@mienemuisje: dikke virtuele knuffel terug!!! Zo te lezen kan jij er ook wel een gebruiken . Ga voor je duimen dat het niet kang meer gaat duren!
Siertje wat een rotdag! Knuffel! Komt me heel bekend voor die druk. Irritant gevoel is dat hè. Bolkje jeetje dat je zo'n last van je bekken hebt. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat je het vrijen lekker laat voor wat het is. Ik wou ook graag weten of er al iets te zien was van vooruitgang. Strippen kon bij mij dan ook niet. Maar dan weet je ook weer waar je aan toe bent. Misty ook al zo'n rotochtend. Jij ook een knuffel! Mienemuisje jij ook een knuffel! Hier behoorlijke harde buiken en twijfel echt of het door gaat zetten. Na het douchen komen ze om de 3 tot 5 minuten en houden een minuut aan. Doen ook echt wel pijn.
Ka, ik hoop voor je dat het doorzet..!! Wat spannend. Nee mijn vriend hoeft gelukkig niet vaak ver weg en dit is de enige keer nog tot de bevalling dat hij weg is. Op zich is het maar een dag, maar vind het nogal eng dat ie wel minimaal 4 uur van huis is en ook niet direct weg kan als dit nodig is. Dus ik mag nu of morgen absoluut niet bevallen!! Morgen dagje naar mn zus, hopelijk is de dag dan wat sneller voorbij!! Thauma, hoe is het met jou?? Ben heel benieuwd!! Siertje, wat ontzettend balen dat je je zo voelt. Kop op meid, je kunt het! Het lijkt nog lang, maar elke dag is 1 minder... Iets anders kan ik er niet van maken, want meer is het ook niet sorry. *knuff*
ik lees hier ook mee! en voor mij begint het ook wel op te schieten. Mag voor mij echt wel komen nu. Had vandaag dan ook echt een rotdag, ben der ff klaar mee... Veel harde buiken en al dagen menstruatie achtige krampjes Mag ik met jullie mee schrijven?!
Thauma hoe gaat het met je? Ben erg benieuwd! Hopelijk ben je lekker thuis aan het bevallen!! xxYasmina: Heeft het strippen wat in gang gezet? KA85: Oh dus ik ben niet de enige met een scheve buik haha Spannend zeg, die harde buiken. Klinkt toch wel serieus! Hoe gaat het inmiddels? Siertje: Die druk van onder, dat voel ik ook behoorlijk. Alleen is onze kleine dame niet ingedaald (laatste controle iig niet en mijn oudste daalde ook niet in, pas bij de bevalling) en ik geloof ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Ik voel het vooral als ik dan even gezeten heb en dan ga lopen. Of op de WC, zelfs al bij plassen Mienemuisje: Wat vervelend dat je je zo voelt Sterkte! De laatste loodjes hè.. (oh en die uitspraak komt mij zo de strot uit haha!) Friesland: Nou even flink hopen dat de baby dan morgen maar eventjes niet komt haha! Snap ik dat dat niet zo leuk is.... Gelukkig alleen morgen dus maar? Fijn als hij dan 's avonds weer 'veilig' thuis is! Geeft dan meteen een gerust gevoel.. Ik heb het zelf bij de oudste ook gehad. Was toen al bijna 39 weken en toen moest mijn vriend ook een eind weg werken. Duurde dan ook zeker 3 uur voordat hij thuis zou zijn en hij was dan ook nog eens een paar dagen weg. Was verschrikkelijk! jill: Welkom bij de club der ongeduldigen Fijn om even van je af te kunnen schrijven hè? Hier vandaag weer een rustig dagje achter de rug. Huis was schoon en oudste naar het KDV dus had weinig te doen. Heb vanochtend maar een klein boodschapje gedaan en daarna een beetje op de bank gehangen. Sinds vandaag wel wat vaker een soort menstruatie gevoel maar niets serieus. Wel weer wat harde buiken maar ja ook dat wil weer niets zeggen natuurlijk. Heb wel het idee dat de krampjes die ik heb ook van mijn darmen komen maar als ik dan naar de wc ga dan gebeurd er niets zeg maar Sorry voor de details Dan twijfel ik weer of het toch geen baarmoeder krampjes zijn. Straks maar weer de nacht in met de hoop dat er wat actie plaats zal vinden. Vind 31-10-13 wel een leuke datum om te bevallen Schoonmoeder vond het een mooie datum dus die denkt dat het morgen gaat gebeuren. Let's hope!
