ongeduldig

Discussie in 'De bevalling' gestart door misty75, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    oke natasja, ik hoop dat ze het willen doen voor je.

tralala, erg he dat slechte slapen. Pfffff, ben ik ook zo klaar mee. Zou het zo fijn vinden om weer op mijn buik te kunnen slapen. En ik herken ook het gevoel van dat je baby nooit komt. Ha ha. Niet leuk maar wel fijn om te kunnen delen met elkaar. kunnen we elkaar echt even de laatste loodjes door helpen. En wat zijn die zwaar he.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @joan: morgen strippen en anders vrijdag inleiden? Lekker hoor!!
    Hier vanmiddag weer gestript, helpt dat niet, dan zitten we morgen ochtend in het zh om de inleiding te bespreken en vooral wanneer. Hoor ook erg op vrijdag en niet pas na het weekend.
    Aller mooiste zou natuurlijk zijn dat de kleine vandaag uit zich zelf komt ;)

Succes morgen met strippen

@mezmerized: hoe gaat het bij jou?

3. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hier nog niet veel verandering.. nog steeds wat vervelende menstruatie krampjes en bloed maar verder niks. En voel jij al wat meer?
    Hoop ook voor je dat het voor het weekend nog kan siertje, eigelijk vandaag nog he dan kunnen we de korting nog meepakken op de geboortekaartjes haha :p

4. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ach meiden, ik vind het wachten al lang duren, en jullie zijn allemaal verder dan ik, dus ik hoop dat het bij jullie helemaal snel mag gebeuren!

Wauw, het schoonmaken van de luchtkanalen voor de verwarming maakt me een lawaai zeg (alle verwarming hier in Canada is zo'n beetje hete lucht)!! Maar, het was wel echt erg nodig, pfff... waarschijnlijk was het al zo'n 10 jaar niet meer gedaan, dus ze zijn er 2 uur mee bezig geweest. Lucht is nu als het goed is veel beter hier in huis. En da's maar goed ook met zo'n kleintje erbij straks! Vanmiddag wordt de boiler geinstalleerd, en morgen de nieuwe verwarmingsfurnace. Wat een gedoe.

En ondertussen echt mega drukke baby hier in mijn buik...Dus nog geen bevalling. ;) Had net trouwens weer zoiets, enorm volle blaas, drukke baby en toen moest ik hoesten... je raadt het al... dus ik naar boven, komt mijn man achter me aangerend: is alles wel goed? Zijn je vliezen gebroken? .... kon ik het ook nog eens uit gaan leggen met een stel werklui in mijn huis ook nog...grrr...vind het al zo genant...

5. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Vanmiddag bij de vk geweest en die heeft even gekeken en ik heb 2,5 cm ontsluiting dus de voorweeen waren niet voor niets :) ze heeft me verder niet gestript omdat ze vond dat de baby er heel goed voor ligt en misschien wel vandaag of morgen komt dus wie weet...

Hoe is het met de andere dames?

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    siertje en mezmerized, hoe is het bij jullie? Heeft de bevalling doorgezet dat jullie zo stil zijn. Ik hoop het maar.

mcm, oh wat herkenbaar zeg. En idd lekker genant met werklui erbij. Maar wel lief dat je man zo geschrokken was. Klinkt trouwens als heel wat gedoe zo nog even. Maar fijn dat de lucht geklaard is. Hi hi.

Natasja, wat goed dat je al zo goed op weg bent. Helpt straks weer als je echt gaat bevallen. Hoop dat je verloskundige gelijk krijgt en het snel doorzet.

Hier wacht ik op een telefoontje van mijn verloskundige dat ze me komt strippen. Mijn dochter gaat met een flinke tas vol bij opa en oma slapen. Die zie ik niet meer voor de baby er is. Hoop dus dat het niet te lang gaat duren. Mis haar nu al. Gelukkig vind zij het allemaal maar wat gezellig.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @natasja hoop dat ze gelijk krijgt voor je en je vandaag mag bevallen.

@joan ook voor jou hoop dat de vk vroeg komt en je snel mag bevallen.

8. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @mcm: haha zie het al helemaal voor me.. fijn he. Ik had dat vorige keer op me werk ook.. heel ongemakkelijk xD

@natasja: Zou toch fijn zijn als de kleine zichzelf meld zonder het strippen! kvond het geen fijne ervaring.

@joan: Hier niks doorgezet, bij siertje wel wat meer actie die is hopelijk nu met dr kleine spruit aan het kroelen?

