja, ik vind het prima, zo lang ze maar met haar hoofd beneden blijft ;).

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jewel voor alle felicitaties! We zijn zo blij met ons mannetje! Dat is het wachten meer dan waard :) maar ohoh wat kan dat wachten lang duren... Hopelijk mogen er snel meerdere dames bevallen van hun prachtige kindjes!

12. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @Siertje:
    8:20 moet ik bij de vk zijn.. Dalijk nog maar even proberen te slapen nu al een 2 uur aan het malen in bed dus dacht kga er maar ff uit kopje thee en dan weer een poging :p
    Wel vervelend dat je niet weet hoelaat je ong terecht kan.. Hopelijk zet het nu wel door voor je ! Kzal voor je duimen :p

@maggie: Heerlijk hoor.. lekker genieten nu!!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @mezmerized: lekker zo vroeg! Bij mij komt ze hier langs, vind ik opzich wel fijn. Alleen is het ff afwachten.

Zie nu dat je het denk al achter de rug hebt. Hoe ging het???
    Ben voor je aan het duimen dat het werkt!!!
    Toi toi toi!

14. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Succes dames die vandaag een afspraak hebben. Ik heb ook vanmiddag een afspraak hoop zo dat ik gestript kan worden. Gister was het weer raak. Drie uur lang weeen gehad moest ze echt wegpuffen en ineens stopte het weer.... Heel raar.

15. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Succes voor iedereen met afspraken vandaag, hopelijk doet het wat!

Hier alweer sinds 4u wakker (is hier nu 6u), pffff.....Wel moe, maar wilde mijn man mijn gedraai niet mee aan doen. Vandaag krijgen we hier een nieuwe boiler en verwarming, en moeten de winterbanden onder de auto (sneeuw komt er nu echt aan hier in Canada), dus drukke dag ook. Geen enkel teken van bevalling verder...

16. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Kvond het een heel naar gevoel, maarja tis voor een goed doel he!!
    Wel nog even boodschappen gedaan nu lekker thuis op bankie filmpje kijken met me vriend. Heb wel wat gerommel en krampjes en bloedverlies maar verder nog niks.
    Morgenochtend komt ze nog een keer strippen aan huis mocht het niet doorzetten vandaag.. Hoest nu met jou? duimpjes hier gaan ook gewoon door hoor!! Succes

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier nog geen belletje gehad. Wel het huis maar even gestoft en gezogen, mocht het doorzetten en er vandaag of morgen een kraamhulp in huis komt :D

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    he meiden,

siertje en mezmerized, spannend hoor. Hoop dat het strippen gaat helpen bij jullie. Het is iig bij jou gelukt mezmerized. Hoop dat jij nu ook snel geholpen word siertje, dat wachten op het strippen is ook niet alles. Alvast succes meiden.

Natasja, heb je een afspraak om je te laten strippen of is het controle? Vervelend dat het weer zo gerommeld heeft.

mcm, druk dagje vandaag. Succes met alles regelen en als het kan misschien vanmiddag nog even lekker gaan liggen?

Bij mij stript de verloskundige pas vanaf 41 weken. En toen hebben ze ook pas een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis. Ik word nu morgen weer gestript door de verloskundige. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en aan de CTG gelegen. Met de baby gaat alles goed en die vermaakt zich echt nog prima. De gyn liet het bij mij wat ik wilde qua inleiding. Heb nu een afspraak staan voor vrijdagochtend. Mocht het strippen niks uithalen dan word ik dus vrijdag ingeleid. Vind het zelf wel erg prettig dat dit nu zo staat. Met het weekend is onze baby er :D.

19. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    @joan ik heb gewoon een controle afspraak. Maar ik ga vragen of ze kan kijken of er misschien ontsluiting is en of ze me dan eventueel kan strippen. Want dit is wel heel vervelend.

20. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Joan en mezmerized, wat spannend dames! Hopelijk gaat het strippen werken bij jullie.

Hier wederom weer niks.... :( Kwam gisteravond niet in slaap, anderhalf uur wakker gelegen, want beebje was zó enorm druk en hij deed me echt heel erg veel pijn met z'n hoofd. Uit pure wanhoop op een gegeven moment uit bed gegaan, een beetje door het huis gelopen, en toen weer in bed gaan liggen. Toen ging het iets beter en ben ik na een half uurtje in slaap gevallen. Maar verder wederom weer een nacht zonder krampen of voorweeën.... Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat ons kind gewoon nooit gaat komen, haha.

Deel Deze Pagina