@Jill: welkom hier, klets gezellig mee....voor jou ook de laatste loodjes zo te zien. heb je al last van gerommel of is er nog niets aan de horizon? @Ka: wat spannend zeg! hopelijk zet het door voor je. Zou fijn zijn als de kleine komt nu he. @Siertje: zal voor je duimen dat je morgen dan maar niet bevalt hihi....ook wel gek eigenlijk, want hoop natuurlijk dat iedereen snel bevalt. Maar voor jou een dagje later dan @Inge: 31-10-13 zou idd een leuke datum zijn wie weet ook voor jou ga ik duimen hoor... @Mienemuisje: voor jou ook een dikke knuffel....wat spannend dat het al 2 dagen zo rommelt....hopen dat het doorzet voor je nog voor je wordt ingeleid. zou mooi zijn he Ml en ik zijn net ff ijsje bij de Mac gaan halen en rondje rijden i de auto...ff er uit...was heerlijk....nu wel weer meer krampen en harde buiken, dus wie weet....ook meer last met lopen dat alles zo drukt van onderen....zeurend gevoel in onderrug...afijn....rommelt in ieder geval nu meer als de afgelopen dagen we gaan het zien! Fijne avond iedereen en dikke knuffel voor iedereen.... P.S. is nu wel stil rondom Thauma he, zou dat goed teken zijn?
@misty: hier ook vanaf een uurtje of half 6 flink gerommel. Al de hele dag een zwaar gevoel van onderen, niet eerder gehad. Flinke ongikrampen en steken en in een avond al meer harde buiken dan in de hele zwangerschap. Soms wel 4 in de 20 min en dan weer ff niks en dan komen ze weer. Net heerlijk onder de douche gezeten en lig nu in bed. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, maar ga er eigenlijk vanuit dat het P, net als de vorige keren, gewoon weer zakt. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Heb nog niet bijgelezen, maar ff een update. Controle was goed, maar vliezen breken ging mooi niet door. Terug naar huis, eten en nog wat opruimen en toen naar het ziekenhuis voor een ballonnetje. Lig nu weer aan het ctg. Ik ben ondertussen bekaf. Moe van alle emoties, en tis ook al ver na bedtijd. Ik ben bang, verdrietig en teleurgesteld. Veel harde buiken en veel tranen. Ook al is de kleine er misschien morgen wel, het lijkt nog zo ver weg...
Gaan ze het eerst met een ballon proberen? 42weken.. dan mag ik nog best geduldig zijn! Ook een knuffel van mijn kant aan iedereen. Lig zelf weer klaarwakker met vreselijke maagzuur. Het is net een lange wond beginnend bij mijn maag tot aan mn keel. En de pijn van op mn zij slapen? Kan wel huilen haha ga er maar gewoon om lachen. Het kan helpen, heel misschien.
Das balen thauma! Heel veel succes en hoop dat het inleiden z'n werk gaat doen en ze snel je vliezen kunnen breken. Hier fikse krampen. Is niet te timen, maar wel zo erg dat ik er niet van kan slapen. Dus maar ff op de bank een aflevering once upon a time kijken
Siertje, jij ook al zo'n fijne nacht? Hier pas vanaf half twee op bed. En weer om half zeven eruit want ik moest om 7 uur weer aan het ctg. ik had dus in theorie 5 uur kunnen slapen, ware het niet dat ik om half vier nog een keer aan het ctg moest. Rest van de nacht veel herrie van praten, stoelen schuiven, deuren, serviesgoed enzovoorts. Ik hoop dat ik anderhalf uur heb geslapen. Ik ben zo brak!!! Wel gisteravond rond 1 uur al het ballonnetje verloren. Nu hopen dat de ontsluiting is gebleven en ik niet meer terug dicht gegaan ben vannacht. Hoe is t met de andere meiden? Zetten de krampen al door?
Word ik sochtends wakker zit, is mn onderbroek kleddernat& vol met slijm.. bah. Even in de gaten houden, mja Ik MAG nog niet bevallen, al wil ik dat toch zo graag! Hoop dat het gerommel bij jullie vandaag veranderd in weeen!