Hier gisterochtend half 9 gestript en meteen al menstruatie achtige pijntjes en vanaf 18:00 flinke krampen, slijm en bloedverlies voorweeen denk ik? Slecht geslapen om het uur wel wakker. Over 2 uurtjes komt de vk me weer strippen.. hoop dat het nu we4l doorzet want nog een nacht als vanacht zie ik nie zo zitten :)
    Zo klaagmodus weer uit.. Fijne dag dames en hoop op weer een paar gezonde baby's!!!

9. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo dames,

Ik lees stil mee maar wil ook reageren. Straks komt ook de verloskundige langs om te kijken of ik nu wel een rijpe cervix heb afgelopen maandag was dit nog niet zo maar er gebeurt daarbinnen wel iets het is wat weker. weten jullie hoelang het nig gaat duren voordat er gestript kan worden?? Ben het zo zat zit er doorheen. Gekneusde ribben, branderig trekkende scheurende gevoel rechts onder me borst geen idee wat het is, maak me wel zorgen eerlijk gezegd, verloskundige zegt is niks aan de hand komt door de baby maar die pijn dames is niette beschrijven Pfaff wou dat het al voorbij was. Spannend spannend allemaal. Succes iedereen.

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nou hier nog steeds aan het wachten tot ik gestript word. Nog niks gehoord.

Mezmerized, jij inmiddels voor de tweede keer gestript?, al wat op gang gebracht?

Tweety, hoe gaat het met jou?

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nog geen baby's hier????

Ik ben vandaag uitgerekend maar geloof er niks van dat onze knul zich vandaag gaat aandienen. Had gehoopt van wel want ik zie best wel op tegen het inwendige onderzoek en het strippen morgenochtend, maarja 't is voor een goed doel he!

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    he jammer nog geen babynieuws

@joan hier is alles weer rustig. verlies wel af en toe wat slijm met bloed slierten maar de vk in het zh zei dat dat heel goed kan komen door die 2cm ontsluiting en het verliezen van de slijmprop. durf alleen eigenlijk geen s.. meer te hebben na de toch wel heftige reactive van afgelopen maandag. al ben ik er wel helemaal klaar mee het wordt lichamelijk erg zwaar vind ik nu. moeite met lopen door de druk van onder op me blaas/schaamstreek en savonds harde buiken. en het maagzuur is ook echt niet te stoppen begint smorgens en niks helpt meer. maar ja we moeten nog ff volhouden. opzich heb ik nog geen klagen loop nog voor tijd ipv overtijd zoals vele van jullie.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoi dames!

Gister, 14-11 ben ik bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Femke, weegt 4240 gram en is 54 cm lang. Doordat ze zo groot was, was ze iets te groot voor me en kreeg ik haar niet zelf eruit en hebben ze uiteindelijk een keizersnede gedaan.

Met ons gaat alles goed verder. Bv komt een beetje moeizaam op gang en de kleine meid heeft redelijk wat last gehad van haar darmpjes, hopelijk verloopt vandaag wat rustiger

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Och wat een lief klein meisje! Gefeliciteerd siertje!!!! Wel vervelend dat het uiteindelijk een ks werd, maar alles gaat nu goed begrijp ik toch?

Ik ben vanmorgen gestript, vind het best wel spannend of we dit weekend misschien onze knul kunnen vasthouden!

15. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Gefeliciteerd! Ook eindelijk jullie kleine meid geboren! Heel veel geluk!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @siertje gefeliciteerd. wow flinke dame zeg. neem je rust en geniet ervan meid.

17. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai dames. Ik ben gister ook 14-11-13 bevallen van een gezonde zoon. Na de controle bij de vk kreeg ik snachts rond 2uur mijn tijd (5 uur eerder dan bij jullie) weeën en rond 8 uur is de vk langs gekomen en toen had ik 4/5 cm ontsluiting. De vk ging weg om 11 uur en twee uur later waren de weeën zo heftig dat we haar hebben teruggeroepen. Ik had toen bijna 9 cm. En om 15:12 is onze mooie zoon Vince geboren. Een grote jongen van bijna 8 pond!!!

Gr een hele trotse mama :)

Succes dames die nog moeten het is het wachten echt waard ;)

18. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Van harte gefeliciteerd! Vlot gegaan zo te horen. Geniet er van :D

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @natasja gefeliciteerd.

20. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Natasja: gefeliciteerd!!

Siertje: lastig, onrustige eerste dag/nacht. Hopelijk nu beter!

Hier: nog niks... zucht

Deel Deze Pagina