idd de klachten zijn niet fijn, maar als je helemaal nergens last van hebt lijkt me ook zo raar.... mag wel wat van mijn klachten hebben hoor Thauma Zou vandaag een dag hebben waarin ik niet hoefde te poetsen....en raad eens....hb vanmorgen de kastjes van de keuken aan de buitenkant gepoetst, gasfornuis afgedaan, gang gestofzuigd omdat de kattenkorrels overal lagen en de wc nog even van bleek voorzien ehhhh....heb ik nu ineens nesteldrang of zo? heb dat tot op heden alleen gehad met alles rondom de baby dat af moest voor de 36 weken haha... afijn ondanks de harde buiken ook gelijk maar ff gedoucht en nu moe op de bank.... als t goed is vanmiddag visite van tante en neef....Gezellig! Manlief is extra gaan werken vandaag aangezien het erg druk was op de zaak. En heb mezelf maar ingesteld dat ik pas over 2 weken ga bevallen als we bij de gynaecoloog geweest zijn. hopelijk brengt het mijn ongeduld wat naar beneden hihi....
Misty, herkenbaar, dat tóch nog van alles gaan doen terwijl je het niet van plan was. Gisteren heb ik qua huishouden helemaal niks gedaan, ook toch weleens lekker. Vanochtend al was gevouwen en gestreken, en vanmiddag als zoontje weer naar school is even beneden stofzuigen.Ik wil ook alles opgeruimd en schoon hebben, je weet nooit wanneer de kleine zich aandient he..
Nee daarom, wil alles toch wel wat aan kant hebben, maar tot voor kort kon het me weinig schelen haha...zeker omdat ik snel last van harde buiken heb en daardoor goed mijn rust houd, maar niet vandaag dus....afijn... kon alleen de tegeltjes aan de achterkant van de keuken niet schoonmaken....mijn buik zit in de weg! en ben ook niet zo groot dus ja....hihi...
Hier nog een extreem ongeduldig persoontje... Bij mij speelt ook de angst mee dat ik niet thuis zal gaan bevallen, dat ik moet worden ingeleid... Verder word ik gestoord van alle mensen die het constant aan je vragen. Elke dag diezelfde vragen beantwoorden, mensen die op je letten... Zelfs een buurvrouw die ik amper ken en die vanderweek me voorbij fietste en gewoon serieus zich omdraaide om allerlei dingen te gaan vragen die ik helemaal niet met haar wil bespreken! En dan nog de lichamelijke klachten: maagzuur, rugpijn, vermoeidheid... Van mij mag ie komen
Jippie..!! En vanaf vandaag mag ik dan ook officieel bevallen!! Hopelijk gaat het dit keer thuis wel lukken en hoef ik niet naar het ziekenhuis. Mocht ik wel naar het ziekenhuis moeten, dan hoop ik dat dit is in een vroeg stadium en niet pas met persen ofzo. Dat lijkt me zo vervelend. Nog 21 dagen, aftellen kan nu echt beginnen.. Alsof ik dat nog niet aan het doen was hihi Hier ook veel aan het schoon maken en opruimen. Vooral dingen die ik anders nooit doe eigenlijk. De maxicosi hoes heb ik nog een keer uit gewassen, vanmorgen ruzie met de gordel want die kreeg ik niet meer goed door de hoes en vast etc. Manlief maar even aankijken of hij het wil controleren of het goed zit. Geen klachten lijkt mij inderdaad ook vervelend, maar misschien kom je je dagen zo wel wat makkelijker en beter door? Het voorwerk en gerommel hoeft niks te zeggen natuurlijk. Voor het zelfde geld beval je wel veel sneller!! Mijn bevalling van de eerste duurde 26 uur, ondanks al weken voorweeën en met 35 weken al een verweekte baarmoedermond en half verstreken baarmoederhals.
hoe weten zoveel dames al zo ver van tevoren dat ze al vroeg ontsluiting hadden of een verstreken baarmoedermond?? Hier weigert de vk om te kijken
Bolkje voor jou ook de laatste 10 dagen ingegaan tot je uitgerekende datum....spannend hoor! hopelijk mag je lekker thuis bevallen... friesland gefeliciteerd en wat fijn dat je nu ook officieel mag gaan bevallen.... allemaal spannende en ongeduldige tijden voor iedereen hihi... hier heeft de vk ook niet gevoeld/gekeken hoor naar een verweekte baarmoedermond of iets dergelijks. misschien is dat iets wat per vk verschillend is?
Ik baal er wel van dat ze het niet doet.... Ik wil gewoon weten of er al wat schot in de zaak zit.... Maargoed, toch maar gewoon afwachten dan Inderdaad nog maar 10 daagjes....
hihi kan me voorstellen.... maar misschien als je vaak genoeg zeurt dat ze wel wil kijken haha...anders misschien komende controle wel?
Wie weet.... dan zit ik wel rond de 40 weken. Maar mijn vk is sowieso echt heel erg van 'we zien wel'...
Bolkje, misschien een 'geruststellende' mededeling: vaak kijken ze niet, omdat het toch niets zegt of je al ontsluiting hebt bij bijv. week 35. Je kunt er gerust mee doorlopen. Ik zou het nu wel willen, al is het maar om een stuk van de inleiding eventueel te kunnen overslaan. Kan dagen verschil maken!
