ongeduldig

Discussion in 'De bevalling' started by misty75, Oct 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

Oct 3, 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    @ misty dank je wel. Ja ik hoop dat de vk gelijk heeft maar bij een paar vriendinnen heef ze het verkeerd ingeschat. Daar zat ze er een kilo naast en de baby's waren beide ongeveer een week te laat. Dus wie weet heeft ze het deze keer wel goed :D

2. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
  3. Natasja25

Natasja25 Actief lid

Oct 3, 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ow ga ik ook even kijken.

Ik las trouwens ook wat over maagzuur wat bij mij heel goed helpt is een handje ongezouten amandelen eten. Maagzuur zakt dan zo weg en schijnt ook heel goed te zijn voor de borstvoeding dus twee vliegen in 1 klap ;)

4. ff gek vraagje misschien, maar vervelen jullie je ook niet ontzettend? Ik krijg al rugpijn als ik een kopje in de vaatwasser moet zetten, dus ik doe vrij weinig in het huishouden (maar ik zie wel elk stofje neerdwarrelen, heel frustrerend!!) en ik verveel me echt te pletter... :$

5. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    de afgelopen 5 weken heb ik me best kunnen vermaken thuis, maar deze week verveel ik me ook echt best wel. weet ook niet goed wat ik moet doen en heb wel dagen waarop ik wat in huishouden kan doen, maar andere dagen kom ik ook amper op of neer....dus ben dan blij als ml weer thuis is....

6. Ja, dat heb ik dus ook ;)

Ben nu gewoon van verveling al bezig om een spreadsheet te maken voor 2014 waar we alle financiën in bij kunnen houden. :p

7. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    whahaha je kan maar ergens mee bezig zijn ;) eigen bedrijfje?

ik weet het echt niet....heb nog een pakket liggen om 3 kerstkaarten te maken. dek dat ik daar maar aan ga beginnen vandaag...heb ik wat afleiding en kan ik in de bank blijven zitten....wilde een legpuzzel gaan maken, maar bedacht dat ik dan veel voorovergebogen aan de eettafel zit, das niet zo'n succes momenteel met een dikke buik...

8. Ik run mijn huishouden alsof het een bedrijf is :p We moeten volgend jaar met de kleine echt even opletten waar het geld heengaat :)

Ik moet eigenlijk nog enveloppen schrijven voor de geboorte-kaartjes, maar is al de derde keer in 1 jaar tijd dat ik al die adressen moet overschrijven, dus kan mezelf er echt niet meer toe zetten. :p

9. Natasja25

Natasja25 Actief lid

Oct 3, 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik heb gister mijn buik ingegipst :) nu heb ik een mooi aandenken voor later. Verder verveel ik me ook rot. Probeer elke keer wel iets te doen maar wat julle ook zeggen je doet 1 ding in t huishouden enje bent moe :) terwijl ik me wel aan die dingen erger hahaha en dan ineens krijg ik een energie boost en dan begin ik met poetsen en dan dan moet manlief me weer stoppen anders lig ik de rest an de dag weer op bed. En wat het hier ook extra vervelend maakt is de hitte!!!!

10. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @Bolkje:hier alle adressen in een excel bestand gezet die zo te uploaden is naar de site van Een kaart of cadeau online versturen waar wij ons geboortekaartje bestellen. aangezien we dit jaar ook al trouwkaarten zelf hadden geschreven had ik nu geen zin om weer de geboortekaartjes zelf te gaan doen, dus is straks bestandje uploaden en alle kaarten worden automatisch verstuurd naar de betreffende personen. erg handig....was wel ff een werkje om alles in te voeren, dat dan weer wel hihi.

slim Bolkje om je financiën zo bij te houden.

@Natasje: lijkt me idd vervelend met de hitte om dan ook nog je huishouden bij te houden als je hoog zwanger bent. wat gaaf dat je een gipsafdruk van je buik hebt gemaakt! Idd een leuk aandenken. Hier regelmatig foto's gemaakt van mijn buik. ook leuk om terug te zien ;)

11. Ik ben al op een kwart met het schrijven, maar mochten we nog een keer zoveel kaarten moeten versturen, ga ik het inderdaad via zo'n site doen!

Ik zit nu operatie live te kijken van die keizersnede... :)

12. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    zag een en ander voorbij komen over die uitzending ja. is het wat?
    anders kan ik die nog gaan kijken straks...

ga nu eerst ff lekker uitgebreid douchen :p

13. jill1984

jill1984 Actief lid

Jun 10, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ justxme: lijkt idd op de prop! Spannend!
    @bolkje: Ja ik verveel me ook nu... sinds paar dagen eigenlijk :(
    @thauma: Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag voor jou! Ik duim voor je dat er schot in de zaak zit!

Hier vanacht goed geslapen! Wel op tijd wakker, maar das niet zo een probleem. heb wel vaker last van tinteling in handen ( karpaal tunnel syndroom).

Ik ben vandaag precies 38 weken en ben vanmorgen nog eens even op de weegschaal gaan staan... precies 13 kg nu aangekomen.
    Even benieuwd hoeveel jullie aangekomen zijn, aangezien we hier allemaal met meiden zitten die op het einde lopen!

Fijne dag allemaal en rustig aan!

14. Natasja25

Natasja25 Actief lid

Oct 3, 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    @jill ik ben tot nu te 15 kilo aangekomen

Ik heb die keizersnede ook op tv gezien. Kreeg er wel een beetje een naar gevoel bij maar als ik die baby dan zie denk ik, ik wil oooookkkkkk.

15. jill1984

jill1984 Actief lid

Jun 10, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    natasja, wij schelen gewoon maar 1 dag :) haha grappig!

16. Natasja25

Natasja25 Actief lid

Oct 3, 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ja ik zie het leuk zeg en ook een jongetje :D kijken wie er eerst gaat bevallen ;)

17. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @Jill: ik zit nu op +19.

moet wel eerlijk bekennen dat ik me niet altijd ingehouden heb qua snoepen....en momenteel houd ik nu ook vocht vast....ach ja...;)

18. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Ik begon met 54kg en zit nu op de 66kg
    Eet ook alles wat los en vast zit :p
    vanaaf weer naar de VK kijken wat erbij is gekomen heb thuis geen weegschaal

19. Ik vond operatie live vooral veel gepraat. De operatie zelf duurt eigenlijk maar heel kort. Wel bijzonder om te zien, maar ik werd al helemaal para bij die ruggeprik :) Ik hoop maar dat een keizersnede niet nodig is, want ik ben echt een mietje wat ziekenhuis-ingrepen aangaat...

20. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook zo verveeld de laatste tijd. Vreselijk. Alleen maar zitten wachten. Zo irri!

Nu ben ik op weeen aan t wachten. Gek om vol verwachting uit te zien naar iets wat hartstikke pijn doet...

Share This Page