Goedemorgen allen, wat een nachtelijke activiteiten hier op het forum @Thauma: wat balen zeg dat het allemaal niet zo makkelijk verloopt. Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit en je bang en verdrietig voelt...Hopelijk gaat er vandaag wat meer voor je gebeuren. Hele veel sterkte in ieder geval! @Siertje: hoop dat jij nog een beetje hebt kunnen slapen ondanks alle krampen? @mamamama: wat vervelend joh dat je zo;n last van maagzuur hebt, maare als het voelt als een lange wond, misschien eens vragen of je er iets voor kan krijgen? Gaviscon of iets? of heb je dat al? @Bolkje: balen dat de krampen niet doorzetten. @Hier: gisteren avond rond 21:30 naar bed gegaan en daar tv gekeken. Lag wat beter met al die harde buiken....wel allemaal gerommel en ook een wat doortrekkend gevoel naar mijn onderrug, maar helaas zette het niet door en heb ik van 23 tot 7 kunnen slapen. Wel een keer naar toilet en ik word altijd wakker als ik moet draaien, maar slaap daarna weer heel vlot in. Dus hier een goede nacht gehad. Maar zien wat vandaag brengt. Denk eigenlijk niets, maar misschien vanavond wel weer....en anders misschien morgen wel als ik gestript kan worden. succes allemaal weer vandaag!
dat klinkt als een slijmprop spannend hoor! maare kan ook nog wel even duren voordat er verder iets op gang komt.
Leuk om julle verhalen allemaal te lezen! Heel herkenbaar die ongeduldigheid. Ik heb ook nog maar weinig geduld maar hou me maar vast aan t idee dat we binnen nu en 4 weken een baby hebben. In tegenstelling tot julle gebeurt er bij mij helemal niks nog. Geen gerommel en geen extra slijm. Maar volgens de verloskundige is de baby niet heel erg groot ze schat hem zo'n 6 pond en denkt zelfs dat hji een paar dagen eerder komt, want de lichamelijke klachten ben ik wel een beetje zat. Het is hier nu midden in de nacht en ik ben klaar wakker.... Succes meiden met alle laatste loodjes... Ben Benieuwd wie er als eerst gaat bevallen
@thauma: hahah! Yen, heerlijke nacht met harde buiken elke 10 min, fikse krampen en steken. Gelukkig vanaf een uurtje of half 5 wel geslapen tot half 8. Ben benieuwd of de ontsluiting is gebleven of zelfs meer is geworden!! Duimen draaien nog steeds voor je! Nu brak op de bank... Heb het gevoel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen . Buik is erg gevoelig, harde buiken komen en gaan, ben misselijk en een beetje aan de diarree (sorry voor de onsmakelijke details), kind is super druk en doos doet pijn . Hoop dat het door gaat zetten. Ml is wel naar zijn werk, hij werkt hier 7 min fietsen vandaan dus als het echt doorzet, is hij er zo. Zo maar meer even onder de douche en m'n voeten masseren Gister avond de drukpunten opgezocht en die gemasseerd en daarna begon het echt te rommelen
@Natasja: welkom hier. spannend ook voor jou zo in de laatste weekjes. Zeker omdat geschat wordt dat jullie kleintje eerder gaat komen. Alvast heel veel succes met alles! @Siertje: Tjee klinkt wel alsof het aan het doorzetten is he? spannend allemaal zeg! enne welke drukpunten zijn dat? ga ik dat ook eens proberen hihi...Heel veel succes in ieder geval vandaag! Hopelijk heb je eind van vandaag een mooi kindje in je armen
@mamamama: ik heb omaprozol van de huisarts gekregen. Heb vanaf dag 1 al last van maagzuur en kreeg het op een gegeven moment zelfs van water. Als ik bukte kwam het maagzuur tot achter m'n oogbollen en s'nachts werd ik niet echt wakker omdat ik moest plassen, maar van het maagzuur. Alles al geprobeerd van vanillevla tot drankje van gaviscon en hoofdeinde wat omhoog, niks hielp. Nu neem ik een pilletje in (is een maagbeschermer die je veilig kan gebruiken tijdens de zwangerschap) en ik heb 24 u geen last meer van maagzuur! @misty: opzich fijn dat je lekker hebt geslapen, maar kan me zo voorstellen dat je graag zou willen dat het doorzette. En anders morgen strippen? Ben benieuwd meid! @justxme: klinkt idd als je slijmprop. Maar, zoals misty al zei, hoeft niet te betekenen dat de bevalling snel gaat beginnen. Slijmprop kan ook weer aangroeien.