Mijn verloskundige doet dit ook niet hoor!! Je hebt namelijk helemaal niks aan de informatie, want het zegt niks en je kunt er hele vervelende voorweeën van krijgen en veel harde buiken terwijl je daar ook niks aan hebt. Bij mijn zoontje had ik alleen vroeg tijdige weeën activiteit met 35 weken, meer regelmatige hardebuiken eigenlijk. En omdat ik dit al 1,5 dag om de 5 minuten moest ik naar het ziekenhuis. Daar wilde ze zeker weten hoe het er voor stond en kreeg ik ook een echo. Ik kreeg niet eens een groei of liggingsecho. Mijn laatste echo was met 20 weken. Toen ik daar achter kwam met 31 weken hebben we toch maar nog een pretecho laten doen, want ik vond het toch wel erg jammer..
Ok, vandaar dus... ik hoor het namelijk best wel veel van dames hier dat ze het al van tevoren wisten. Ik voel vandaag wel allemaal gerommel in mijn buik maar heb geen idee of het van mijn darmen of van mijn baarmoeder komt
Ik word op 2 november ingeleid. Ik ben dan 40 weken en 2 dagen zwanger. Normaal leiden ze pas in met 41 weken maar vanwege mijn achtergrond (depressie etc.) hebben ze het een weekje vooruit geschoven. Ik ben hier erg dankbaar voor en het geeft me echt een stukje rust... Ik hoop natuurlijk dat ze zich vanzelf aandiend, maar als dit niet het geval is staat er in iedergeval een datum vast!
Goed bezig Mienemuisje....nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent Hier vannacht maar matig geslapen...zeker 2 uur wakker geweest....in die tijd ook wat weeën gehad....was anders als tot nu toe, want voelde ze echt opkomen, aanhouden en weer afzakken...helaas werd het na een uurtje weer rustig....tot op heden blijft het wel rommelen met krampen enzow....daar krijg ik dan toch weer hoop van he, maar ja het zegt helemaal niets... vanmorgen ook wat meer afscheiding op toiletpapier (sorry hoor!) net als gisteren ook al een keer....mja wie weet....maar durf nergens meer op te hopen eerlijk gezegd....
Ik kom me ook aansluiten bij de ongeduldigen Bij de twee meiden ben ik ingeleid en wisten we wanneer ze kwamen. De jongste was er ook al op 37 weken. Dan duurt het nu wel 'lang'. Ik was nog niet zo ongeduldig, maar na gisteravond... Heb een paar uur om de 4 tot 5 minuten pijnlijke harde buiken/weeen gehad en toen hield het helaas weer op... Had gehoopt dat het door zou zetten aangezien ik met de meiden snel ben bevallen (3 uur tijd en 45 minuten). Maar geduld is een schone zaak...
Mieniemuisje, dat is al heel snel..!!! Dat is over 7 dagen. Wat spannend zeg. Vind je het niet gek om van te voren te weten wanneer de kleine ongeveer zal komen? Tenzij je eerder weeën krijgt natuurlijk of de vliezen breken en de inleiding langer duurt dan gedacht. Maar het lijkt me zo gek om al een datum te weten haha Misty, dat zijn zeker delen van de slijmprop? Ik verlies af en toe een lange sliert wit. Zijn dat ook delen van de slijmprop?? Het ziet er niet uit als een prop haha (sorry voor de vieze praat) Ik heb overigens verder gewoon heldere en doorzichtige afscheiding sinds zo'n 10 weken. Ka85, ik kan me voorstellen dat je heel veel hoop had dat het zou doorzetten!!! Dat zou ik zelf ook hebben. En al helemaal als je andere kindjes zo vroeg kwamen is dit wel even wat anders. Mijn zoontje kwam met 40.4 dus voor mij duurt het nog wel eventjes haha
Ik heb zo'n idee dat je opeens bevalt Misty75 In iedergeval eerder dan mij. Tis wel een beetje raar idee ja Ik denk nu steeds: volgende week om deze tijd.... Maar ik ben er onwijs blij mee, tel de dagen echt af en het geeft me rust nu ik weet dat er een datum vast staat. Om eerlijk te zijn vind ik dat toch fijner dan overtijd lopen en wachten tot ze er is.. Friesland90
HAAA!! Daar heb je een heel goed punt idd!!! Ik zou er ook onwijs naar uit kijken inderdaad.. En die geplande datum maakt dan ook niks meer uit
Ik dacht dus wel dat de extra afscheiding misschien stukjes slijmprop waren. Lijkt me in geval van slierten zeker friesland. Ben benieuwd mienemuisje of ik eerder als jij ga bevallen. Ergens hoop ik jog wel dit weekend. Heb wel steeds harde buiken en voel me niet echt fijn. Buikpijn ook wel dus er werkt wel van alles. Maar ja voor zelfde geld zit ik toch maar mooi 6 november bij de gynaecoloog omdat ze er nog niet is. We wachten af! In ieder geval binnen nu en 2 weken zullen onze kleintjes er zijn hihi